De Late Leeuw Chat Corner Deel 26 (11/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 18-10-2009 16:04
User edit by Esmee on 18-10-2009 @ 16:35:52 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 26 ??

Vote :   

Winston    posted on 24-10-2009 16:58
@VicorF + Bouncy: Geez..... Waarom mag hij geen kansje wagen terwijl jullie al wat hebben. En heb je misschien haar telefoonnummer? En heb je nog meer tips doctor luv ...
Tic Toc
User edit by Winston on 24-10-2009 @ 17:01:25 (68%)
Bootstrap    posted on 24-10-2009 17:06
Poster: MaximDJ
Haha, nee, doet het er maar uitWinking my eye Nou, het Sinuz logo vind ik bijv. ERG mooi!:D
Of iets zoals dit: KLIK?of is dat te moeilijk?:P

Ik vind het wel heel vet dat je me wilt helpenWinking my eye

Die laatste is wel lastig, maar wel te doen. Dan zou ik meer met illustrator aan de gang moeten, ben ik wel minder goed mee Cool Zoiets als het SinuZ logo of het BOEF logo moet zeker gaan lukken. Ik ga er wel een beetje mee knutselen en dan stuur ik je een paar ruwe ideetjes. Dan kun je kiezen wat je het vetste vindt en dan ga ik daarmee verder.

En geen dank hoor Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
MaximDJ    posted on 24-10-2009 17:47
Haha, toch bedankt Bootstrap, als je ooit nog eens wat nodig hebtWinking my eye
Is goed, dan wacht ik even de ruwe ideetjes!!:D Dat Sinuz logo was echt zeer professioneelWinking my eye
Het Mathiz logo vind ik btw ook erg mooiWinking my eye De kleurcombinatie groen-zwart of wit-zwart of oranje-zwart echt allemaal?Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
User edit by MaximDJ on 24-10-2009 @ 17:51:12 (79%)
Mathiz    posted on 24-10-2009 18:37
dankje ! k'zou best wel is iets willen proberen maar heb het nu nogal druk op school?Cool
Leo981    posted on 24-10-2009 18:57
t*ring, gister boordag(net als JJ) en vandaag ontzettend harde buikpijn, goed begin van de vakantie!!!!
User edit by Leo981 on 24-10-2009 @ 18:57:53 (1%)
Bootstrap    posted on 24-10-2009 19:02
Poster: Leo981
t*ring, gister boordag(net als JJ) en vandaag ontzettend harde buikpijn, goed begin van de vakantie!!!!

Niet zo zeuren, ik heb niet eens vakantie Cool Ik zit mijn natuurkunde tentamen te leren..
DjVictorF    posted on 24-10-2009 19:05
Poster: Winston
@VicorF + Bouncy:
Geez..... Waarom mag hij geen kansje wagen terwijl jullie al wat hebben. En heb je misschien haar telefoonnummer? En heb je nog meer tips doctor luv ...

Van mij van die alles met haar doe wat die wil..Happy, laughing en ik zag het niet echt als een tip wat ik zeiWinking my eye
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
FML    posted on 24-10-2009 19:15
Poster: Bouncy
Stelletje SLIJMBALLEN!!! Sjongejongejonge... dit lokt niets uit, bel d'r gewoon een keer op ofzo en vraag wanneer ze tijd heeft om een ijsje te eten ofzo! (succes sas..)

Of je neemt het te serieus..

Poster: Winston
@VicorF + Bouncy:
Geez.....
Waarom mag hij geen kansje wagen terwijl jullie al wat hebben. En heb
je misschien haar telefoonnummer? En heb je nog meer tips doctor luv
...

wahaha owned :D

@ bootstrap

de kleuren zijn smaken , smaken verschillen. maar de kwaliteit vind ik wat matig.
mischien een leuk idee om alleen de tekst en logo op een transparante achtergrond te doen.
zonder die sun overlay's.

hoop dat je er wat mee kan Happy, laughing
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 24-10-2009 @ 19:19:48 (100%)
Bootstrap    posted on 24-10-2009 19:29
Thanks voor de comment Luni-B Happy, laughing Ik zal eens kijken of ik er wat mee kan, maar denk je niet dat hij te saai wordt met een transparante background? Even voor de duidelijkheid: dit plaatje komt op de website van Helix te staan bij het commissie gedeelte.

