De Late Leeuw Chat Corner Deel 26 (13/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 18-10-2009 16:04
User edit by Esmee on 18-10-2009 @ 16:35:52 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 26 ??

Vote :   

Esmee    posted on 25-10-2009 21:39
Poster: Bouncy
ojee... als dat maar goed gaat... ik heb het 5 minuten volgehouden ofzo met win7..

ja ja ja mac is beter blablabla... maar daar heb ik geen geld voor sorryCool
Estacy    posted on 25-10-2009 21:56
Ubuntu pwnt alles. Het werkt goed, loopt niet vast, is gratis (krediet crisis h??) ook vraagt ie nooit om installatie cd's als je een mp3 speler aansluit. En een enorm groot voordeel: je hebt geen snelle pc nodig om het goed te laten werken. Das wel anders met Vista. (Windows 7 heb ik geen ervariing mee)
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Esmee    posted on 25-10-2009 21:59
windows 7 draait een stuk lichter dan vista, das eigenlijk de grootste reden waarom ik er vanaf wil. Opzich heb ik weinig problemen met vista op vastlopende taakbalken :S na...
Dit schijnt allemaal met 7 verholpen te zijn, dus sja...
en pappie kan t schijfje even lenen van een collega... dus sja...Cool

edit:
weltruste DJR, Ik ga lekker slapen en dan morgen weer lekker naar school...
Laatste keer DJR met vista Happy, laughing
User edit by Esmee on 25-10-2009 @ 22:01:30 (38%)
Prozei    posted on 25-10-2009 22:02
Poster: Esmee

ja ja ja mac is beter blablabla... maar daar heb ik geen geld voor sorryCool

rebel efi kan je gebruiken en kan je je pc als mac gebruiken.
heb je voor 60? een mac.
dat is nog steeds minder als win7

Mod edit by Prozei on 25-10-2009 22:06 (33%)
LouisCasper    posted on 25-10-2009 22:08
Ik heb een nieuwe studio!Cool
http://www.louiscasper.com
Crazy    posted on 26-10-2009 00:08
Looking good!Cool
NielsR    posted on 26-10-2009 00:28
Poster: Estacy
Ubuntu pwnt alles. Het werkt goed, loopt niet vast, is gratis (krediet crisis h??) ook vraagt ie nooit om installatie cd's als je een mp3 speler aansluit. En een enorm groot voordeel: je hebt geen snelle pc nodig om het goed te laten werken. Das wel anders met Vista. (Windows 7 heb ik geen ervariing mee)

Kheb windows 7 prof gratis gekregen van microsoft me men msdnaa account, khad et al in augustus ik vind het iets beter als vista maar echt de grote verandering ziek nie. Tis en blijft een windhoos "Failure is not an option -- it comes bundled with Windows.".

Ik ben nog altijd blij dat ik enkele jaren geleden overgeschakeld ben naar mac, achteraf een heel goede beslissing geweest (heb hierdoor het vista tijdperk zo goed als niet meegemaakt haha :D).

En nu windows 7 installeren gaat heel goed met bootcamp 3.0 dus waarom niet voor mac gaan. Ik gebruik het wel alleen voor oracle en visual studio.
Jorrit    posted on 26-10-2009 08:03
Poster: Esmee

Dit schijnt allemaal met 7 verholpen te zijn, dus sja...

It's not gonna have any of the problems Widows Vista had... trust me!?

Sorry... kon het niet laten?Cool
Esmee    posted on 26-10-2009 08:26
zucht... aangezien ik 1e 4 uur vrij ben... ben ik nog even op me vista...

Haha ik kende dat filmpje al Jorrit maar hij blijft mooi Cool
PaulBrugel    posted on 26-10-2009 08:40
Afgelopen zaterdag, komt er een meisje naar mij toe: "ik heb een verzoekje" Ik , ja wat mag ik voor je draaien? doe maar een remix. Wat hier goed inpast.

Je geloof het of niet, haar verzoekplaat kwam meteen na de plaat die ik op dat moment draaide.

Sandr    posted on 26-10-2009 08:55
Poster: PaulBrugel
Afgelopen zaterdag, komt er een meisje naar mij toe: "ik heb een verzoekje" Ik , ja wat mag ik voor je draaien? doe maar een remix. Wat hier goed inpast.

Je geloof het of niet, haar verzoekplaat kwam meteen na de plaat die ik op dat moment draaide.

Ja ongelooflijk he.... Je zou bijna een boek kunnen schrijven over wat voor aanvraagjes mensen doen...
Play that funky music white boy....
Lawrenz    posted on 26-10-2009 09:23
Poster: Jorrit

It's not gonna have any of the problems Widows Vista had... trust me!?

Sorry... kon het niet laten?Cool

Die nieuwe Mac ads zijn zo briljant he, die live reportage van de launch van Win7 is ook heel erg tof gedaan!
RiX    posted on 26-10-2009 09:41
@ Paul: dat gebeurt mij ook zo vaak. Heb ik de verzoek al gecued staan, komen ze hem aanvragen Happy, laughing

Ook leuk: mensen die altijd net TE vroeg komen vragen of er een ander genre gedraaid mag worden. Vaak heb ik dan al een paar tracks in een ander genre klaarliggen Winking my eye
Saskia    posted on 26-10-2009 10:16
Gister eens even geprobeerd ableton uit de zoeken maar dat lukt dus echt niet daar gaat me veel te veel tijd in zitten. Ik wil gewoon soms eens een mixje maken voor op mijn ipod ofzo maar met virtual dj vind ik het niet mooi genoeg klinken. Weten jullie een easy programmatje?
ThijsG    posted on 26-10-2009 10:27
Poster: NielsR
En nu windows 7 installeren gaat heel goed met bootcamp 3.0 dus waarom niet voor mac gaan. Ik gebruik het wel alleen voor oracle en visual studio.

