Poster: RiX
even luisteren dan...
Jah, ik kan er wel naar luisteren. Intro goed verzonnen, al zit je dan niet direct in het juiste tempo qua feel, maar als de beat erbij komt zie ik een zaal wel los gaan. Mss kan je nog iets meer variatie inbrengen tijdens de climax / sweep dmv een herkenbaar geluid. Auto, vliegtuig, machine, zo iets...
Poster: JollyJunkie
Ik heb er even naar geluisterd, alles apart klinkt op zich goed, alleen bij elkaar vind ik het niet zo goed passen.
Poster: main
hoe bedoel je?
edit: ben trouwens wel blij dat je reageert en tips geeft
Poster: JollyJunkie
Wat ik bedoel is dat ik de sounds niet zo bij elkaar vind passen, dat komt natuurlijk ook omdat deze track (lijkt me) niet gemasterd is, dan klinkt hij gewoon een beetje kaler.
Ook mis ik bijvoorbeeld een zware bas achterin de track, ik mis een beetje de sounds die de track wat meer gevoel geven, dit is natuurlijk zeer moeilijk als beginnende (Mag ik je zo noemen?) producer, maar je kan het in ieder geval proberen.
Probeer eens een bepaald emotie over te brengen met de track, iets wat je wilt dat de luisteraar 'ervaart', nu hoort de luisteraar alle geluiden ?wel maar verder 'ervaart' hij niks.
Vat dit niet te negatief op
Poster: mainPoster: JollyJunkie
Wat ik bedoel is dat ik de sounds niet zo bij elkaar vind passen, dat komt natuurlijk ook omdat deze track (lijkt me) niet gemasterd is, dan klinkt hij gewoon een beetje kaler.
Ook mis ik bijvoorbeeld een zware bas achterin de track, ik mis een beetje de sounds die de track wat meer gevoel geven, dit is natuurlijk zeer moeilijk als beginnende (Mag ik je zo noemen?) producer, maar je kan het in ieder geval proberen.
Probeer eens een bepaald emotie over te brengen met de track, iets wat je wilt dat de luisteraar 'ervaart', nu hoort de luisteraar alle geluiden ?wel maar verder 'ervaart' hij niks.
Vat dit niet te negatief op
A; ik vat t niet negatief op
oke, even t lijstje vragen afwerken =p
hij is gemasterd, maar ik geef je groot gelijk dat de sounds niet super goed bij elkaar passen.
de minder zware bass komt door het feit dat ik geen bass heb in mn boxen (heb tijdelijk pc boxen) en ik dus mn bass niet goed kan afstellen, hij is weldegelijk hard maar ik heb m express zachter gezet
ik ben ook nog een klein beetje een beginnende producer, heb fl studio net pas een beetje echt door en heb nu iets van 40nummers (waarvan +-10 'echte') gemaakt in n half jaar.
maar ik zal mn best doen om je trots te maken meester
edit: als ik weer nieuwe boxen heb (met bass) dan ga ik de tracks die ik met deze boxen gemaakt heb ook meteen weer aanpassen om m weer goed gemasterd te krijgenHaha, voor een half jaar doe je het erg goed hoor, ik snap der nog geen bal van.En jij wou comment dus dan krijg je commentIs trouwens wel veel 10 echte tracks in een half jaar!