Poster: Lead
Ik begrijp je punt. Als ik een booth heb met DVJ's maak ik ook direct een foto en gooi deze online. Maar niet iedereen wil echter altijd pochen met de dingen die hij heeft....
Dat je vraagt om een foto heeft weinig met afzeiken te maken maar meer met interesse denk ik dan. Echter uit je je meestal nogal op zo'n manier dat mensen er makkelijk en snel aanstoot aan nemen. Wellicht door een iets andere zinsbouw kun je de tonatie van je berichten iets vriendelijker houden waardoor mensen meer inhoudelijk op je post reageren dan op de manier waarop je post is geschreven.
Poster: Laidback_robertHmmm.. raar hier..Vraag dan normaal om een fototje.. en ga er niet een heel gesprek omheen maken...vragen om een foto is maybe 2 zinnen (of minder)Gesprek eromheen gooien word een heeeel stuk groteren als ik er voor kies om dat spul niet op internet te zetten.. in welke vorm dan ook.dan doe ik dat nietwand geloof me.. als ik er fotos van zou hebben.. en ik zou ze willen delen.. dan had ik dat Allang gedaan .. zonder tweifel! 110% !!!maar maak er aub niet sown Heisa Omheen Mamo..
nou wil ik niet heel erg de kl**tzak uithangen maar als je ff terug kijkt naar jouw eerdere posts? ik ben met 2 zinnen begonnen.
nou wil ik niet heel erg de kl**tzak uithangen
Poster: DeafDJ
sorry als ik jullie onderbreek, maar wisten jullie al van de "Personal Message" functie op deze site? kunnen we hier gewoon normaal ff blijven doorpraten.
Poster: DeafDJ
wie denkt er hier na om naar mysteryland te gaan als de lineup meevalt trouwens? lijkt me een leuk festival... zelf nog nooit geweest maar deze zomer wel denk ik...
Poster: ChiellianvanWhodhaha Ja wel super idee:p mjah kan het ookJa is er nergens hier op resource een groep die heel dicht bij elkaar komt?Die kunnen het natuurlijk organiseren en met onze hulp (op afstand)wij komen wel als het gegeven word (H)
Capaciteit | : | 50.000 |
Poster: ChiellianvanWhod
ligt dat niet in gelderland?