Poster: djdolivieira
Zwaar kl*te man. Ik heb het ook niet zo op fransozen. Arrogant volk vind ik dat.
Poster: Tekhead
hoeveel pech op 1 avond kan men hebben ? Was om 20 u vertrokken met vrienden naar Gent voor I love Techno, maar ben er niet geraakt omdat een half dronken fransoos het nodig achte om mij redelijk zwaar aan te rijden, zodat daar alles eindigde daar, vooral omdat er dan nog iemand van de situatie misbruikt heeft gemaakt, en tijdens de verwarring, er nog in geslaagd is om 2 gsm's, gps toestel, digicam, 2 ipods en geldbeugels te jatten uit de auto. Wat m'n jaarlijks festival hoogtepunt moest worden, werd m'n grootste nachtmerrie, auto stuk, geld en gadgets gejat, en schuldgevoel t.o. m'n vrienden.
Poster: Tekhead
ff iets anders, weet iemand een goede apple forum site ? Liefst Nederlands of vlaams
Poster: Ashley
http://ashleyhaak.hyves.nl/?ik heb een nieuwe snip in me player gegooid, genaamd '21 witnesses' iemand de tijd om ff te luisteren en me van wat commentaar te voorzien?
Poster: tom-j
ik zit er over te denken ableton suite 8?kopen voor producties. is deze ook geschikt om mixtapes mee te maken?
Poster: Roov
Ja, zeer geschikt, ik denk dat het zelfs het beste programma is om je mixes mee te maken!
Poster: tom-j
ik zit er over te denken ableton suite 8?kopen voor producties. is deze ook geschikt om mixtapes mee te maken?
Poster: Ashley
http://ashleyhaak.hyves.nl/?ik heb een nieuwe snip in me player gegooid, genaamd '21 witnesses' iemand de tijd om ff te luisteren en me van wat commentaar te voorzien?
Poster: Snoey
7 is beter om mixes te maken, het warp systeem werkt op een andere manier in 8 dan in 7, namelijk met markers. 8 is wel beter voor het produceren, door de extra en nieuwe functies.
Poster: MaximDJ
Bootstrap,
Welk programma ga je gebruiken bij het logo?
Poster: kippebotje
Hij klinkt wel lekker alleen die eerste break vind ik een beetje te lang duren.
en ik mis nog iets knallends der in.
Poster: Esmee
@ Tekhead, dat is echt zwaar k*t. Kun je nog iets regelen met de verzekering? of tegen die fransozen een schadevergoeding opeisen of iets in die trant?