Poster: Lead
ik heb wat moeite om het beeldscherm van mijn laptop te kunnen lezen in de zon...
Poster: Jorrit
Op de 'low-budget' markt is een hoop geld te verdienen (hoge afzetmarkt), maar ik kan me niet voorstellen dat Pioneer hier te veel mee te maken wil hebben vanwege hun imago.
De DN-S5000 is ook een mooie speler, maar wint het niet van de 1000 mede doordat hij later op de markt kwam. Voor dubbelaars zijn de rollen omgedraait.
Poster: Winston
... Numark de nieuwe marktleider op DJ gear gebied na TEchnics en Pioneer. Want die houden zich veel meer dan andere merken bezig met dvd-video en mp3 gear...
Poster: djliberty
GELUKKIG 2006
Poster: T4Twister
beetje in de schaduw
lead, wim, jorrit of nvie mag mijn signature zow zijn?
we kunne het geheim houden hoe we het doen:P(he wim en lead)
Poster: W.i.M
Dat zou kunnen maar dat doen we lekker niet
Poster: Lead
Andere prijscategorie, maar met de DVJ-X1 gaat het net zo soepel als met CD...
Poster: Laidback
LOL :P
jullie hebben daar wel lol zeg:D
ej kzit net ff te kijken naar verschillende members. en nu zie ik, dat er nog een moderator is, genaamd:alex. die doet hier toch niets meerwat is daar mee gebeurd?
en wanneer is die moderators bbq geweest?:D
Poster: Winston
Ik denk dat Pioneer dan al de CDJ-100 al uit productie hadden genomen als ze niet low budget bezig willen zijn. En wie de jeugd heeft, heeft de toekomst. Het succes van de CDJ-1000 is trouwens begonnen bij de CDJ-100. Anders wordt, lijkt me, Numark de nieuwe marktleider op DJ gear gebied na TEchnics en Pioneer. Want die houden zich veel meer dan andere merken bezig met dvd-video en mp3 gear.