de late Leeuw, chat corner (5/62)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Laidback    posted on 08-10-2005 02:33
Hmn, toch leuk idee,  voor alle mensen die in de late uurtjesz nog ff gezellig met elkaar willen lullen in het forum, 
maak nie uit waar het over gaat,  (moet wel ergens over gaan dan hé!, dit is niet het Hoi en Doei topicje Winking my eye )

Lul erop los mensen!

Vooruitblik :

Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 1 
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 2
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 3
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 4
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 5
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 6
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 7
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 8
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 9
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 10
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 11
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 12
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 13
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 14
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 15
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17

Greetsz!
Have Fun!

Al dit samengevat..
is dit het Gezelligste Topic op Dj Resource ! :D

en nu al weer een jaar verder 15-12-2008 .. 17 delen alweer.. 19 alweer!
How Cool is that.. My idea!!
User edit by Laidback on 15-12-2008 @ 02:17:09 (100%)
Mod edit by tairip on 07-04-2009 00:26 (1%)

What do you think about de late Leeuw, chat corner ??

Vote :   

Laidback    posted on 06-04-2006 02:45
jaaah ik ben er ook nog :P

En ik had daar al een Suggestie op gegeven Happy, laughing  >

EDIT! >

een Forum Gedeelte waar mensen al hun vragen Kweit Kunnen Ala..>

1. Wat Is Het Beste Om mee Te beginnen
  2. ik heb zoveel $$$$ om uit te geven.. Maar wat is nou Het beste Voor dit Budget!
  3. Ik zoek een Goede CD-speler/Mixer/Draaitafel Etc.. Wie Kan mij helpen..
  4. Ik Ben Helemaal Nieuw In de DJ weereld.. en heb hulp Nodig..
  5. Vragen Als Dat ..
Zou maybe wel wat zijn

Dat wast Volgens mij :P

Edit>

quote:
Poster: W.i.M
Het is wel een probleem want ik heb niet zoveel zin om steeds m'n tekst te moeten editen....  En ik denk dat ik niet de enige ben... hoop ik

Nope.. Je bent niet de enige ...

elke keer weer op de edit button rammen ..

en ja.. als je het niet doet passen er een paar minder Replys op een Page

User edit by Laidback on 06-04-2006 @ 03:00:50 (100%)
Laidback    posted on 06-04-2006 03:00
Goedemorgen! iedereen!

User edit by Laidback on 06-04-2006 @ 07:10:50 (100%)
Reemz    posted on 06-04-2006 11:52
Goedemorgen!

Bijna goedemiddag eigenlijk. Maar dat newbie topic is best wel een goed idee. Er zitten genoeg ervaren mensen op dit forum die eventueel een aantal tutorials kunnen schrijven. Ik wil daar ook wel aan meehelpen.

Overigens zie je dit op meerdere forums die een newbie forum hebben.

Laidback    posted on 06-04-2006 12:00
Poster: Phenix
Goedemorgen!

Bijna goedemiddag eigenlijk. Maar dat newbie topic is best wel een goed idee. Er zitten genoeg ervaren mensen op dit forum die eventueel een aantal tutorials kunnen schrijven. Ik wil daar ook wel aan meehelpen.

Overigens zie je dit op meerdere forums die een newbie forum hebben.

Jups :D

een Beatmix Tutorial..
een Budget.. en waar moet ik op letten Tutorial
Aankoops Topic
Webshop Topic
etc...
etc...

