Poster: timmy90
weet iemand waar ik deze acapella vindt?
http://oldskooler.com/in-the-beginning-there-was-jack/
dank u!
Poster: ferano
Ik heb een leuke house-intro voor dj's, maar ik weet niet of ik hem wel mag uploaden, er zitten allerlei samples in als; "put ya hands up for detroit", "the sound of disco berlin sanfrancisco", "a bit patchy" etc.
Weet iemand dat?
Poster: ferano
Nice, dat filmpje kun je gewoon rippen naar mp3, helaas niet naar wav. daar kun je em dus vinden, met een videodownloader, ik gebruik downloadhelper van firefox
Yes: nou heb ik em ook^^
Poster: Bouncy
Ja, gewoon uploaden op zippyshare en dan in het productions forum posten!
Als 2 meisjes ruzie met elkaar hebben, hebben ze dat toch voor altijd?
Mannen hebben misschien 2 dagen ruzie, en zitten daarna weer met elkaar aan t bier! :D
Hebben jullie trouwens dit al gezien?? Vato Gonzalez heeft nu een soort van drive-in show als ik het goed begrijp??
Poster: Snoey
Vandaag ff een nieuw beeldscherm gekocht (philips lcd fullhd 22" enz).?
Van de week wil ik de 2e kopen, om met bijvoorbeeld Ableton je arangement view op het ene scherm te hebben en de session view op de andere. Of om een flim te kijken op het ene scherm en te msn'en op de andere.
Nu werk ik met een laptop waarin 1 video uitgang zit voor een beeldscherm. Mijn vraag is wat ik nu nodig heb om 2 externe beeldschermen te gebruiken op 1 computer.
Poster: Snoey
Vandaag ff een nieuw beeldscherm gekocht (philips lcd fullhd 22" enz).?
Van de week wil ik de 2e kopen, om met bijvoorbeeld Ableton je arangement view op het ene scherm te hebben en de session view op de andere. Of om een flim te kijken op het ene scherm en te msn'en op de andere.
Nu werk ik met een laptop waarin 1 video uitgang zit voor een beeldscherm. Mijn vraag is wat ik nu nodig heb om 2 externe beeldschermen te gebruiken op 1 computer.
Poster: Stefjuuh
Arrangement op de ene, session op de andere? Waarom wil je dit, en hoe wil je dit bereiken?
Poster: justjustin
?Maar is er iemand die ons kan uitleggen waarom downloaden van films en muziek en programmatuur w?l legaal zou moeten blijven?
Poster: ccc
Omdat het gratis is?