Poster: RiX
@Bootstrap: Als je dan toch een mening vraagt, dan hier een reactie van een prof
Ik vind het logo op zich leuk gemaakt, maar er zitten een paar haken en ogen aan:
- het is niet speciaal een dj-logo. Ze kan ook bloemist zijn...
- kleuren zijn te bont. Het vloekt als een tierelier
- het 3d-effect is too much.
Belangrijkste: zorg dat als iemand het logo ziet, dat je direct een associatie hebt met het beroep/vak/hobby van diegene.
Hier een logo dat ook op DJR staat en ik een tijd geleden voor een dj-duo heb gemaakt.
Poster: JollyJunkie
Weet iemand of je met een Korg KP3 een synth kan controllen?
Ik verwacht een reactie van BamBam?
Poster: Estacy
als ie volledig midi assignable is, dan kan dat wel denk ik
Poster: djdolivieiraPoster: JollyJunkie
Jolly ik had je wel wat slimmer ingeschat. Je vraagt nu of je met een boormachine spijkers in de muur kan slaan?Een KP3 is gewoon een keyboard mar dan op een andere manier hoor, je controlt het niet met toetsen maar met een Kaoss-pad, er zitten namelijk ook synths ingebouwd, dus ik snap niet wat er zo verschrikkelijk dom is aan mijn vraag, en zowiezo: ik ben 14 en heb me nog nooit met produceren bemoeit, lijkt me vrij lastig ome er dan al alles over te weten?
Ik zeg ook niet dat ik dom ben
Maar wat ik bedoel is dat je met het Kaoss Pad een synth kan controllen zoals je de ingebouwde synths controllt.
Met een controller met toetsen kan je niet samplen en als effecten module gebruiken
Poster: Bouncy
typsich nederlanders allemaal... zodra het gratis is... :O
Poster: Luni-B
ikga Mosseltjes met frietjes eten op de lege maag
Poster: Luni-B
dat was geen succes
Poster: Bootstrap
Eerst maar eens kijken of er animo voor is RIXIk heb het logo van Saskia trouwens nog wat aangepast.
Grote versie: link
Poster: RAS
Als ik eerlijk mag zijn: Ik zie layer op layer gestapeld zonder samenhang, mede als gevolg van ovedreven gebruiken van de layer-stijlmiddelen in photoshop. Verder vloeken de kleuren met elkaar.