Ik zou zeggen.. laten we wat bedenken :P Winking my eye
we kunnen een HEELE HOOP zo uit het Forum halen Winking my eye..
samen voegen 1 een aantal Nieuwe Topic's
en dan hebben we al een hele hoop "standaard vragen" Items Winking my eye
Spaart ook weer een HELE HOOP topics :P..  en het kan nog meer members opleveren Winking my eye

GreetSz!
User edit by Laidback on 06-04-2006 @ 12:00:51 (9%)
Dj_Fantasy    posted on 06-04-2006 12:31
Heb al mail gezonden naar Lead met aanvraag voor bepaald onderdeel in forum zo'n onderwerpen!! nu maar duimen dat het er komt eh:p
dj2dj.nl
Laidback    posted on 06-04-2006 12:35
Poster: fantasy164
Heb al mail gezonden naar Lead met aanvraag voor bepaald onderdeel in forum zo'n onderwerpen!! nu maar duimen dat het er komt eh:p

hahaha.. mijn goede idee snel stelen hea..  dat heefd copyright hoor :P .. hahaha

had ik nu maar ff een Octrooi aangevraagd   hahaha

W.i.M    posted on 06-04-2006 12:53
Poster: fantasy164

Als je een goed idee hebt, kun je misschien beter een topic openen in DJ-Resource related forum... Zo kunnen we meteen discusseren of het zinvol is of niet.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Laidback    posted on 06-04-2006 13:50
Poster: W.i.M

Als je een goed idee hebt, kun je misschien beter een topic openen in DJ-Resource related forum... Zo kunnen we meteen discusseren of het zinvol is of niet.

Gedaan! Happy, laughing :D > Geef (Click> Hier <Click) Jouwn Mening Winking my eye

Happy, laughing
Camino    posted on 06-04-2006 17:58
Poster: Laidback_robert

hahaha.. mijn goede idee snel stelen hea..  dat heefd copyright hoor :P .. hahaha

hehe was wel mijn idee he Winking my eye en octrooi aanvragen kom je bij m'n pa z'n werk terecht :P

Laidback    posted on 06-04-2006 18:30

Poster: DeafDJ
hehe was wel mijn idee he Winking my eye en octrooi aanvragen kom je bij m'n pa z'n werk terecht :P

Topic > Poster > DeafDJ >
Bij newline hebben ze ook een "newbie" thread... misschien is dit wat?

je hebt nog gelijk ook :P .. ach.. hebben we het toch tot stand weten te brengen.. 20 GOEDE Votes! Happy, laughingJeuwww
User edit by Laidback on 06-04-2006 @ 18:38:16 (86%)
Camino    posted on 06-04-2006 18:31
precies is al dat telt :D

EDIT: nu nog voor mijn tweede suggestie - in de regels verwerken dat "vage" topic titels vermeden moeten worden, zoals "vraagje" enzo... is lastig voor de duidelijkheid van de frontpage en nog erger als je searcht...
User edit by Camino on 06-04-2006 @ 18:47:06 (100%)
Laidback    posted on 06-04-2006 18:50
precies is al dat telt :D

EDIT: nu nog voor mijn tweede suggestie - in de regels verwerken dat "vage" topic titels vermeden moeten worden, zoals "vraagje" enzo... is lastig voor de duidelijkheid van de frontpage en nog erger als je searcht...

Jups.  geen LAME Topic Names meer! ..

Das een goeie Winking my eye :D

Jorrit    posted on 06-04-2006 20:27

Manmanman, die mensen hier moeten zelf een site gaan runnen! Winking my eye

Ik weet niet of er al een regel is, maar als ik een topictitel met 'vraagje' zie pas ik hem aan, al een paar keer gedaan.
Maar het kan natuurlijk voorkomen dat er ff geen mods of admins online zijn, en het topic al wegzakt voor er wat aan gedaan kan worden.... (daarvoor heb je het knopje topic report, kun je mods en admins op een topic wijzen!)
Camino    posted on 06-04-2006 20:31
haha neej heb het wel gemerkt dat die titels meestal aangepakt worden... maar misschien is het wat duidelijker als dat gewoon ff tussen de kleine lettertjes van het forum gegooid wordt...

djmamo    posted on 06-04-2006 20:41
he laidback robert, je beweert in bouwen van dj booth dat jij 2 dvj's hebt en nu beweer je weer in Technics or OEM dat je ze al weer verkocht hebt, ik heb het idee dat je een beetje een praatjes maker bent, en dat je dat allemaal helemaal niet hebt of gehad hebt.

