Poster: Bouncy
ojee... als dat maar goed gaat... ik heb het 5 minuten volgehouden ofzo met win7..
Poster: Esmee
ja ja ja mac is beter blablabla... maar daar heb ik geen geld voor sorry
Poster: Estacy
Ubuntu pwnt alles. Het werkt goed, loopt niet vast, is gratis (krediet crisis h??) ook vraagt ie nooit om installatie cd's als je een mp3 speler aansluit. En een enorm groot voordeel: je hebt geen snelle pc nodig om het goed te laten werken. Das wel anders met Vista. (Windows 7 heb ik geen ervariing mee)
Poster: Esmee
Dit schijnt allemaal met 7 verholpen te zijn, dus sja...
Poster: PaulBrugel
Afgelopen zaterdag, komt er een meisje naar mij toe: "ik heb een verzoekje" Ik , ja wat mag ik voor je draaien? doe maar een remix. Wat hier goed inpast.
Je geloof het of niet, haar verzoekplaat kwam meteen na de plaat die ik op dat moment draaide.
Poster: Jorrit
It's not gonna have any of the problems Widows Vista had... trust me!?
Sorry... kon het niet laten?
Poster: NielsR
En nu windows 7 installeren gaat heel goed met bootcamp 3.0 dus waarom niet voor mac gaan. Ik gebruik het wel alleen voor oracle en visual studio.
Poster: Saskia
Gister eens even geprobeerd ableton uit de zoeken maar dat lukt dus echt niet daar gaat me veel te veel tijd in zitten. Ik wil gewoon soms eens een mixje maken voor op mijn ipod ofzo maar met virtual dj vind ik het niet mooi genoeg klinken. Weten jullie een easy programmatje?
Poster: Saskia
Gister eens even geprobeerd ableton uit de zoeken maar dat lukt dus echt niet daar gaat me veel te veel tijd in zitten. Ik wil gewoon soms eens een mixje maken voor op mijn ipod ofzo maar met virtual dj vind ik het niet mooi genoeg klinken. Weten jullie een easy programmatje?
Poster: kippebotje
Mischien een idee om MixMeister te proberen.
Poster: Bootstrap
Ohwja dat is wel een makkelijk programmaEen vriend van me gebruikt
het ook, je krijgt er wel makkelijk iets uit. Werkt alleen op een
windows besturingssysteem jammer genoeg.