Voor andere toepassingen haal ik die lichteffecten natuurlijk weg. Hij komt ook achterop onze commissiekleding te staan in een simpele versie en op posters van onze feesten met een transparante background Happy, laughing
Saskia    posted on 24-10-2009 19:40
Ik vind dat logo van sinuz echt vet vet vet mooi..

edit: ////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/

hier mixje van mij van 15 minute, even snel met virtual dj gemaakt, niks speciaal
maar ik vond hem wel lekker om op de ipod te zetten.
User edit by Saskia on 24-10-2009 @ 19:52:15 (100%)
Bootstrap    posted on 24-10-2009 20:03
Poster: Saskia
Ik vind dat logo van sinuz echt vet vet vet mooi..

edit: ////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/

hier mixje van mij van 15 minute, even snel met virtual dj gemaakt, niks speciaal
maar ik vond hem wel lekker om op de ipod te zetten.

Dankje Saskia Cool Leuk om te horen dat het harde werk van Steven en mij wordt gewaardeerd Happy, laughing Zitten wel aardig wat uurtjes in dat logo, vooral in het brainstormen.

Ik zal je mixje even downloaden om te luisteren onder het leren Happy, laughing
Saskia    posted on 24-10-2009 20:09
Jaa snap ik, ik vind het echt heel erg mooi, wou dat ik zoiets had verzonnen. haha
ik hoor het commentaar wel komen
pm anders even je msn
FML    posted on 24-10-2009 20:10
Poster: Bootstrap
Thanks voor de comment Luni-B Happy, laughing Ik zal eens kijken of ik er wat mee kan, maar denk je niet dat hij te saai wordt met een transparante background? Even voor de duidelijkheid: dit plaatje komt op de website van Helix te staan bij het commissie gedeelte.

Voor andere toepassingen haal ik die lichteffecten natuurlijk weg. Hij komt ook achterop onze commissiekleding te staan in een simpele versie en op posters van onze feesten met een transparante background Happy, laughing

ok dan veranderd de zaak zeker.. nee dan word zon transparante mischien wat saai. overignes op een zwarte kleding heeft het ook mooi effect. ik maake altijd van logo's een transparante versie. soms maakte ik zelf de achtergrond of gewoon een heel strak plaatje. ook zou ik het in 1920*1200 pixels maken. zo heb je aanzienlijk meer speelruimte in kwaliteit als je hem verkleint. anders zou ik zeggen voeg me ff toe op msn. pm heb je.
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Bootstrap    posted on 24-10-2009 20:35
Ja het logo komt op een zwart/grijs giletje te staan. Wordt wel tof denk ik Happy, laughing Dan gewoon met transparante achtergrond natuurlijk. Mijn versie is nu 3000*2400 pixels, lijkt me prima toch Happy, laughing Lekker hoge resolutie.

Ik heb je toegevoegd btw en Saskia heeft een PM.
Tekhead    posted on 25-10-2009 02:15
hoeveel pech op 1 avond kan men hebben ? Was om 20 u vertrokken met vrienden naar Gent voor I love Techno, maar ben er niet geraakt omdat een half dronken fransoos het nodig achte om mij redelijk zwaar aan te rijden, zodat daar alles eindigde daar, vooral omdat er dan nog iemand van de situatie misbruikt heeft gemaakt, en tijdens de verwarring, er nog in geslaagd is om 2 gsm's, gps toestel, digicam, 2 ipods en geldbeugels te jatten uit de auto. Wat m'n jaarlijks festival hoogtepunt moest worden, werd m'n grootste nachtmerrie, auto stuk, geld en gadgets gejat, en schuldgevoel t.o. m'n vrienden.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tekhead    posted on 25-10-2009 02:18
ff iets anders, weet iemand een goede apple forum site ? Liefst Nederlands of vlaams
DjVictorF    posted on 25-10-2009 02:35
Poster: Tekhead
hoeveel pech op 1 avond kan men hebben ? Was om 20 u vertrokken met vrienden naar Gent voor I love Techno, maar ben er niet geraakt omdat een half dronken fransoos het nodig achte om mij redelijk zwaar aan te rijden, zodat daar alles eindigde daar, vooral omdat er dan nog iemand van de situatie misbruikt heeft gemaakt, en tijdens de verwarring, er nog in geslaagd is om 2 gsm's, gps toestel, digicam, 2 ipods en geldbeugels te jatten uit de auto. Wat m'n jaarlijks festival hoogtepunt moest worden, werd m'n grootste nachtmerrie, auto stuk, geld en gadgets gejat, en schuldgevoel t.o. m'n vrienden.

