Poster: Esmee
Ik weet het ook nog niet helemaal, ik wil ooit meedoen, maar ik vraag me af of ik nu al goed genoeg ben enzo om enige kans te maken.
Poster: Saskia
Dat is mijn probleem ook, wil niet voor schut staan namelijk..
Wie geeft zich dit jaar weer op voor kunstbende? Ikzelf ben nog aan het twijfelen of ik het doe..
Poster: ArTy
Vorig jaar meegedaan, zo een slechte ervaringen mee dat ik dit jaar niet?mee ga doen.
Vorig jaar samen met een vriend meegedaan, 3 keer van te voren gevraagd of er 3 spelers stonden, 3 keer met ja beantwoord. Hele set voorbereid op 3 spelers en alleen de cd's meegeneomen die ik nodig had. Blijken er maar 2 te staan, komen ze ook pas mee 10 min voordat we aan de beurt waren. Sta je er mooi op kan ik je zeggen. We hebben toen dus een veel te simpele set neergezet die goed genoeg was voor de 2e plaats maar we kregen als "goedmakertje" V.I.P. kaartjes voor ene van der event in Den Bosch (2 uur reizen voor mij).
Het ergste wat kan gebeuren is dat iedereen denkt wtf doet zij en raar kijkt en ik me kapot schaam, ben soms nogal onzeker snapje :P
Ja daar ben ik dus bang voor, en omdat ik een meisje ben zullen mensen me sneller onthouden denk ik.
Poster: Xtremer
Ik ga dit jaar niet meedoen. Vorig jaar wouden ze mij niet vanwege m'n muziekstijl, dit was hun oordeel over mij:
Sterkste aspect van het optreden: Ze vonden je mixtechniek erg sterk. De moves passen goed bij de hardstyle. Het overbrengen van de muziek was goed. Goed lijn in je set, goede afsluiter!
Niets mis mee zou je zeggen? Uiteindelijk waren het alleen House DJ's die door waren.