[T] K lect - minimalistic seal
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

main    posted on 15-10-2009 19:09
nieuw nummertje, graag wat advies ter verbetering.
geen comments met: verander het genre, dat ik toch NIET. (t is soort van underground minimal, verbeter me als ik t fout heb)
eventjes wat informatie over t nummer: niet lang overgedaan om te maken, ik was iets te lui om m lang te maken zoals mijn andere nummers dus heb ik er na bijna 3min een eind aangemaaktCool

hm is youtube link.

brand maar los!

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
User edit by main on 15-10-2009 @ 19:13:30 (21%)

What do you think about [T] K lect - minimalistic seal ??

Vote :   

RiX    posted on 15-10-2009 19:17
even luisteren dan...

Jah, ik kan er wel naar luisteren. Intro goed verzonnen, al zit je dan niet direct in het juiste tempo qua feel, maar als de beat erbij komt zie ik een zaal wel los gaan. Mss kan je nog iets meer variatie inbrengen tijdens de climax / sweep dmv een herkenbaar geluid. Auto, vliegtuig, machine, zo iets...
User edit by RiX on 15-10-2009 @ 19:22:52 (100%)
main    posted on 15-10-2009 19:24
Poster: RiX
even luisteren dan...

Jah, ik kan er wel naar luisteren. Intro goed verzonnen, al zit je dan niet direct in het juiste tempo qua feel, maar als de beat erbij komt zie ik een zaal wel los gaan. Mss kan je nog iets meer variatie inbrengen tijdens de climax / sweep dmv een herkenbaar geluid. Auto, vliegtuig, machine, zo iets...

dankje! ik zal eens even kijken of ik nog wat leuke geluidjes kan vinden in al die vengeance packs
Mathiz    posted on 15-10-2009 19:30
benieuwd
dp_    posted on 15-10-2009 19:31
eens luisteren
Sebasz    posted on 15-10-2009 19:34
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
main    posted on 15-10-2009 19:42
kunnen jullie er ook bijzetten wat jullie er van vinden svpCool?(je mag ook zeggen dat je t genre niks vindWinking my eye)
DTwisted    posted on 15-10-2009 19:49
Check
main    posted on 15-10-2009 20:21
niemand verder interesse? youtubelink
JollyJunkie    posted on 15-10-2009 20:27
Ik heb er even naar geluisterd, alles apart klinkt op zich goed, alleen bij elkaar vind ik het niet zo goed passen.
main    posted on 15-10-2009 20:28
Poster: JollyJunkie
Ik heb er even naar geluisterd, alles apart klinkt op zich goed, alleen bij elkaar vind ik het niet zo goed passen.

hoe bedoel je?

edit: ben trouwens wel blij dat je reageert en tips geeftCool
User edit by main on 15-10-2009 @ 20:29:14 (34%)
JollyJunkie    posted on 15-10-2009 20:33
Poster: main

hoe bedoel je?

edit: ben trouwens wel blij dat je reageert en tips geeftCool

Wat ik bedoel is dat ik de sounds niet zo bij elkaar vind passen, dat komt natuurlijk ook omdat deze track (lijkt me) niet gemasterd is, dan klinkt hij gewoon een beetje kaler.
Ook mis ik bijvoorbeeld een zware bas achterin de track, ik mis een beetje de sounds die de track wat meer gevoel geven, dit is natuurlijk zeer moeilijk als beginnende (Mag ik je zo noemen?) producer, maar je kan het in ieder geval proberen.
Probeer eens een bepaald emotie over te brengen met de track, iets wat je wilt dat de luisteraar 'ervaart', nu hoort de luisteraar alle geluiden ?wel maar verder 'ervaart' hij niks.
Vat dit niet te negatief op Winking my eye
ianroma    posted on 15-10-2009 20:36
check
main    posted on 15-10-2009 20:55

Wat ik bedoel is dat ik de sounds niet zo bij elkaar vind passen, dat komt natuurlijk ook omdat deze track (lijkt me) niet gemasterd is, dan klinkt hij gewoon een beetje kaler.

