ik ben nieuw op dit forum en heb een paar weken terug me Dj Booth aangeschaft, ik moet alleen nog even een foto maken en dat bij DJ Booth's posten zodat iedereen het even kan zien,
het gaat om de
CDJ 1000 MK3 2x DJM 800 & HP 2000 Pro Earphones
en voor de sound's heb ik een 5.1 80 Watt. setje
Verder maakte ik altijd met Mixmeister me mixtapes en wou nu toch wel eens een stapje verder, ik ben 20 jaar, en heb gekozen voor de DJ naam Bass von D. volgens mij wordt die naam nog niet gebruikt ik ben hem iig. nog niet tegen gekomen.
Ook wil ik beginnen met het producen van house muziek, ik gebruik 2 programma's Fruityloops en Ableton in beide natuurlijk hartstikke nieuw, maar je moet toch ergens beginnen.
What do you think about Introducing myself .... ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
misschien geld te veel gehad haha ik werk gewoon full time @ beveiliging en woon nog thuis, als je dan omrekent hmm, dan heb je snel geld over voor wat leukere dingen
aangezien muziek toch de kant is die ik in wil slaan, kan ik het beter gelijk goed aan pakken ...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.