en laat dat maar eens zien met foto's, en nu moet je niet aankomen met dat heb ik niet want iemand die een dvj heeft of had heeft zeker wel een camera en zeker een foto van de dvj's

www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 06-04-2006 @ 20:42:09 (3%)
Camino    posted on 06-04-2006 20:46
en hoppa daar gaan we dan weer
djmamo    posted on 06-04-2006 21:47
en hoppa daar gaan we dan weer

dan moet iemand ook zoiets niet zeggen, praatjes maken kunnen we allemaal.

www.moonentertainment.nl
Camino    posted on 06-04-2006 21:52
ruzie zoeken ook... maar goed ik houd me er nu verder ff buiten
djmamo    posted on 06-04-2006 22:09
ruzie zoeken ook... maar goed ik houd me er nu verder ff buiten

dit is geen ruzie zoeken als hij beweerd dat hij zoon grote en mooie booth heeft, dan wil ik dat graag zien, ik denk dat iedereen dat graag wil zien.

ik vind het namelijk erg mooi als iemand een mooie booth heeft, en dat gaat nog niet eens over de apparatuur.

maar aangezien dit al vaan een tijdje terug is wil ik dit dan graag zien, want het zou allang af moeten zijn

www.moonentertainment.nl
Jorrit    posted on 06-04-2006 22:46
mamo, wat schiet je ermee op iemand aan te vallen op zijn uitspraken.
hou het een beetje gezellig.
Niet iedereen is altijd even eerlijk, kijk maar naar het 2e hands forum :P
Laidback    posted on 07-04-2006 00:14
Poster: djmamo
he laidback robert, je beweert in bouwen van dj booth dat jij 2 dvj's hebt en nu beweer je weer in Technics or OEM dat je ze al weer verkocht hebt, ik heb het idee dat je een beetje een praatjes maker bent, en dat je dat allemaal helemaal niet hebt of gehad hebt.

en laat dat maar eens zien met foto's, en nu moet je niet aankomen met dat heb ik niet want iemand die een dvj heeft of had heeft zeker wel een camera en zeker een foto van de dvj's

Hey kerol.. weet jij iets van Mij..  of Iets van mijn situatie ?
Dit is even iets waar JIJ je niet meer hoord te Bemoeien...
Ik zeg niet dat je dat moet geloven,.. 
maar ik heb al een aantal maanden geleden daar de Info gegeven over dat ik 2 DVJS had.. . nou die heb ik gewoon verkocht..
als die dingen int Stof lopen omdat ik er nix mee doe.. kan je ze beter verkopen ..
en geen foto ..?..  NEE.. had geen fotos van dat ding nee.. 
en Even als extra.. Ik hoef helemaal NIX te bewijzen aan jou!
Nix Nakkes.. Nada!
Ik post volgende week of de week erop een Pic van me booth.. (me nieuwe!)
en dan is dit achterlijke gezeik eindelijk over  .. wat ik hoop :S

ik zou zeggen MAMO..  stop met dat ACHTERLIJKE Afkraken van mensen.. zoek een andere hobbie..
JIJ bent hier de praatjes maker op deze manier..
Dit noemen ze KEIHARD.. FORUM WANKEN!.. Posts Scoren!! Mensen Uitlokken..
A.K.A.. Confrontatie zoeken..
Doe dat ff ergens anders..
Hier maak je niemand blij mee.. je maakt er alleen het Forum Lelijk door..
als jij Mij niet geloofd.. Thats Fine With Me! .. heb ik helemaal geen probleem mee Winking my eye..
ik hoef namelijk niemand wat uit te leggen! Happy, laughing...

DE GROETEN! :D

User edit by Laidback on 07-04-2006 @ 00:15:17 (1%)
youngDD    posted on 07-04-2006 00:59
he he he he gasten, make love not WAR. :D
Laidback    posted on 07-04-2006 01:15
Poster: youngDD
he he he he gasten, make love not WAR. :D

Klopt helemaal Happy, laughing..