Ook mis ik bijvoorbeeld een zware bas achterin de track, ik mis een beetje de sounds die de track wat meer gevoel geven, dit is natuurlijk zeer moeilijk als beginnende (Mag ik je zo noemen?) producer, maar je kan het in ieder geval proberen.

Probeer eens een bepaald emotie over te brengen met de track, iets wat je wilt dat de luisteraar 'ervaart', nu hoort de luisteraar alle geluiden ?wel maar verder 'ervaart' hij niks.

A; ik vat t niet negatief opWinking my eye
oke, even t lijstje vragen afwerken =p
hij is gemasterd, maar ik geef je groot gelijk dat de sounds niet super goed bij elkaar passen.
de minder zware bass komt door het feit dat ik geen bass heb in mn boxen (heb tijdelijk pc boxen) en ik dus mn bass niet goed kan afstellen, hij is weldegelijk hard maar ik heb m express zachter gezet Winking my eye
ik ben ook nog een klein beetje een beginnende producer, heb fl studio net pas een beetje echt door en heb nu iets van 40nummers (waarvan +-10 'echte') gemaakt in n half jaar.

maar ik zal mn best doen om je trots te maken meesterCool

edit: als ik weer nieuwe boxen heb (met bass) dan ga ik de tracks die ik met deze boxen gemaakt heb ook meteen weer aanpassen om m weer goed gemasterd te krijgen Winking my eye
User edit by main on 15-10-2009 @ 20:56:20 (13%)
JollyJunkie    posted on 15-10-2009 20:59
Poster: main

A; ik vat t niet negatief opWinking my eye
oke, even t lijstje vragen afwerken =p
hij is gemasterd, maar ik geef je groot gelijk dat de sounds niet super goed bij elkaar passen.
de minder zware bass komt door het feit dat ik geen bass heb in mn boxen (heb tijdelijk pc boxen) en ik dus mn bass niet goed kan afstellen, hij is weldegelijk hard maar ik heb m express zachter gezet Winking my eye
ik ben ook nog een klein beetje een beginnende producer, heb fl studio net pas een beetje echt door en heb nu iets van 40nummers (waarvan +-10 'echte') gemaakt in n half jaar.

maar ik zal mn best doen om je trots te maken meesterCool

edit: als ik weer nieuwe boxen heb (met bass) dan ga ik de tracks die ik met deze boxen gemaakt heb ook meteen weer aanpassen om m weer goed gemasterd te krijgen Winking my eye

Haha, voor een half jaar doe je het erg goed hoor, ik snap der nog geen bal van.

En jij wou comment dus dan krijg je comment Winking my eye

Is trouwens wel veel 10 echte tracks in een half jaar!

main    posted on 15-10-2009 21:20
dankje Cool
als je nog wat meer 'echte' tracks wilt horen moet je even mn hyves checken:
http://kain0.hyve.nl/
heb nog een paar echte tracks die ik daar niet op heb staan zoals deze nieuwe en nog n paar?die ik al weer van hyves af gehaald hebCool?
Chydo    posted on 20-10-2009 09:22
Vind dat je heel snel gegroeid bent met produceren!
Ga zo door :D

Vraagje met wat master je in fl?

User edit by Chydo on 20-10-2009 @ 09:30:15 (100%)
Mon-D    posted on 20-10-2009 11:36
checka
main    posted on 20-10-2009 12:51
dankje chydo!
ik master (net als luxxCool) met de soundgoodizer en de softclipper.
maar ik heb nu geen bass in mn boxjes dus hij is niet optimaal gemasterd.
djmamo    posted on 20-10-2009 12:52
kijken
www.moonentertainment.nl
main    posted on 20-10-2009 13:10
@mon-d en djmamo

kunnen jullie er ook bij zetten wat je ervan vind?
dankjeSmile

This is an old Topic

No new postings for 5.817 days.
 Post CommentThat would be 193.9 months
or a whopping 15.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

293 Users online: 70 Guests (223 Unknown)
Pages generated today : 66.733
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.473.367