Poster: Snoey
Gaat het slecht bij Youtube??
Kan je mij daar wat meer over vertellen, ben wel nieuwsgierig.
Poster: MaximDJ
Soow, effe op School tussen de toetsen door Resourcen!! Helpt met de concentratie h?, :P
Poster: JollyJunkie
Leuk, de fiets van mijn docent frans is gestolen, met de proefwerken van ons erin, nu moet ik het proefwerk overnieuw maken?
Poster: Bartjens
LOL, of dit gewoon een zwak excuus dat?hij de boel is kwijtgeraakt.
Poster: niiicola
Erg veel functies,
Poster: DJNOMEN1997
Ik ben wel ooit mn net nieuw gekochte fiets kwijtgeraakt...Was zo'n twee jaar geleden komt vorige week opeens de politie voor de deur "We hebben je fiets gevonden..." ?ik helemaal blij ookal had ik al een nieuwe fiets...xD
kunnen die ***ventjes toch nog wat...xD
Poster: Estacy
en wat als ik een no-nonsense super snelle browser wil??
juist.?
Poster: feranoPoster: DJNOMEN1997
Ik ben wel ooit mn net nieuw gekochte fiets kwijtgeraakt...Was zo'n twee jaar geleden komt vorige week opeens de politie voor de deur "We hebben je fiets gevonden..." ?ik helemaal blij ookal had ik al een nieuwe fiets...xD
kunnen die ***ventjes toch nog wat...xD
Haha, zulke verhalen hoor ik nou nooit xD
Ik ben best blij dat ik hem weer heb ookal hebben ze hem in stukjes teruggevonden zeiden ze...?Blijkbaar hebben ze hem voor me teruggekocht in stukjes...xD
Poster: SnoeyPoster: Estacy
juist.?
Die gebruik ik ook, wil geen andere meer.me2
Poster: Estacy
juist.?
Poster: RAS
ha, fiets verpatsen en het proefwerk dat je slecht heb gemaakt opnieuw kunnen doen. Win, win
Poster: Esmee
haha xD
bij mij opschool was dat vorig jaar ook een keer gebeurt... toen kregen we allemaal een 8. waren sommige mensen nog boos ook omdat ze dat telaag vonden...bij een KEI moeilijk ak pw...