De Late Leeuw Chat Corner Deel 26 (5/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 18-10-2009 16:04
User edit by Esmee on 18-10-2009 @ 16:35:52 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 26 ??

Vote :   

ArTy    posted on 19-10-2009 15:11
Mij pc hokje maar eens onder handen genomen net, Mijn broer is het huis uit en hij had hier nog een pc + leuk 2.1 setje staan. Heb zijn TFT monitor maar eens gejat en het 2.1 setje aangesloten.. Bevalt wel goed 2 schermen naast elkaar..
Alleen zijn het 2 verschillende.. Dit oogt niet zo mooi, iemand misschien tips voor een leuke betaalbare oplossing?
Esmee    posted on 19-10-2009 15:59
Poster: Flexii
pff vandaag het eerste uur les gehad van 8.30 tot 9.20 en sindsdien niks meer tot dadelijk 13.30 dan n uurtje les en dan mag ik naar huis. kut school

klinkt een beetje als mijn standaard rooster van maandag, 1e uur les, paar tussenuren, dan nog 2 uurtjes les, en dan weer naar huis...

@ Arty
zijn het 2 vierkante 17"schermen naast elkaar? of 2 breedbeeld schermen naast elkaar? in het 1e geval kun je 1 mooi breedbeeld scherm kopen, in het 2e geval je eigen beeldscherm nog een keertje kopen?
ArTy    posted on 19-10-2009 16:09
Het zijn 2 stuks van?17" en ik zocht een geodkope oplossing Cool. Een frame ervoor maken ofzo.
FML    posted on 19-10-2009 17:27
Poster: Bouncy
Aandacht aan uiterlijk besteden en jezelf verzorgen zijn 2 verschillende dingen...

En over de doodheid op DJ2DJ... tsja... kom eens met ideeen? ik probeer het een beetje te reanimeren, maar das niet zo makkelijk als het klinkt...

van elke site is wat te maken.. is het jou site?
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Estacy    posted on 19-10-2009 17:53
@ ArTy, je zou natuurlijk de behuizing eraf kunnen slopen en het allemaal in een stalen/houten frame zetten

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Boyd    posted on 19-10-2009 17:56
Vanmiddag even een mixje inelkaar gedraait, beetje progressive house achtig.

Linkje

@Estacy, ik zou ze gewoon lekker in de behuizing laten. Is echt een hel omdat netjes en werkend uit elkaar te slopen.

Esmee    posted on 19-10-2009 18:17
Gaat die Sony v700 nou eigenlijk echt zo snel kapot? of blijft hij wel gewoon heel als je er normaal mee omgaat?
Estacy    posted on 19-10-2009 18:24
als je er normaal mee omgaat gaat ie niet zo snel kapot. maar 8 jaar zal ie niet volhouden.
Esmee    posted on 19-10-2009 18:51
Nja wat vaak kapot ging bij wat oude (blokker) koptelefoons vanmij is zegmaar of de scharnieren waarbij je de koptelefoon groter maakt, die braken af bij het uitrekken van de koptelefoon wanneer je hem op je hoofd zette, of bij de band, ook door het op je hoofd zetten.
Nu rek ik hem niet overdreven ver uit, maar een beetje altijd wel zegmaar...
Ik vind het gewoon een mooie koptelefoon namelijk en hij zat erg lekker, technics rp dh 1200 vond ik ook erg lekker zitten, alleen sony vind ik mooier. Nu is de prijs hetzelfde dus sja...
Denon heb ik nogsteeds nu kunnen testen... stanton pro 2000 vind ik ook nogsteeds een leuke koptelfoon.
Mixt-Ape    posted on 19-10-2009 19:04
Eeeeeeeeeeuh tussen die twee kan er toch ECHT geen twijfel bestaan: de Technics is gewoon beter dan de Sony!
Stefjuuh    posted on 19-10-2009 19:25
Poster: Esmee
Nja wat vaak kapot ging bij wat oude (blokker) koptelefoons vanmij is zegmaar of de scharnieren waarbij je de koptelefoon groter maakt, die braken af bij het uitrekken van de koptelefoon wanneer je hem op je hoofd zette, of bij de band, ook door het op je hoofd zetten.
Nu rek ik hem niet overdreven ver uit, maar een beetje altijd wel zegmaar...
Ik vind het gewoon een mooie koptelefoon namelijk en hij zat erg lekker, technics rp dh 1200 vond ik ook erg lekker zitten, alleen sony vind ik mooier. Nu is de prijs hetzelfde dus sja...
Denon heb ik nogsteeds nu kunnen testen... stanton pro 2000 vind ik ook nogsteeds een leuke koptelfoon.

HDJ-2000 nog getest? Of ben je bang dat je dan niks anders meer wil?:D
JollyJunkie    posted on 19-10-2009 19:27
Inderdaad, maar over die Stanton, die is geweldig, ik vind hem lekkerder zitten dan een HDJ-1000 (is persoonlijk, hij heeft kussentjes om je oren), geluid is wel wat minder dan HDJ-1000, maar dat vind ik niet zo verschrikkelijk, want het klinkt nog steeds gewoon goed.
En 70 euro is in verhouding tot andere HP's erg goedkoop!
Mixt-Ape    posted on 19-10-2009 19:27
Poster: Stefjuuh

HDJ-2000 nog getest? Of ben je bang dat je dan niks anders meer wil?:D

Ik heb hem een paar keer getest, not impressed.
User edit by Mixt-Ape on 19-10-2009 @ 19:27:34 (4%)
JollyJunkie    posted on 19-10-2009 19:29
Poster: Mixt-Ape

Ik heb hem een paar keer getest, not impressed.

