Item: Eks Otus Prijs: 550 euro per stuk Leeftijd (garantie ja/nee): half jaar, nog 2 en een half jaar garantie Staat: In zeer goede staat Woonplaats: Nieuw-Bergen Afhalen en/of eventuele verzendwijze: Beide mogelijk (verzendkosten + risico's voor de koper) Extra info: Gaat weg omdat ik weer terugstap naar cd-spelers. Dit omdat ik steeds meer buiten de deur draai en ik het zonde van de apperatuur vind om het steeds mee te slepen, ik ben nu dus alsnog cd's aan het branden die ik gebruik voor buiten de deur draaien (dat was de rede om toendertijd over te gaan op midi). De Otussen zijn enkele keren mee de deur uit geweest maar ze zijn altijd goed verzorgd door mij.
Setprijs ? 1000,-
What do you think about [TK] 2x Eks Otus ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik denk dat iedereen wel weet dat het mooi spul is hoor, in mijn ogen zelfs mooier dan CDJ-1000 MK3, maar mensen zijn bang voor vernieuwing, of ze hebben geen laptop.
Je kan trouwens ook 2 kanalen per Otus bedienen toch, werkt dat lekker?
Is misschien ook wel handig om te vermelden aangezien sommige mensen graag met meerdere kanalen werken, maar het geld niet hebben voor 4 Otussen.
Inderdaad, met ??n Otus kan je twee kanalen bedienen. Je hebt dus een 4 kanaals set-up als je ze overneemt van mij.. In princiepe 4 CDJ-1000's voor de prijs van ??n.
En Jolly, ze zijn ook leuker dan de cdj's, doe ze ook niet met plezier weg maar het is gewoon handiger/veiliger in mijn situatie om ze weg te doen?(elke week buiten de deur draaien).
Heb een bod gehad van 900 euro, ik laat hem deze week nog staan en anders gaan ze voor 900?weg.. Koopje al zeg ik het zelf..
Voor 950 mag je ze meteen op komen halen!
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.