Poster: MaximDJ
Iemand nog draaien vanavond?
Poster: Xtremer
Nee...
Shit me zak ships is leeg
Poster: Xtremer
Nee...
Shit me zak ships is leeg
Poster: Bouncy
Bij jou ook al? heb ik laatste paar dagen ook al last van... waarom zit er zo weinig in een zak?
Poster: DJADMIN
DJM 700 is besteld !!
Poster: Estacy
net een nieuwe Ecler Nuo 3 opgehaald, 1 jaar garantie, voor maar 350 euries! prachtig apparaat! beetje spam, maar oke: bij Dortmans music centre in Veghel verkopen ze alle dj mixers met 50% korting. wat denk je van een Ecler Nuo 5 voor maar 520 euro?
Poster: PaulBrugel
Zo mensen, bijna weekend. Nog plannen?
Poster: JollyJunkie
Hebben ze een online-shop?
Poster: Gerhard
Foreign Media Games brengt in 2010 de DJ game IN THE MIX: Featuring Armin van Buuren uit, exclusief op Nintendo Wii. Deze unieke game met de nummer 1 DJ van de wereld in de hoofdrol biedt een unieke mogelijkheid om in de voetsporen van Armin te treden. De career mode vormt dan ook een integraal onderdeel van de game. Hieronder volgt een uitleg van de career mode.
Van de site van Bouncy ! Daar staat meer over deze game.
Poster: Snoey
Vandaag ff een nieuw beeldscherm gekocht (philips lcd fullhd 22" enz).?
Van de week wil ik de 2e kopen, om met bijvoorbeeld Ableton je arangement view op het ene scherm te hebben en de session view op de andere. Of om een flim te kijken op het ene scherm en te msn'en op de andere.
Nu werk ik met een laptop waarin 1 video uitgang zit voor een beeldscherm. Mijn vraag is wat ik nu nodig heb om 2 externe beeldschermen te gebruiken op 1 computer.