Poster: Tekhead
ik bedoelde de stanton
Poster: Tomazos
ik moest afgelope nacht op 2 feeste draaien..
1e feest was in een kleine zaal van Bobs, een 'sweet 16' van een meisje die jarig was.. stuk of 60 vriendinnen en max 9 jongens (jah dit soort klusjes doe ik ook nogsteeds tussendoor indien mogelijk),
allemaal 15/16/17 jaar..
thema was Fout en stout..
toen de drank er een beetje inzat... AL die meiden met elkaar te bekke daar.. ik had echt zoiets van:
.. na afloop even gevraagd hoeveel vriendinnen ze gezoend had, en dit waren er ongeveer 8
alleen jammer dat die ouders er van haar ook bij waren+dat ik als mijn 'beroep' daar was.. dus beetje netjes moet blijven.. EN erg jammer dat ik daarna nog ergens anders moest draaien.. (want ik ving iets op over een afterparty)
anders had ik wel uitgebreid praatje gemaakt met de jarige
wat haat ik mijn baan toch
Ik heb een andere voorkeur, en ik heb de 3000 nog niet gehoord, kan er dus ook geen eerlijk antwoord op geven, ik veronderstel wel dat de 3000 minstens even goed, en eigenlijk beter is dan de 2000, en bij normaal gebruik zal hij hopelijk niet sneller stuk gaan dan de 2000, is er veel prijsverschil Esmee ?
Poster: Roalin
Ik ben gevraagd voor net zoiets, nouja, hopen dat het zoiets wordt!
Mag ik vragen door wie jij betaald bent? (Bobs of de jarige)
En hoe werkte dat met de drankjes? (betaald door jarige of...)
't is toch een beetje lastig, verjaardag in een discotheek.
Ik ben gevraagd voor een verjaardag van twee meiden en die geven het feestje in de kantine van de hockeyclub. Zij denken een leuk feestje te krijgen als ze de eerste 2 drankjes weggeven en de rest moeten ze zelf betalen..
Toen vroegen ze: hoeveel vraag je?. Tjah, ligt eraan. Ik bedacht vanavond ineens: waarom zou ik mij niet laten betalen door die hockeyclub? Als er muziek is, wordt er (meestal) meer omzet gemaakt.
Dus jah, lastig..
Maar als het zo'n feest wordt doe ik het graties!
(ik zou daar toch echt m'n ouders niet bij willen hebben staan)
Poster: Esmee
ja maar... als hij echt snel stuk gaat heb ik liever een 2000.... pfff waarom bestaat er niet gewoon maar 1 koptelefoon... dan zijn er niet van die vervelende keuzes...
Poster: kippebotje
Hoe bedoel je kansloos
Poster: Flexii
Als jij iets afhuurd voor een feestje, no way dat zei de kosten van jouw dj gaan betalen hoorDaarbij schrikken feestjes waarbij mensen zelf drank moeten betalen altijd af, en komt de helft niet.
Poster: Roalin
Ik ben gevraagd voor net zoiets, nouja, hopen dat het zoiets wordt!
Mag ik vragen door wie jij betaald bent? (Bobs of de jarige)
En hoe werkte dat met de drankjes? (betaald door jarige of...)
't is toch een beetje lastig, verjaardag in een discotheek.
Ik ben gevraagd voor een verjaardag van twee meiden en die geven het feestje in de kantine van de hockeyclub. Zij denken een leuk feestje te krijgen als ze de eerste 2 drankjes weggeven en de rest moeten ze zelf betalen..
Toen vroegen ze: hoeveel vraag je?. Tjah, ligt eraan. Ik bedacht vanavond ineens: waarom zou ik mij niet laten betalen door die hockeyclub? Als er muziek is, wordt er (meestal) meer omzet gemaakt.
Dus jah, lastig..
Maar als het zo'n feest wordt doe ik het graties!
(ik zou daar toch echt m'n ouders niet bij willen hebben staan)
375,00 euro voor 3 uur (incl. vervoersonkosten)
btw kan je met een cdj200 scratchen ?
zo ver ik weet zit er wel scratch op
Net mn ma zo ver gekregen dat ik een stanton pro 2000 mag voor sinterklaas/kerstof zal ik toch voor een stanton pro 3000 gaan...
(reloop vond ik nogal groot en stanton zat lekkerder bijmij)
Poster: Snoey
........vers gebakken pistoletjes met tonijn sla en komkommer en vers gebakken frietjes met paprika kruiden, was erg smakelijk........
Poster: Snoeyzou jij niet beter 2 speakers met een metalen staaf op je hoofd zetten ? LOL
Ik heb de Djpro2000, deze heeft het het langst uitgehouden van al me koptelefoons (Langer dan een jaar). Ik heb Technics en 2 Senheisers gehad, alle drie binnen een jaar stuk. Maatje van mij had de DJpro3000, die is gebroken en op me oude werk lag ook een gebroken exemplaar.?
Enige minpunt van de 2000 is dat het geluid nogal gaar is, maar voor de rest breekt die niet snel. Dus ik denk dat de 3000 een miskoop is.
Okee bedankt, dan weet ik het nu zeker. Dan ga ik voor de 2000!