Poster: Flexii
pff vandaag het eerste uur les gehad van 8.30 tot 9.20 en sindsdien niks meer tot dadelijk 13.30 dan n uurtje les en dan mag ik naar huis. kut school
Poster: Bouncy
Aandacht aan uiterlijk besteden en jezelf verzorgen zijn 2 verschillende dingen...
En over de doodheid op DJ2DJ... tsja... kom eens met ideeen? ik probeer het een beetje te reanimeren, maar das niet zo makkelijk als het klinkt...
Poster: Esmee
Nja wat vaak kapot ging bij wat oude (blokker) koptelefoons vanmij is zegmaar of de scharnieren waarbij je de koptelefoon groter maakt, die braken af bij het uitrekken van de koptelefoon wanneer je hem op je hoofd zette, of bij de band, ook door het op je hoofd zetten.
Nu rek ik hem niet overdreven ver uit, maar een beetje altijd wel zegmaar...
Ik vind het gewoon een mooie koptelefoon namelijk en hij zat erg lekker, technics rp dh 1200 vond ik ook erg lekker zitten, alleen sony vind ik mooier. Nu is de prijs hetzelfde dus sja...
Denon heb ik nogsteeds nu kunnen testen... stanton pro 2000 vind ik ook nogsteeds een leuke koptelfoon.
Poster: Stefjuuh
HDJ-2000 nog getest? Of ben je bang dat je dan niks anders meer wil?:D
Poster: Mixt-Ape
Ik heb hem een paar keer getest, not impressed.
Poster: Esmee
Ik hoef geen koptelefoon te testen van 300 euro... dat is echt te duur voor mij. Dus dan is testen ook nutteloos. Nee eigenlijk vind ik 100 euro een leuk bedrag, die 70 vind ik ook leuk. 125 is eigenlijk al een beetje te, maar als ik het echt waard vind wordt het die, technics, maar 300... das echt te...
Poster: Estacy
Geen RP-DJ meer?
edit: over HP's gesproken, als mijn Technics ooit kapot gaat, dan weet ik het welmoet toch wel de mooiste HP qua uiterlijk ever zijn?
edit: over HP's gesproken, als mijn Technics ooit kapot gaat, dan weet ik het welmoet toch wel de mooiste HP qua uiterlijk ever zijn?
Geen RP-DJ meer?
Poster: TimmyVPoster: Estacy
Geen RP-DJ meer?
Dit vraag ik me al een tijdje af: Zijn er mensen die bekend zijn met Shure HP's? Kwaliteit etc.. Zit er namelijk aan te denken ??n aan te schaffen.