De Late Leeuw Chat Corner Deel 26 (19/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 18-10-2009 16:04
User edit by Esmee on 18-10-2009 @ 16:35:52 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 26 ??

Vote :   

Bouncy    posted on 30-10-2009 11:20
Poster: Saskia
Geef die jongen gewoon nog een 2e kans. Klaar Happy, laughing
kijk nou meisjes kunnen problemen veel beter oplossen muhaha.

Als 2 meisjes ruzie met elkaar hebben, hebben ze dat toch voor altijd?
Mannen hebben misschien 2 dagen ruzie, en zitten daarna weer met elkaar aan t bier! :D
Saskia    posted on 30-10-2009 11:21
Dat is niet waar, ik heb ook wel eens ruzie maar dat is vrijwel meteen opgelost. Ik wil het altijd meteen uitpraten, en dat werkt het beste? vind ik.
FML    posted on 30-10-2009 11:22
kijk en wees getuige hoe sluw vrouwen zijn Cool
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
FML    posted on 30-10-2009 11:25
ow en jolly had niet eens gezien dat hij zoveel had gepost in productions zie het nu pas Winking my eye ..
Roov    posted on 30-10-2009 11:28
Poster: PaulBrugel
Zo mensen, bijna weekend. Nog plannen?

Vanavond afsheidsfeest van een goede vriend van me die in Spanje gaat wonen, en morgen super sweet sixteen in Den Bosch. Nog iemand die daar uit gaat?
RemcoV    posted on 30-10-2009 11:32
Ik spin vanavond in een feestcafe in Rotterdam en morgen op een halloweenparty in Amsterdam.

Lekker druk weekendje dusHappy, laughing
tom-j    posted on 30-10-2009 11:44
Poster: JollyJunkie

Hahahhaha: geniaal nummer

CoolCool
Gerhard    posted on 30-10-2009 12:40
Foreign Media Games brengt in 2010 de DJ game IN THE MIX: Featuring Armin van Buuren uit, exclusief op Nintendo Wii. Deze unieke game met de nummer 1 DJ van de wereld in de hoofdrol biedt een unieke mogelijkheid om in de voetsporen van Armin te treden. De career mode vormt dan ook een integraal onderdeel van de game. Hieronder volgt een uitleg van de career mode.

Van de site van Bouncy ! Daar staat meer over deze game.
Sandr    posted on 30-10-2009 13:09
Lees net op twitter dat laidback luke over is gestapt op Ableton en dat het nog fijner en sneller werkt voor hem dan met FL
Play that funky music white boy....
Estacy    posted on 30-10-2009 13:25
net een nieuwe Ecler Nuo 3 opgehaald, 1 jaar garantie, voor maar 350 euries! prachtig apparaat! beetje spam, maar oke: bij Dortmans music centre in Veghel verkopen ze alle dj mixers met 50% korting. wat denk je van een Ecler Nuo 5 voor maar 520 euro?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Bouncy    posted on 30-10-2009 13:42
Poster: Gerhard
Van de site van Bouncy ! Daar staat meer over deze game.

Wauw... promotie! :D thnx man!
MaximDJ    posted on 30-10-2009 13:46
Poster: Luni-B
wat een kwal zeg die noob

Hou die opmerking maar even voor je. Niet echt aardig dacht ik zo...Als iemand zijn mening geeft, heb jij dat maar te accepteren
Party Sensations. Excellence in entertainment.
bambamstudio    posted on 30-10-2009 13:48
Poster: MaximDJ

Hou die opmerking maar even voor je. Niet echt aardig dacht ik zo...Als iemand zijn mening geeft, heb jij dat maar te accepteren

Als je zelf alles al weet mag je zoiets best roepen......
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
MaximDJ    posted on 30-10-2009 13:49
Poster: bambamstudio
Als je zelf alles al weet mag je zoiets best roepen......

Ik snap niet?
Bootstrap    posted on 30-10-2009 13:55
Sow, ben wel lekker brakjes.. CoolNet wakker. Straks de 'nieuwe' denon dn-s3500's uitproberen van een vriend van me Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
T_G    posted on 30-10-2009 14:27
Zo is het wel weer leuk geweest hij is nieuw en ik heb hem geintroduceert en hij heeft de site gewoon lekker onder de knie.

Dus laten we hem gewoon lekker z'n ding doen want anders mag je op mij klagen via een PM naar mij toe kom op man er zijn vervelendere mensen.

Keep The DJen alive ghehe
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
FML    posted on 30-10-2009 15:01

wat denkje dat je meer bent en iemand ze mening niet hoeft de accepteren?

( Mijn menin gwas duidelijk in mijn reply denk ik )

Noob betkend altijd nog newguy en is in mijn ogen geen scheld woord.

en als je er verder over wil discuseren mag je me pm'en

en T_G i got my peace with it;

?en als jullie allemaal even terug kijken in de LL staat het verhaal al helemaal. nogmaals

"? in het begin waren de meesters ook strenger in de klas "? en hoop dat hij het nu begrepen heeft
User edit by FML on 30-10-2009 @ 15:05:32 (100%)
Sandr    posted on 30-10-2009 15:13
Poster: Luni-B

wat denkje dat je meer bent en iemand ze mening niet hoeft de accepteren?

( Mijn menin gwas duidelijk in mijn reply denk ik )

Noob betkend altijd nog newguy en is in mijn ogen geen scheld woord.

en als je er verder over wil discuseren mag je me pm'en

en T_G i got my peace with it;

?en als jullie allemaal even terug kijken in de LL staat het verhaal al helemaal. nogmaals

"? in het begin waren de meesters ook strenger in de klas "? en hoop dat hij het nu begrepen heeft

In het begin waren de meesters ook gewoon de meesters en gingen de leerlingen niet voor meester spelen Cool
Play that funky music white boy....
User edit by Sandr on 30-10-2009 @ 15:14:20 (22%)
Stefjuuh    posted on 30-10-2009 15:45
Poster: Sandr
Lees net op twitter dat laidback luke over is gestapt op Ableton en dat het nog fijner en sneller werkt voor hem dan met FL

Ik heb ooit een post van hem gelezen dat hij FL juist sneller en makkelijker vond dan ableton.. Nja, Times change!
bambamstudio    posted on 30-10-2009 15:48

Ik snap niet?

Replay slaat op Luna B
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Boyd    posted on 30-10-2009 16:06
Poster: Stefjuuh

Ik heb ooit een post van hem gelezen dat hij FL juist sneller en makkelijker vond dan ableton.. Nja, Times change!

Voordeel is dat je Ableton ook op je mac kan gebruiken.

Bovendien werken automations in ableton beter dan in FL, of ik weet niet hoe fl werkt.
W.i.M    posted on 30-10-2009 16:23
Poster: ferano
Ik ga zo slapen welterusten en geef me alsjeblieft even door wat de sfeerregels zijn, wat slecht en wat goed is, als je dat zou willen doen, doe ik niet zo ziek.

greetz

Om te beginnen staan hier?wat algemene regels, verder worden alle laatste berichten op de frontpage getoond, als iemand dus?veel?oude topics gaat ophalen met geen nuttige toegevoegde informatie?komt de frontpage (voorpagina) vol met 'onzin'.? Dit is niet wenselijk voor velen die de frontpage volgen voor de laatste nieuwe posts.

Verder doen we hier niet aan spammen om het postingaantal omhoog te halen, als we dit vermoeden zullen?we zeker actie ondernemen.

Dit is een website waar een hoop mag maar ook hier zijn wat regels om het leefbaar te houden.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
FML    posted on 30-10-2009 17:00
Slaat nergenst op Bam.

zo is het gewoon de forum leden die hier al een tijdje zijn weten nu eenmaal hoe het hier is.
meer ga ik er niet meer over hebben. je kan me altijd pm'en
User edit by FML on 30-10-2009 @ 17:04:32 (100%)
MaximDJ    posted on 30-10-2009 17:05
STOP MET DAT GERUZIE HIER!!! NU BEN IK HET ONDERHAND WEL BEUCool
DIT IS GEEN RUZIE ?SITE MAAR EEN DJ FORUM, JA!

Overigens vind ik dat WIM groot gelijk had met wat hij zei toen hij dat Berichten Topic heeft gesloten. Alsof wijzelf nooit eens vaak achter mekaar posten op wat oudere Topics

User edit by MaximDJ on 30-10-2009 @ 17:15:20 (100%)
FML    posted on 30-10-2009 17:06
Poster: JollyJunkie

Het is inderdaad jammer dat de tijden waarop je gewoon alles kon zeggen zonder ruzie te krijgen voorbij zijn?Cool

dreigen is niet echt een manier om ruzie te sussen , en overings heb ik al helemal geen hekel aan jullie als persoon of wat dan ook. in mijn ogen een mening verschil.

denk dat W.I.M een heel mooi repley had en ook had hij in princiepe gelijk op de repley van dat coding gedoe
User edit by FML on 30-10-2009 @ 17:09:55 (100%)

195 Users online: 22 Guests (173 Unknown)
Pages generated today : 44.504
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.432.878