Serieus?! Dat is zeker klote voor je man! Maar zijn er gewonden? Je bent wel echt een KLOOTZAK als je ook nog eens die auto gaat leegroven!

Ik ben net terug van 18th birthday bash. Moest draaien van 2 tot 3 uur (oude tijd). Was zeker leuk! Draaide na Dolce & Alex Muller. Die kennen de meeste hier wel denk ik? (Van het nummer Rinder misschien).
Maar was zeker wel een leuk avondje.
User edit by DjVictorF on 25-10-2009 @ 02:37:15 (32%)
RiX    posted on 25-10-2009 02:39
ff iets anders, weet iemand een goede apple forum site ? Liefst Nederlands of vlaams

macfreak.nl
Tekhead    posted on 25-10-2009 02:45
neen, gelukkig geen gewonden, en wie juist die auto heeft leeggeroofd heb ik ook niet gezien, maar denk toch dat het die fransozen waren, ik baal zoals niemand ooit wil balen
Tekhead    posted on 25-10-2009 02:45
neen, gelukkig geen gewonden, en wie juist die auto heeft leeggeroofd heb ik ook niet gezien, maar denk toch dat het die fransozen waren, ik baal zoals niemand ooit wil balen
DjVictorF    posted on 25-10-2009 02:50

Ik heb medelijden met je! Ik snap echt wat je bedoelt. Het is gewoon echt k*t! Maar je moet nu gewoon er niet over nadenken en gewoon gaan slapen. Probeer over leuke dingen na te denken zoals uw pasgeboren kind of over uw zoontje van 7/8 die al een eigen cd speler heeft.
Snoey    posted on 25-10-2009 05:23
Poster: Bartjens

Jeu, jij wel weer eh CoolLaat ff weten hoe het was daar!!! Have Fun!? Cool

Het was best gaaf.

Opweg naar de Panama, zitten we opeens met Bart B Moor in de tram. Wisten het eerst niet zeker, maar later dus wel. Bij aankomst was het nog niet heel druk bij de borrel, wel gratis entree, drankjes en polsbandjes voor de Sneakerz feesten in Panama en de Escape.?

In de Panama veel artiesten gesproken en demo's kunnen geven, waaronder: Oliver Twizt, Youri Donatz, Groovenatics, Prok & Fitch en Baggi Begavic. Oliver is een toffe gozer en Youri is echt geweldig.

Na de Panama naar de Escape, niet voor Sneakerz, maar voor Kings of Ace en Framebusters XXL.?
Bij binnenkomst niet in de rij hoeven te staan gelukkig, die was echt niet normaal lang. Feest was in volle gang, veel Dj's, elk half uur een andere. Daar heb ik nog demo's kunnen weg geven aan: Chuckie, Raymundo en Afrojack.?

Dus nu afwachten en hopen dat het balletje langzaam weer verder begint te rollen.

De feestjes zelf waren ook erg leuk. Heb de nieuwe Chuckie en Afrojack voorbij horen komen, en ze zijn vet. Op het eind draaide Afrojack nog een eigen plaat ?'how i like it', in een hele hele bizarre remix! De melodie met een riverside synth en 10 verschillende vocalen.
www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 25-10-2009 @ 05:30:01 (2%)
Tekhead    posted on 25-10-2009 05:55
Poster: DjVictorF

Ik heb medelijden met je! Ik snap echt wat je bedoelt. Het is gewoon echt k*t! Maar je moet nu gewoon er niet over nadenken en gewoon gaan slapen. Probeer over leuke dingen na te denken zoals uw pasgeboren kind of over uw zoontje van 7/8 die al een eigen cd speler heeft.
 Het is idd kut, maar na zoveel jaren levenservaring, kan je al wat beter relativeren, en ga ik er niet van wakker liggen, ik had evengoed dood kunnen zijn, denk ik dan maar.
Dolivieira    posted on 25-10-2009 08:35
Zwaar kl*te man. Ik heb het ook niet zo op fransozen. Arrogant volk vind ik dat.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Esmee    posted on 25-10-2009 09:56
@ Tekhead, dat is echt zwaar k*t. Kun je nog iets regelen met de verzekering? of tegen die fransozen een schadevergoeding opeisen of iets in die trant?

119 Users online: 17 Guests (102 Unknown)
Pages generated today : 66.327
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.802.842