Morgen is he dan zover voor mij. Ik ga voor het eerst een half uur?optreden voor zo'n 500 mensen. Heb er erg veel zin in!?Ik ga op een school optreden. Alleen mijn vraag is, Is 500 mensen veel voor een optreden? En heeft iemand misschien een foto of een filmpje?van zo'n 500 mensen? Ik hoor het graag.
What do you think about Eerste optreden ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
500 man is best aardig hoor! zeker in een aula ofzo, is het lekker vol! je kan dat toch best zelf inschatten? leuk voor je eerste optreden. wat ga je draaien?
Het word in een aula gehouden ja, Ik heb geen FLAUW idee of 500 man veel is en hoe ik dat moet inschatten. Ik ga hiphop draaien, Heb ziek veel geoefend de laatste tijd, en het gaat steeds veel beter!
google video of youtube. search: 500 people gig audience, en je moet wel iets vinden lijkt me... succes met draaien! PS: ga je alleen hiphop draaien of urban (bredere stijl)?
Mua, Tis een half uurtje, Dus ja dan word het toch meer Urban denk ik. 50 Cent, Ludacris, Dio, The Opposites, Soulja Boy, Obie Trice, Xzibit en dat soort dingetjes draai ik dan dus
User edit by KingDing3ling on 14-10-2009 @ 09:23:31 (51%)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.