Poster: MaximDJ
Tja, dat is jouw mening die mag je hebben, mijn mening is dat jij onzin praat, maar die mag ik ?ook hebben. Ik vind hem mooi!
Poster: MaximDJom eerlijk te zijn ben ik het wel met ras eens hoor, het is een stapeltje dingen die niet erg samenhangen, maar gaan we ht nu alleen maar nog hebben over logo's??laten we het bijv. hebben over sushi
Tja, dat is jouw mening die mag je hebben, mijn mening is dat jij onzin praat, maar die mag ik ?ook hebben. Ik vind hem mooi!
Poster: Leo981Poster: MaximDJ
laten we het bijv. hebben over sushi
heb ik toevallig net nog ophandig als je broer een Chinese vriendin heeft?wiens?ouders een restaurant hebben. (I know sushi is Japans, maar ze kunnen het wel erg goed maken
).
Poster: tom-jwaha, ik maak het zelf!!
heb ik toevallig net nog ophandig als je broer een Chinese vriendin heeft?wiens?ouders een restaurant hebben. (I know sushi is Japans, maar ze kunnen het wel erg goed maken
).
Poster: Luni-Binderdaad!!(miss moet ik maar es nie elke 2 posts reageren:P)echt lelijk!!ij mij zegt ie de hee tijd: down for maintenance!
youtube geeft weer eens veel errors en downtime
Poster: Luni-B
ja is heel de week al , bij video's als je kijkt Error try again later. en vanmiddag was de server down. nu weer een error. maarja het is vrij bekend dat het slecht gaat bij youtube. stel je voor dat die er niet meer was !
Poster: Leo981
waha, ik maak het zelf!!maar sushi ftw!
ja is heel de week al , bij video's als je kijkt Error try again later. en vanmiddag was de server down. nu weer een error. maarja het is vrij bekend dat het slecht gaat bij youtube. stel je voor dat die er niet meer was !
Poster: djjw
Je zou maar de heledag filmpjes moeten kijken van anderen...
Poster: tom-j
of anderen de hele dag van jou, het is maar net hoe je dat bekijkt.....
lol Hij staat op nr 4 van meest bezochte site's van de wereld. dus het zou degelijk wel een effect geven!
Poster: Estacy
djr op een, of nietyt is toch niks meer aan met al die ads tegenwoordig...
Poster: djjw
Het is soms ook wel leuk, maar niet om hele avonden te gaan zitten kijken ofzo.
Poster: niiicola
Ook zwaar irritant, ik heb een browser (maxthon) met heel veel functies enzo, is zelfs verkozen tot beste browser van het jaar! Maar veel sites zeggen: U gebruikt een verouderde browser waardoor de pagina niet goed weergegeven wordt.
Maar de pagina wordt goed weergegeven!