Poster: niiicola
Dat hebben wij soms bij Frans, dan gaat hij er maar vanuit dat we die Franse woorden kennen
Poster: MaximDJ
Zoo, ff naar school straks Economie toets maken, en dan wachten op mijn nieuwe Geni F1800D Strobe (a)
Poster: MaximDJ
En hij is binnen en whoaa WTF?Als er licht in huis moet, neem dan de Geni F1800D Strobe, tering zeg!!
Poster: FlexiiPoster: MaximDJ
En hij is binnen en whoaa WTF?Als er licht in huis moet, neem dan de Geni F1800D Strobe, tering zeg!!
haha wij hebben er ook ene op de loods,,
weten jullie wat echt een dikke strobe is?
de T-Light van HungaroFlash voor de mensen die hem niet kennen:P
deze strobe weegt 30 kilo, wil je hem gebruiken zul je een 63A krachtstroomaansluiting moeten hebben en hij kan 4 seconden lang het onvoorstelbare vermogen van 85.000 watt leveren!Wat heb je eraan, haha:P Toch achterlijk:P
Poster: TimmyV
Ja inderdaad, wordt toch wel interessant zo
Op de site van Ableton kan ik trouwens niks vinden over Ableton live intro.?
Kwam hem tegen bij bax.
Poster: MaximDJPoster: FlexiiPoster: MaximDJ
Wat heb je eraan, haha:P Toch achterlijk:P
je hebt ook een kleinere versie de Quasar, kost 700 euro, 16 ampere, 15000watt,, dus tenopzichte van een martin atomic
Poster: JollyJunkie
Denk gewoon dat je stoer bent en iedereen uit je klas kan krijgen, en je moet ook beetje moeilijk lopen omdat je broek te laag hangt?
Poster: Saskia
Fijn, ik moet in mijn eindproductie van drama een jongen spelen. Dat wordt leuk.
Voor tips kan ik hier terecht neem ik aan haha.
Ook al is die eindproductie pas in februari ofzo denk ik..
Poster: Snoey
Gewoon een komkommer in je broek stoppen, komt het helemaal goed!
Zolang je hem nergens insteekt, is dat geen probleem.
Zolang je hem nergens insteekt, is dat geen probleem.