Poster: Saskia
Net wiskunde se gehad van 5 hoofdstukken, echt niet mijn ding..
Morge wel vrij
ook al moetik leren het is toch wel lekker..
Poster: ccc
Sow dat is lang, 8/9 maanden?? Wat voor een studie doe je?
Poster: DynoLeuk bedacht, maar het is toch nooit een goede zaak dat de DSB bank bankroet is, het draait toch om zoveel meer dan alleen AZ Alkmaar,hoeveel banen weeral rechtstreeks en onrechtstreeks n.a.v. deze ramp op de fles gaan ? Ik heb? jammer genoeg, niet voldoende informatie, over het reilen en zeilen bij DSB, en wat of wie de aanleiding was voor het begin van het einde van DSB bank, daar heb ik dan ook geen mening over te verkondigen, maar weet wel dat dit een zeer zware dobber zal zijn voor meerdere Nederlandse sportvereniging en sportdiscipline's. Dit gaat pijn doen, en dit is toch niet wat Nederland wil, heb wel het gevoel dat de Nederlandse grootbanken, DFSB laten vallen als een baksteen
Poster: Dyno
Poster: Tekhead
Leuk bedacht, maar het is toch nooit een goede zaak dat de DSB bank bankroet is, het draait toch om zoveel meer dan alleen AZ Alkmaar,hoeveel banen weeral rechtstreeks en onrechtstreeks n.a.v. deze ramp op de fles gaan ? Ik heb? jammer genoeg, niet voldoende informatie, over het reilen en zeilen bij DSB, en wat of wie de aanleiding was voor het begin van het einde van DSB bank, daar heb ik dan ook geen mening over te verkondigen, maar weet wel dat dit een zeer zware dobber zal zijn voor meerdere Nederlandse sportvereniging en sportdiscipline's. Dit gaat pijn doen, en dit is toch niet wat Nederland wil, heb wel het gevoel dat de Nederlandse grootbanken, DFSB laten vallen als een baksteen
Poster: justjustin
iemand wat comment op een track van mij?!
Redelijk korte track met een intro-break-melo-eind...Bewust geen bassline erin gezet...
Poster: Bouncy
Net maar effe een Sennheiser HD-25 besteld, eens zien of t wat is (hij was in de aanbieding...)
Net maar effe een Sennheiser HD-25 besteld, eens zien of t wat is (hij was in de aanbieding...)
Poster: Bartjens
Nog mensen naar ADE komende dagen?
Zelf ben ik er vrijdagavond bij in de HMH, Deadmau5, Groove Armada & Pete Tong!!Kan nie wachten
Poster: Bartjens
Nog mensen naar ADE komende dagen?
Zelf ben ik er vrijdagavond bij in de HMH, Deadmau5, Groove Armada & Pete Tong!!Kan nie wachten