De Late Leeuw Chat Corner Deel 26 (21/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 18-10-2009 16:04
User edit by Esmee on 18-10-2009 @ 16:35:52 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 26 ??

Vote :   

Bouncy    posted on 30-10-2009 21:08
DualHead2Go... gebruiken we op school ook Happy, laughing
EDIT:
Hebben jullie trouwens dit al gezien?? Vato Gonzalez heeft nu een soort van drive-in show als ik het goed begrijp??
User edit by Bouncy on 30-10-2009 @ 21:21:15 (100%)
ferano    posted on 30-10-2009 21:21
Ik heb een leuke house-intro voor dj's, maar ik weet niet of ik hem wel mag uploaden, er zitten allerlei samples in als; "put ya hands up for detroit", "the sound of disco berlin sanfrancisco", "a bit patchy" etc.
Weet iemand dat?
User edit by ferano on 30-10-2009 @ 21:21:44 (8%)
main    posted on 30-10-2009 21:23
wooohoo kom er net achter dat ik pro ben.

(niet dat dat ook maar iets uitmaakt)
timmy90    posted on 30-10-2009 21:39
weet iemand waar ik deze acapella vindt?

http://oldskooler.com/in-the-beginning-there-was-jack/

dank u!
ferano    posted on 30-10-2009 21:42
Poster: timmy90
weet iemand waar ik deze acapella vindt?

http://oldskooler.com/in-the-beginning-there-was-jack/

dank u!

Nice, dat filmpje kun je gewoon rippen naar mp3, helaas niet naar wav. daar kun je em dus vinden, met een videodownloader, ik gebruik downloadhelper van firefoxHappy, laughing
Yes: nou heb ik em ook^^
User edit by ferano on 30-10-2009 @ 21:44:25 (9%)
Bouncy    posted on 30-10-2009 21:42
Poster: ferano
Ik heb een leuke house-intro voor dj's, maar ik weet niet of ik hem wel mag uploaden, er zitten allerlei samples in als; "put ya hands up for detroit", "the sound of disco berlin sanfrancisco", "a bit patchy" etc.
Weet iemand dat?

Ja, gewoon uploaden op zippyshare en dan in het productions forum posten!
timmy90    posted on 30-10-2009 21:51
Poster: ferano

Nice, dat filmpje kun je gewoon rippen naar mp3, helaas niet naar wav. daar kun je em dus vinden, met een videodownloader, ik gebruik downloadhelper van firefoxHappy, laughing
Yes: nou heb ik em ook^^

kun je dat misschien even door mailen?
zoek het al zo lang..
ferano    posted on 30-10-2009 21:58
Poster: Bouncy

Ja, gewoon uploaden op zippyshare en dan in het productions forum posten!

Staat erop
Tekhead    posted on 30-10-2009 22:20

Als 2 meisjes ruzie met elkaar hebben, hebben ze dat toch voor altijd?

Mannen hebben misschien 2 dagen ruzie, en zitten daarna weer met elkaar aan t bier! :D

Zet 100 mannen bijeen die elkaar niet kennen, wat krijg je dan ? een leuke brasparty.
Zet 5 vrouwen bijeen die elkaar niet kennen, wat krijg je dan ? Stress en ambras.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Bouncy    posted on 30-10-2009 22:24
Misschien was de DJR meeting daarom zo gezellig? (vrijwel) alleen maar mannen die elkaar vrijwel niet kennen!
Tekhead    posted on 30-10-2009 22:28
wie weet ? alhoewel sommige vrouwen zijn ook best gezellig
Bouncy    posted on 30-10-2009 22:37
Ik denk dat de gemiddelde DJR vrouw wel gezellig is...
Tekhead    posted on 30-10-2009 22:58
niet beginnen slijmen he Bouncy
Estacy    posted on 30-10-2009 23:00

Hebben jullie trouwens dit al gezien?? Vato Gonzalez heeft nu een soort van drive-in show als ik het goed begrijp??

ach, hij hangt alleen wat gordijntjes op in een club
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Stefjuuh    posted on 31-10-2009 02:27
Poster: Snoey
Vandaag ff een nieuw beeldscherm gekocht (philips lcd fullhd 22" enz).?

Van de week wil ik de 2e kopen, om met bijvoorbeeld Ableton je arangement view op het ene scherm te hebben en de session view op de andere. Of om een flim te kijken op het ene scherm en te msn'en op de andere.

Nu werk ik met een laptop waarin 1 video uitgang zit voor een beeldscherm. Mijn vraag is wat ik nu nodig heb om 2 externe beeldschermen te gebruiken op 1 computer.

