Poster: MaximDJ
Haha, nee, doet het er maar uitNou, het Sinuz logo vind ik bijv. ERG mooi!:D
Of iets zoals dit: KLIK?of is dat te moeilijk?:P
Ik vind het wel heel vet dat je me wilt helpen
Poster: Leo981
t*ring, gister boordag(net als JJ) en vandaag ontzettend harde buikpijn, goed begin van de vakantie!!!!
Poster: Winston
@VicorF + Bouncy:
Geez..... Waarom mag hij geen kansje wagen terwijl jullie al wat hebben. En heb je misschien haar telefoonnummer? En heb je nog meer tips doctor luv ...
Poster: Bouncy
Stelletje SLIJMBALLEN!!! Sjongejongejonge... dit lokt niets uit, bel d'r gewoon een keer op ofzo en vraag wanneer ze tijd heeft om een ijsje te eten ofzo! (succes sas..)
Poster: Winston
@VicorF + Bouncy:
Geez.....
Waarom mag hij geen kansje wagen terwijl jullie al wat hebben. En heb
je misschien haar telefoonnummer? En heb je nog meer tips doctor luv
...
Poster: Saskia
Ik vind dat logo van sinuz echt vet vet vet mooi..
edit: ////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
hier mixje van mij van 15 minute, even snel met virtual dj gemaakt, niks speciaal
maar ik vond hem wel lekker om op de ipod te zetten.
Poster: Bootstrap
Thanks voor de comment Luni-BIk zal eens kijken of ik er wat mee kan, maar denk je niet dat hij te saai wordt met een transparante background? Even voor de duidelijkheid: dit plaatje komt op de website van Helix te staan bij het commissie gedeelte.
Voor andere toepassingen haal ik die lichteffecten natuurlijk weg. Hij komt ook achterop onze commissiekleding te staan in een simpele versie en op posters van onze feesten met een transparante background
Poster: Tekhead
hoeveel pech op 1 avond kan men hebben ? Was om 20 u vertrokken met vrienden naar Gent voor I love Techno, maar ben er niet geraakt omdat een half dronken fransoos het nodig achte om mij redelijk zwaar aan te rijden, zodat daar alles eindigde daar, vooral omdat er dan nog iemand van de situatie misbruikt heeft gemaakt, en tijdens de verwarring, er nog in geslaagd is om 2 gsm's, gps toestel, digicam, 2 ipods en geldbeugels te jatten uit de auto. Wat m'n jaarlijks festival hoogtepunt moest worden, werd m'n grootste nachtmerrie, auto stuk, geld en gadgets gejat, en schuldgevoel t.o. m'n vrienden.
ff iets anders, weet iemand een goede apple forum site ? Liefst Nederlands of vlaams
neen, gelukkig geen gewonden, en wie juist die auto heeft leeggeroofd heb ik ook niet gezien, maar denk toch dat het die fransozen waren, ik baal zoals niemand ooit wil balen
Poster: Bartjens
Jeu, jij wel weer ehLaat ff weten hoe het was daar!!! Have Fun!?
Poster: DjVictorFHet is idd kut, maar na zoveel jaren levenservaring, kan je al wat beter relativeren, en ga ik er niet van wakker liggen, ik had evengoed dood kunnen zijn, denk ik dan maar.
Ik heb medelijden met je! Ik snap echt wat je bedoelt. Het is gewoon echt k*t! Maar je moet nu gewoon er niet over nadenken en gewoon gaan slapen. Probeer over leuke dingen na te denken zoals uw pasgeboren kind of over uw zoontje van 7/8 die al een eigen cd speler heeft.