Ben nu ook Windows 7 op een minder legale manier op mn mac aan het zetten. Werkt gewoon met parallels, alleen is mijn 'IQRL' nog 'not less or equal'. Moet dus nog ff uitzoeken hoe ik dat ga oplossen...
Waarom ik Windows (7) erop zet? Voor de lol, omdat het kanCool. Denk dat ik maar eens FL ga halen om er eens onserieus in te kloten. Het schijnt zo makkelijk te zijn...
Sandr    posted on 26-10-2009 12:12
Poster: Saskia
Gister eens even geprobeerd ableton uit de zoeken maar dat lukt dus echt niet daar gaat me veel te veel tijd in zitten. Ik wil gewoon soms eens een mixje maken voor op mijn ipod ofzo maar met virtual dj vind ik het niet mooi genoeg klinken. Weten jullie een easy programmatje?

Ik denk dat wat dat betreft Ableton toch wel het beste is. De time warp functie is redelijk simpel (lees anders even tutorial op aboutdj.nl) en als je dat eenmaal strak hebt staan kan je gaan knippen plakken en editten tot je een ons weegt!

Als je iets gelijk aan virtual Dj zoekt maar iets meer kwaliteit moet je misschien eens naar traktor kijken?
Play that funky music white boy....
JollyJunkie    posted on 26-10-2009 12:14
Weet iemand waar deze track legaal te downloaden is?
Ik vind de vocals zo lekker, met een Dada Life sfeertje erbij helemaal, alleen hij staat niet op Beatport of Dance-tunes.
TimmyV    posted on 26-10-2009 12:54
Hier thuis komt een imac, de nieuwe generatie en dan waarachijnlijk een 27 inch. Weet nog niet of het een quadcore wordt. Ik ben totaal nieuw met hun besturings systeem maar de verhalen die ik hoor zijn echt zowat allemaal positief. Deze ga ik uiteraard gebruiken voor productie en muziek. Mobiel of niet, ik vind een imac gewoon bloedgeil en wil deze ook liever dan een macbook. Ook de functie van de 27 inch is dat je het ook kan gebruiken als gewoon beeldscherm. Dus je kan een normale pc en een xbox 360 of ps3 aansluiten. Naast leopard komt er ook xp of windows 7 op om eventueel een spelletje te spelen. Mag wat centjes kosten maar ik wil dat ding gewoon echt op mijn bureautje zien schitteren.
Let's go f*cking mental
Esmee    posted on 26-10-2009 13:51
Zoo ik heb windows 7, even snel firefox geinstalleert, nu bezig met mn virusscanner... en daarna is iTunes aan de beurt....
was weer een zeer nuttige dag op school... wel 2 half uurtjes les gehad...
kippebotje    posted on 26-10-2009 17:16
Poster: Saskia

Mischien een idee om MixMeister te proberen.
CDJ-850 < RMX40 USB > CDJ-850 / HDJ 2000 Black Edition
Bootstrap    posted on 26-10-2009 17:24
Nou natuurkunde tentamen ging best ok. Ik heb overal wel wat in kunnen vullen eigenlijk. Hij was wel een stukje moeilijker dan de oude tentamens, maar gelukkig viel het mee. Nou maar hopen dat ik niet te veel rekenfouten heb gemaakt, want daar faal ik vaak op.

Op naar mijn Systeemanalyse tentamen van donderdag, woehoe.. Cool

Poster: kippebotje

Mischien een idee om MixMeister te proberen.

Ohwja dat is wel een makkelijk programma Happy, laughing Een vriend van me gebruikt het ook, je krijgt er wel makkelijk iets uit. Werkt alleen op een windows besturingssysteem jammer genoeg.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
User edit by Bootstrap on 26-10-2009 @ 17:25:32 (87%)
Saskia    posted on 26-10-2009 17:40
Hmm traktor of mixmeister of allebei eens uitproberen danmaar!
MaximDJ    posted on 26-10-2009 17:50
@ Bootstrap,
Ok?, ben zelf ook nog op zoek naar dat soort programma's om er zelf ooit eens wat mee te gaan doen haha:D
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Dj_Fantasy    posted on 26-10-2009 19:14
Poster: Bootstrap
Ohwja dat is wel een makkelijk programma Happy, laughing Een vriend van me gebruikt
het ook, je krijgt er wel makkelijk iets uit. Werkt alleen op een
windows besturingssysteem jammer genoeg.

Raar.. Dan zou ik hier nu niet mee aan het mixen zijn op mijn Macbook met Snow LeopardHappy, laughing
dj2dj.nl
Bootstrap    posted on 26-10-2009 19:24
Huh echt? Ik had eerst gezocht naar een Mac versie, maar ik kon er nergens iets over vinden. Ook niet op de officiele site toen. Nou dan ga ik nog maar eens zoeken Cool

Edit: al gevonden hoor Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
User edit by Bootstrap on 26-10-2009 @ 19:36:36 (16%)

142 Users online: 12 Guests (130 Unknown)
Pages generated today : 63.291
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.671.042