Cameraman gezocht
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dj-nick    posted on 14-10-2009 21:28
Sinds kort ben ik begonnen met mijn eigen evenementen bureau Exotaq, nu heb ik as vrijdag de eerste avond in discotheek de Kreek (Ouddorp) met oa. Quintino, apster, Mano Moker en Mc Bizzey.
Natuurlijk zou ik daarvan graag een promotie filmpje hebben, wie o wie kan goed filmen en eventueel bewerken. Camera kan geregeld worden!

What do you think about Cameraman gezocht ??

Vote :   

FML    posted on 14-10-2009 21:41
Wat wil je er aan uitgeven? anders lukt het me wel om 1tje voor je te regelen.

# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Yorick    posted on 14-10-2009 21:52
Maat van mij doet veel met film.
Heb je tijden?
Lokatie?
Wat voor camera heb je tot je beschikking?
Hoeveel heb je er voor over?
dj-nick    posted on 14-10-2009 22:35
Kan de reiskosten vergoeden + kleine extra.
Het gaat om discotheek de Kreek in Ouddorp.
Eventueel kan ik een Canon XH-A1, ProVideo HD CamCorder

Basrose    posted on 14-10-2009 22:38
http://www.dutchmediaworks.com/documents/contact_request.html

Mikel is een kennis van me... hij doet dit al een tijd (dutchmedia doen ze met zn 2e dus vraag naar mikel)

Zeg maar dat ik je gestuurd heb en dan kom je er vast wel met hem uit Happy, laughing
djmamo    posted on 15-10-2009 00:01
hoi, ik ben cameraman, hoor graag of je er gebruik van wilt maken
www.moonentertainment.nl
FML    posted on 15-10-2009 08:18
Poster: dj-nick
Kan de reiskosten vergoeden + kleine extra.
Het gaat om discotheek de Kreek in Ouddorp.

ik dacht et al , dan kan ik niemand krijgen , Dj mamo is cameraman!
dj-nick    posted on 15-10-2009 10:13
Poster: djmamo
hoi, ik ben cameraman, hoor graag of je er gebruik van wilt maken

Dat zou ik wel willen!
justjustin    posted on 15-10-2009 10:51
Ben er weer van plan om er wat meer mee te gaan doen...Camera,Regie,Montage opleidingen gedaan!

In het verleden ook kort een bedrijf gehad Winking my eye...Ik sla deze keer over maar misschien in de toekomst kunnen we wel wat voor elkaar betekenen!
Stephanie    posted on 15-10-2009 11:44
Hoi,
Mijn bedrijf beschikt over verschillende ENG teams (met prof. apparatuur) die oa filmen voor TMF, Talpa, RTL ?en op events.
Geef maar een gil als je er nu of in de toekomst gebruik van wilt maken.
djmamo    posted on 15-10-2009 17:00
Poster: Stephanie
Hoi,

Mijn bedrijf beschikt over verschillende ENG teams (met prof. apparatuur) die oa filmen voor TMF, Talpa, RTL ?en op events.

Geef maar een gil als je er nu of in de toekomst gebruik van wilt maken.

En mocht je een ENG team willen en kunnen betalen, en stefanie heeft niemand meer dan heb ik nog wel wat contacten met jongens van united en dutchview.
Dus mocht je een voetbal topper of de olimpische spelen gaan organiseren dan heb ik wel wat cameras voor je Winking my eye
www.moonentertainment.nl
FML    posted on 15-10-2009 20:59
jah leuk leuk bedrijf je dit bedrijfje dat , dus jullie doen dit al voor een kleine extra vergoeding wat deze topic starter dus aangeeft..?..
User edit by FML on 15-10-2009 @ 21:02:05 (6%)
juless    posted on 15-10-2009 23:09
ik denk niet dat hij het budget ervoor heeft om de camera mannen van TMF of United te betalen corrigeer als ik het verkeerd heb, uit mijn klas zijn 2 jongens die dit ook doen weet niet hoe hun prijzen liggen maar dit is de site ze hebbe al vaker filmpjes moeten maken met precies dezelfde intenties kijk maar
volgens mij beschikken ze ook gewoon over Prof. apparatuur
Limb-Girdle    posted on 16-10-2009 00:53
Vandaag zag ik de flyers van "The Hillz" al op school liggen Cool. Wij organiseren onder andere de feesten Your Amore in deze omgeving (zal je ongetwijfeld ook wel kennen). Een maatje maakt reportages en fotoshoots van de maasvlakte. Erg mooie foto's maakt hij! (dit is zijn website). Succes met je feestje morgen! (eigenlijk vandaag alSmile)?
Where the music meets the deejay!
Snaad    posted on 16-10-2009 08:07
Check www.itvbox.nl , daar heb ik een tijdje gewerkt, hun doen dat soort werk alleen maar.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

235 Users online: 146 Guests (89 Unknown)
Pages generated today : 85.600
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.882.637