Sorry voor die post.. maar et moest er ff uit Happy, laughing

Dj_Fantasy    posted on 07-04-2006 02:08

Sorry eh:d maar denk wel dat de meerderheid het een goed idee vindtWinking my eyeen da moet natuurlijk snel worden uitgevoerd eh:p i'm only here to help:d

dj2dj.nl
djmamo    posted on 07-04-2006 06:43

Hey kerol.. weet jij iets van Mij.. of Iets van mijn situatie ?

wie is er nu de confrontatie aan het zoeken?

ik geef alleen maar aan dat ik dat dan wel wil zien, dat jij er zo gefrustreerd van word door dat jij dingen hebt gezegd die niet waar zijn en nu in een ongeloof waardige positie zit.

Hey kerol.. weet jij iets van Mij.. of Iets van mijn situatie ?
Dit is even iets waar JIJ je niet meer hoord te Bemoeien...

wil ik iets van jou weten? nee. maar als jij zegt dat jij een mega dj booth hebt ben ik zeker geintreseerd, en niet alleen ik

maar ik heb al een aantal maanden geleden daar de Info gegeven over dat ik 2 DVJS had.. . nou die heb ik gewoon verkocht..
als die dingen int Stof lopen omdat ik er nix mee doe.. kan je ze beter verkopen ..
en geen foto ..?.. NEE.. had geen fotos van dat ding nee..

je loopt op het forum te roepen dat je zoveel draait enz. enz. en dan zeg je dat je dvj's stof happen omdat je ze niet gebruikt? hoe kan dit? het beste waar je momenteel mee kan draaien is een dvj.

en natuurlijk zou je wel foto's hebben van de dvj's (als je ze had) want iedereen wil zoiets laten zien zeker de mensen die op apparatuur geilen (en denk dat jij daar ook bij hoort want anders zou je niet zoveel gear willen)

ik zou zeggen MAMO.. stop met dat ACHTERLIJKE Afkraken van mensen.. zoek een andere hobbie..
JIJ bent hier de praatjes maker op deze manier..
Dit noemen ze KEIHARD.. FORUM WANKEN!.. Posts Scoren!! Mensen Uitlokken..
A.K.A.. Confrontatie zoeken..
Doe dat ff ergens anders..
Hier maak je niemand blij mee.. je maakt er alleen het Forum Lelijk door..
als jij Mij niet geloofd.. Thats Fine With Me! .. heb ik helemaal geen probleem mee Winking my eye..
ik hoef namelijk niemand wat uit te leggen! Happy, laughing...

ten eerste als je gaat kijken op dit forum (verdiep je eigen eerst ergens in voordat je iets zegt) zul je zien dat mijn posts 9 van de 10 keer wel inhoud hebben en niet zoals hier: Premiere Pioneer Clipnight

en op welk punt heb ik jou afgekraakt? ik vraag gewoon waar jouw foto van jouw booth blijft omdat je op 28-10-2005 om 2 uur 51 had gezegd dat jij een super booth had... nou leuk voor je als je er zo mee tekoop loopt dan wil ik het natuurlijk ook graag zien.

dat jij mij dan gaat afzeiken in elk ander topic (wat wel erg zielig is)

en over het forum "lelijk" maken, lees jouw voorgaande post en eventuele reactie naar mij toe van de afgelopen 24 uur in elke ander willekeurig topic.

dus volgendekeer dat je iets post kijk dan eerst ff rond voordat je iets zegt, en loop niet meteen gepikeerd te weze want het enige wat ik doe is vragen naar de door jouw zo gezegde "super" booth, en als je dingen niet waar kan maken die je zegt moet je er niet over beginnen en zeker niet gaan zeiken want ik vroeg het in het begin normaal.

maar door jouw frustraties (van je eigen domme fout) kun je het niet aan dat er nu iemand is die er over begint.

Klopt helemaal Happy, laughing..

www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 07-04-2006 @ 06:46:40 (2%)
Mod edit by Lead on 07-04-2006 09:50 (26%)
 Reply on last page

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

92 Users online: 10 Guests (82 Unknown)
Pages generated today : 25.301
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.633.052

DJResource

About & Contact Us