Poster: Roov
Haha, heb precies hetzelfde probleem
Poster: DjVictorF
Ja, haha, maar hij komt hier vrijdag op een hockey feest draaien (AB feest). De mensen die hem hebben ingehuurt zeggen dat hij heel beroemd is en dat hij wel 1500 per uur kostte en dat de hockeyclub hem voor 500 euro per uur kon boeken. Ik geloof er alleen niet veel van want ik heb nog nooit van hem gehoord.
Poster: DjVictorF
Kent iemand ene DJ Johnny Disco? of DJ Disco hier?
Dat vertelde Danielle je zeker?
Gast ze wilde ons zelfs betalen met bier voor CD feest
Dat vertelde Danielle je zeker?
Gast ze wilde ons zelfs betalen met bier voor CD feest
Poster: justjustin
Jeeeeuj blij met mn nieuwe imac, check vooral het verschil met die 19" monitor op de achtergrond....:P:P
Poster: _Ivan_
ziet er goed uit! Leuke foto's op je twitpics btw
Poster: MaximDJ
@Bootstrap,
Kan je het logo maken met Armand Maven i.p.v. MadMax?:P Ik denk dat dat mijn nieuwe DJ naam wordt:D
Poster: Bootstrap
Ja ik ga nu nog even wiskunde leren de rest van de avond, dus vandaag ben ik niet meer op msn.. Morgen tentamen, dus vandaar. Ik ben morgen weer online
Poster: Estacy
In uden heb je een muziekwinkel die ALLES verkoopt, en op ALLES kun je bieden. dacht ik daar lekker ff een DDM400 te kunnen scoren voor 170 euro, blijken alle dj mixers al weg te zijn.Maargoed, geintresseerde: er staan nog een paar subs, enkele 12" sattelietjes, een Roth Audioblob voor 100 euro en een Numark CDX voor +- 400 euro.
Poster: Bootstrap
Ja ik ga nu nog even wiskunde leren de rest van de avond, dus vandaag ben ik niet meer op msn.. Morgen tentamen, dus vandaar. Ik ben morgenweer online
?Oke! Succes morgen!?Ik ga het logo ook verwerken in mijn CDJ 400's!
Poster: Tekhead
is het een winkel die uitverkoop doet ?
Poster: Stefjuuh
En gasten die net ff teveel verdienen zijn vaak niet zuinig op een set....
Laatst stond ik ook op AB feest, kwam de DJ na mij. Ik zeg zo: Die CDJ's mag je mee doen wat je wil, maar die mixer is van mij, dus daar doe je zuinig op maat!
Volgende dag mixer opgehaald, niets aan gebruikspoortje drbij!
Poster: MaximDJ
@Bootstrap,
Waar heb je die machtige Sinuz site mee gemaakt!!!:o Echt ??n van de mooiste site's die ik ooit gezien heb!
Poster: BootstrapPoster: MaximDJ
@Bootstrap,
Waar heb je die machtige Sinuz site mee gemaakt!!!:o Echt ??n van de mooiste site's die ik ooit gezien heb!
Haha dankjeHij is gemaakt met een template, is helemaal gecustomized door mn broertje, was echt veel werk. Maar niemand die doorheeft dat het met een template gemaakt is
![]()
Duim allemaal voor me! Ik heb om 9 uur tentamen.. Vandaar dat ik al op zo'n onchristelijk tijdstip wakker ben
Ik moet elke dag op dit onchristelijke tijdstip ontbijten, ook al begin ik pas om half 3...