Ik vond het toch zeker wel een heerlijke hp!
Hij is heel erg licht, weegt echt niks, bijzonder stevig en het geluid is geweldig, voor 300 euro vind ik het alleen onzin.
Esmee    posted on 19-10-2009 19:35
Ik hoef geen koptelefoon te testen van 300 euro... dat is echt te duur voor mij. Dus dan is testen ook nutteloos. Nee eigenlijk vind ik 100 euro een leuk bedrag, die 70 vind ik ook leuk. 125 is eigenlijk al een beetje te, maar als ik het echt waard vind wordt het die, technics, maar 300... das echt te...
MaximDJ    posted on 19-10-2009 20:09
Hey Stephanie!
Ik ga is even naar jouw' n set luisteren a.s. Woesdag in Lucky!Winking my eye Maak er eff een mooi feestje van!
Party Sensations. Excellence in entertainment.
DJADMIN    posted on 19-10-2009 20:19
Toch maar besloten dat ik een dezer dagen een 700 ga kopen...:D
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Estacy    posted on 19-10-2009 20:53
Poster: Esmee
Ik hoef geen koptelefoon te testen van 300 euro... dat is echt te duur voor mij. Dus dan is testen ook nutteloos. Nee eigenlijk vind ik 100 euro een leuk bedrag, die 70 vind ik ook leuk. 125 is eigenlijk al een beetje te, maar als ik het echt waard vind wordt het die, technics, maar 300... das echt te...

Geen RP-DJ meer?

edit: over HP's gesproken, als mijn Technics ooit kapot gaat, dan weet ik het welCool moet toch wel de mooiste HP qua uiterlijk ever zijn?

User edit by Estacy on 19-10-2009 @ 22:05:23 (38%)
Tomazos    posted on 19-10-2009 21:56
Zaterdag moet ik draaien @ de tmf clucam party in Bob's uitgeest..

ik krijg weleens djr members over de vloer.. dus als je niks te doen heb..
(maar de 31e ben je ook welkom bij mij en Laurens in de zenith)

Volgens mij komen er meerdere dj's draaien aankomende zaterdag in bobs.. ik weet niet wie, mischien van hier??
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 19-10-2009 @ 21:58:09 (41%)
TimmyV    posted on 19-10-2009 22:37
Poster: Estacy

Geen RP-DJ meer?

edit: over HP's gesproken, als mijn Technics ooit kapot gaat, dan weet ik het welCool moet toch wel de mooiste HP qua uiterlijk ever zijn?

Dit vraag ik me al een tijdje af: Zijn er mensen die bekend zijn met Shure HP's? Kwaliteit etc.. Zit er namelijk aan te denken ??n aan te schaffen.
Let's go f*cking mental
Bootstrap    posted on 19-10-2009 23:04
Zo ik ben weer veilig thuisgekomen van een heftig weekend kopenhagen Happy, laughing was erg leuk en leerzaam. Kopenhagen is echt een mooie stad, aanrader dus! Gaat trouwens wel hard met de late leeuw, ik ben ff niet thuis en er zijn gelijk 5 paginas in een nieuwe ll. Weer heel wat te lezen dus :p
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
DjVictorF    posted on 20-10-2009 00:50

Ik vind hem echt heel lelijk (Persoonlijk):P Zelf vind ik de mooiste hp de technics RP DH 1200 en mijn eigen denon (DN HP700)
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
User edit by DjVictorF on 20-10-2009 @ 00:51:46 (7%)
Snoey    posted on 20-10-2009 03:27
Mijn technics brak na 3 maanden. Heb Senheisers en Technics gehad, maar met me DJpro2000 doe ik het langst (langer dan een jaar), terwijl ik hem intensief gebruik. Enige nadeel, geluid is crappy, moet hem altijd hard zetten.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Esmee    posted on 20-10-2009 09:47

Geen RP-DJ meer?

Ik vond ze beiden lekker zitten, dj en dh... dus sja Cool t is zo moeilijk allemaal...
Ik vind die shure persoonlijk ook niet zo mooi sorry Cool

Zucht even ontbijten en dan lekker in de auto naar Bergen aan zee..
3 dagen lang wandelen op t strand... en vliegeren Happy, laughing dus ik hoop dat het goed gaat waaien.

Oke juist... nu staat mn tekst opeens scheef... zonder dat het I teken verlicht is zegmaar....
vreemd...
Boyd    posted on 20-10-2009 10:35
Poster: TimmyV

Geen RP-DJ meer?

Dit vraag ik me al een tijdje af: Zijn er mensen die bekend zijn met Shure HP's? Kwaliteit etc.. Zit er namelijk aan te denken ??n aan te schaffen.

Ehm Ja. Shure maakt goede in-ears voor monitoring. En ze zitten ook in de microfoonwereld. Ik verwacht wel dat hier een goed geluid uit gaat komen. Is hij van metaal?
User edit by Boyd on 20-10-2009 @ 11:13:55 (4%)

166 Users online: 21 Guests (145 Unknown)
Pages generated today : 8.935
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.681.887