Set van Laidback Luke met CDJ2000 (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

bambamstudio    posted on 14-10-2009 15:34
Op de presentatie van de CDJ2000 in the Sand in Amsterdam heeft Laidback Luke ter introductie een setje gedraaid. Van deze set heb ik video opname gemaakt en deze staat nu op youtube. Enjoy!

Track ID's zijn trouwens welkom, vooral van de eerste en laatste track!
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 14-10-2009 @ 15:39:34 (38%)

What do you think about Set van Laidback Luke met CDJ2000 ??

Vote :   

Lucalicious    posted on 17-10-2009 11:41
Poster: Snoey
Maja, wat deze man met cdj1000's kan,?http://www.youtube.com/watch?v=0k6Pp27Sc2A
Is veel dikker dan Luke doet.?

Of deze man?http://www.youtube.com/watch?v=HLq931lOMR4

Of deze?http://www.youtube.com/watch?v=h2q8f7cAIM4&feature=PlayList&p=86CFD63F26E86CFF&playnext=1&playnext_from=PL&index=13

Met andere woorden, matige presentatie.

hier lijk je anders aardig te zeggen dat die andere dj's het beter doen Cool
Snoey    posted on 17-10-2009 19:56
Ik kan ook niet ontkennen, dat ik van die drie filmpjes erg gemotiveerd raak om aan de slag te gaan. Bij de presentatie van Luke heb ik dat niet. Dus voor mij is het verschil te klein om te zeggen, dat ik nu heel graag die cdj2000's wil hebben.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Lucalicious    posted on 17-10-2009 20:40
daar kan ik je gelijk in geven, zo veel verschil zit er ook niet tussen, behalve het grote scherm en de usb poort voor je rekordbox creaties, om het zo maar ff te noemen.

ik snap alleen niet de link die je legt tussen de filmpjes en dat je wel of niet een 2000 wil.
trouwens 2 van de filmpjes zijn nog met draaitafels ook dus daar kan je de 1000 en 2000 al helemaal niet vergelijken.

omdat de set die luke geeft op de 2000's volgens jou minder is dan de set de chuckie op de 1000's geeft, betekend dat toch niet dat de cd speler minder is?
main    posted on 17-10-2009 20:45
ik moet toegeven dat dit een van de betere discussies is die ik heb gezien op djr.
ga zo doorCool
Basrose    posted on 17-10-2009 21:08
Ik snap niet waar iedereen zich zo druk over maakt... alleen omdat hij bekend is hoeft het toch niet perfect te zijn... En ja je moet in een korte tijd toch even de fucties laten zien/horen en dan kan het soms wat rommelig overkomen denk ik dan.
User edit by Basrose on 17-10-2009 @ 21:30:55 (70%)
main    posted on 17-10-2009 21:13
waarom quote je mij? we kraken elkaar hier niet af, maar we mogen toch wel gewoon discusseren?
Basrose    posted on 17-10-2009 21:27
Poster: main
waarom quote je mij? we kraken elkaar hier niet af, maar we mogen toch wel gewoon discusseren?

ja dat is een beetje vaag van mij Happy, laughing ik wou iets typen en kwam op iets anders uit Happy, laughing (heb m even geeidit voor je)

discussies zijn altijd goed vind ik.. alleen soms lijkt het alsof iemand een doodschop moet krijgen omdat hij of zij een foutje maakt.
User edit by Basrose on 17-10-2009 @ 21:31:12 (9%)
main    posted on 17-10-2009 21:32
haha oke =p
tja, ben ik t opzich wel met je eens. maar helaas komt dat ook door het internet, je ziet de ander niet waardoor je dingen anders kan opvatten.
Winston    posted on 18-10-2009 01:12
Poster: Snoey
Ik kan ook niet ontkennen, dat ik van die drie filmpjes erg gemotiveerd raak om aan de slag te gaan. Bij de presentatie van Luke heb ik dat niet. Dus voor mij is het verschil te klein om te zeggen, dat ik nu heel graag die cdj2000's wil hebben.

Ah, kom nou, jij weet beslist wel dat de DJ de set maakt en niet de gear.

De CDJ-2000 maakt alleen een paar dingen iets gemakkelijker.

