Poster: cccPoster: ThijsG
Ik hoef nix met deze discussie te maken te heben ?maar tis wel waar: Bouncy zegt dat hij 10cm dik vind voor een kabel, niet dat het zo is.
Ja hallo zo kan ik het ook, hij heeft achteraf ge-edit.Inderdaad , dacht je dat ik die quote zelf getypt had?Echt mooi LL onderwerp weer ja, het gaat hier werkelijk nooit over iets wat ergens op slaat?
Poster: Bouncy
K weet niet wat jullie hele dagen doen, maar ik heb wel wat beters te doen dan naar mezelf kijken...
k vraag me af in hoeverre dat er hier nog ge-developed word... k bedoel, zelfs DJ2DJ.NL heeft een beter infra... dat er echt al een half jaar ofzo niks is gedaan aan die quotes... :S
daar kan ik het eigenlijk alleen mee eens zijn...
Ik en aandacht besteden aan m'n uiterlijk? in geen 10000 jaar..
Poster: BoydGriftPoster: Bouncy
Dus jij loopt ook gewoon ongeschoren, vol met puisten en ander gespuis, en met een melksnor rond?
Je kan het echt overdrijven, maar ik denk dat gewoon normaal verzorgd rondlopen geen kwaad kan.
Dat ongeschoren en melksnor all?, maar ''puisten'' zijn soms ook niet te voorkomen, dus dat vind ik nogal ongenuanceerd...
Poster: DJADMINPoster: BoydGriftPoster: Bouncy
Dus jij loopt ook gewoon ongeschoren, vol met puisten en ander gespuis, en met een melksnor rond?
Je kan het echt overdrijven, maar ik denk dat gewoon normaal verzorgd rondlopen geen kwaad kan.
Dat ongeschoren en melksnor all?, maar ''puisten'' zijn soms ook niet te voorkomen, dus dat vind ik nogal ongenuanceerd...
Poster: Esmee
conclusie, ik kan het gewoon beter![]()
nee grapje, maar je moet zegmaar zelf even overal de quote sluit dingetjes toevoegen, anders wordt ie zo scheef.
Aandacht aan uiterlijk besteden en jezelf verzorgen zijn 2 verschillende dingen...
Poster: Saskia
Aandacht besteden aan je uiterlijk hoeft niet meteen te betekenen dat je 3 uur voor de spiegel staat hoor.
Poster: Bartjens
Afgelopen zaterdag gedraaid in Rumours in Amersfoort voor het eerst. Was soort van proef draaien.?Was?een gezellige avond?
Beviel wederzijds goed, dus binnenkort zal ik er weer een aantal keer staan
Poster: Bartjens
Afgelopen zaterdag gedraaid in Rumours in Amersfoort voor het eerst. Was soort van proef draaien.?Was?een gezellige avond?
Beviel wederzijds goed, dus binnenkort zal ik er weer een aantal keer staan
Poster: Roov
Gast, was dat het schoolfeest van het JVO?