IEDEREEN, ik zit met een dilemma ...
De kans is groot dat ik een 2de Stanton S-350 er bij krijg ... 2dehands welliswaar maar in een zéér goede staat en voor een veel te lage prijs

En dan kan ik tenminste met cd's draaien (wat goed voor mn budget is want dan koop ik minder vinyl :p)
Maar de vraag is: waar moet ik ze zetten? Zoals je op de fotos kun zien kunnen ze niet allen naast elkaar op de tafel ... Ik heb nu mn TT's battle style staan en dan geraken ze er wel op maar dit gaat echt niet op lange termijn ... Het tofste zou zijn om een doos/houder te hebben voor 2 cd speler + efx 500 ... MAAR er mag niet in de muur of in de tafel geboord worden. ( Muur is paar maand geleden door mij geverfd, dus zou zonde zijn mocht er later eventueel iets wijzigen)
Dus ik zoek iets dat ik op de tafel kan zetten ... Iemand ideeen of suggesties? Links van webshops waar ze zoeits eventueel zouden kopen zou tof zijn (PM maar) Het moet dus niet een stand zijn van Sefour ofzo want ik kan ze toch nergens in boren ... En iets van IKEA ofzo ? Zelf maken is voorlopig nog uit den boze ...
Hopelijk kan iemand me helpen ofzo

Pics: