Uuh ik wist niet waar ik deze forum moest plaatsen dus heb ik het maar hier gedaan.
Ik organiseer samen met vrienden een feest alleen we missen nog een thema. Het gaat om een kleinere discotheek. En de muziek die er wordt gedraaid is dance-electronic. Hebben jullie nog ideen? Alvast bedankt!(srry voor mijn spellings fouten:P)
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
What do you think about thema voor feest ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
topictitel is beetje misleidend, je kan hem beter veranderen naar iets anders. en hier zijn inderdaad al een aantal topics over, gebruik de search knop.
Of je neemt gewoon een bestaand groot feest. Bijvoorbeeld Sensation white (beetje zoals snackbarry ook al zegt met een kleur). Hebben wij ook ooit op schoolfeest gehad, was best vet!
Nou we ware meer opzoek naar idee?n. Maar we hebben al een naam...Dance night. Maar iedereen bedankt meschien nemen we wat mee voor het volgende feest! Grz djmar
Nog geen dress code...het si namelijk een jeugd centerum en nog niet mega populair dus eerst maar zo en dan
Als het boven de 150 p komen gaan we dress doen
En dan word het waarschijnlijk black&white het eerste feest met dress code...
Iedereen bedankt!Nog suggesties voor nog een thema(A)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.684 days. Post CommentThat would be 189.5 months or a whopping 15.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...