En of mensen dat niet of wel willen, en zo ja, ze ook dan de prijs wel of niet de moeite waard vinden, mogen ze zelf bepalen.
Tic Toc
Snoey    posted on 18-10-2009 03:49
Poster: Lucalicious
daar kan ik je gelijk in geven, zo veel verschil zit er ook niet tussen, behalve het grote scherm en de usb poort voor je rekordbox creaties, om het zo maar ff te noemen.

ik snap alleen niet de link die je legt tussen de filmpjes en dat je wel of niet een 2000 wil.
trouwens 2 van de filmpjes zijn nog met draaitafels ook dus daar kan je de 1000 en 2000 al helemaal niet vergelijken.

omdat de set die luke geeft op de 2000's volgens jou minder is dan de set de chuckie op de 1000's geeft, betekend dat toch niet dat de cd speler minder is?

Het is net als elk ander product, zo'n presentatie kan een product maken of kraken. Die filmpjes haal ik er bij, om te laten zien waarom ik die demo vond tegen vallen. Het effect van de andere filmpjes is een stuk sterker dan die van de cdj2000. Daarom heb ik dus nog niet de drang om die dingen aan te schaffen. Dus geen oordeel over de dj's of het gear, slechts een bepaalde indruk die het filmpje bij me achterlaat.
@ Winston

Dj is inderdaad de bestuurder, maar denk niet dat dat relevant is voor een producent van Dj gear, die een nieuw product lanceert. Lijkt mij dus logisch om dan de indruk te gaan wekken, dat je met dat stukje gear je gave dingen kunt doen, die je niet kan doen met de vorige serie producten.?
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tomazos    posted on 18-10-2009 05:23
Die cdj is gewoon puur om een Gooi te doen naar het Digitale,

en de Digitale dj's ook wat te bieden.

Ideaal als je als Resident in 1 tent draaid, met een enorm grote muziek collectie,

maar ik zal niet snel al me 500+ albums omzetten op de pc,

dus ik zie voor mij persoonlijk de meerwaarde niet zo,

Toen de mk3 kwam wel, want ik gebruik heel veel plotselinge loopjes die ik later terug wou laten komen of opnieuw laten starten.. de mk3 had dus voor Mij al meerwaarde dat ik loops Snel onder een hotcue kon zetten..

ik zie voor mij persoonlijk niet een Super meerwaarde dan de MK3,

en ik ben persoonlijk Tegen het maken van 'setjes' of voorbereiden zodat het meer lijkt wat je doet..
maar zodra je ze een andere cd map geeft niks kunnen doen..

maar ik zal hem weleens huren om ermee te spelenHappy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 18-10-2009 @ 05:26:17 (26%)
Winston    posted on 18-10-2009 15:54
@Snoey: Ik ben het met je eens. Als je wordt uitgenodigd en betaald voor een demo en lancering van een cd player van een zwaar kaliber je een super speciale set moet neerzetten. Alle excuses van veel functies en weinig tijd tellen dan niet.

Wel een probleempje is dat je met de CDJ-2000 voor wat betreft performance je geen features bij hebt t.o.v. de CDJ-1000. Z.a. Tomazos zei gaat het vnl. om een uitbreiding van de digitale afspeelmogelijkheden.

Loopjes en super fast searchen is verbeterd op de CDJ-2000, maar kon al op de CDJ-1000. En merk je als toeschouwer/luisteraar weinig van.
Tic Toc
Estacy    posted on 18-10-2009 16:28
die overgang op 2.20 had wel een zwaar valerio gehalte :p
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
MaximDJ    posted on 19-10-2009 10:09
Poster: Estacy
die overgang op 2.20 had wel een zwaar valerio gehalte :p

Ik wou het niet zeggen XD
Helemaal gelijk in! Als er 1 slechte, onterecht bekende DJ is, is het die idioot wel
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Devotion    posted on 19-10-2009 12:49
Set had inderdaad beter gemoeten; zeker als de salespitch is dat je de set voor kan bereiden en perfecte loops van te voren kan maken. Dus meer gemak, meer creativiteit. Zou dus een foutloze set moeten zijn...
Phunkdeluxe    posted on 27-10-2009 14:08
Dik filmpje! Zoiezo LBL is king!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

195 Users online: 118 Guests (77 Unknown)
Pages generated today : 25.858
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.719.249