Arrangement op de ene, session op de andere? Waarom wil je dit, en hoe wil je dit bereiken?
Bootstrap    posted on 31-10-2009 02:35
Poster: Snoey
Vandaag ff een nieuw beeldscherm gekocht (philips lcd fullhd 22" enz).?

Van de week wil ik de 2e kopen, om met bijvoorbeeld Ableton je arangement view op het ene scherm te hebben en de session view op de andere. Of om een flim te kijken op het ene scherm en te msn'en op de andere.

Nu werk ik met een laptop waarin 1 video uitgang zit voor een beeldscherm. Mijn vraag is wat ik nu nodig heb om 2 externe beeldschermen te gebruiken op 1 computer.

Op een macbook hoef je niks extra's te kopen, kun je gewoon instellen. Ik weet niet of je een macbook gebruikt?
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Snoey    posted on 31-10-2009 08:03
Poster: Stefjuuh

Arrangement op de ene, session op de andere? Waarom wil je dit, en hoe wil je dit bereiken?

Zodat ik niet steeds tussen de schermen hoef te switchen, en ik alles kan zien. Dat geeft een beter overzicht en maakt het makkelijker.?

Ik zat te denken om die van pc naar monitor kabel te kopen, maar dan zo een met 1 keer pc en aan de andere kant 2 stekkers.?

Net lees ik dat ik dus hiervoor een externe video kaart nodig heb, of hoeft dat niet pers??.

(Ik gebruik een Acer met windows vista {binnen kort 7})
www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 31-10-2009 @ 08:04:06 (12%)
Stefjuuh    posted on 31-10-2009 08:13
Toch mis ik iets, ik kan me namelijk echt niet indenken waarom je beide views wil zien, zodra je namelijk in de session iets doet, schakelt ableton (geheel of gedeeltelijk) de arrangement view uit. (Hetzelfde als je een knopje tweaked waar automation op staat)
RemcoV    posted on 31-10-2009 08:41
Moguh Happy, laughing Ik mag me vanaf vandaag ook Resident DJ noemen, ga vast op vrijdag en zaterdag draaien bij Le Bon Vivant in Rotterdam!
justjustin    posted on 31-10-2009 09:05
Downloaden straks helemaal verbodenhuilmuts.jpgLogisch. Je downloadt toch ook geen auto? Hier de offici?le tekst van het Ministerie van Justitie. Die in niet mis te verstane taal uitlegt waarom downloaden zo nodig verboden moet worden:""Thuiskopieheffingen op informatiedragers zoals blanco cd?s en dvd?s moeten op termijn worden afgeschaft. Daarvoor in de plaats komt een regeling die het downloaden van beschermde werken uit (evident) illegale bron verbiedt. Verder wordt het toezicht op auteursrechtorganisaties sterker en zal de contractuele positie van auteurs en uitvoerende kunstenaars worden verbeterd." Prima, dat het nu wel mag. Armin van Buuren heeft er tenslotte zijn internationale doorbraak aan te danken. Maar is er iemand die ons kan uitleggen waarom downloaden van films en muziek en programmatuur w?l legaal zou moeten blijven? Je kan toch gewoon netjes betalen voor je rapidshare/megaupload/zippieshare downloads?
Bouncy    posted on 31-10-2009 09:50
Volgens mij is dit een harde klap voor de artiesten en kan de muziek industrie z'n zakken weer gaan vullen!
ccc    posted on 31-10-2009 10:04
Poster: justjustin
?Maar is er iemand die ons kan uitleggen waarom downloaden van films en muziek en programmatuur w?l legaal zou moeten blijven?

Omdat het gratis is?

Gisteren voor het eerst een hardstyle feestje in de buurt gehad. Was wel knallen moet ik toegeven. Cool
User edit by ccc on 31-10-2009 @ 10:12:58 (53%)
justjustin    posted on 31-10-2009 10:13
Poster: ccc

Omdat het gratis is?

Cool

Ik snap datWinking my eye heb het stukje ook even ge-quote!
Winston    posted on 31-10-2009 15:28
Is er hier iemand die weet hoe je een huis/kantoor telefooncentrale moet aansluiten op de binnen en buitenlijnen en de extensions kunt programmeren.....
Tic Toc
ferano    posted on 31-10-2009 15:30
Ik niet, maar ik zou daar een monteur van kpn voor huren:P

295 Users online: 102 Guests (193 Unknown)
Pages generated today : 27.606
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.505.607