Poster: Laidback_robert
Hey kerol.. weet jij iets van Mij.. of Iets van mijn situatie ?
wie is er nu de confrontatie aan het zoeken?
ik geef alleen maar aan dat ik dat dan wel wil zien, dat jij er zo gefrustreerd van word door dat jij dingen hebt gezegd die niet waar zijn en nu in een ongeloof waardige positie zit.
Hey kerol.. weet jij iets van Mij.. of Iets van mijn situatie ?
Dit is even iets waar JIJ je niet meer hoord te Bemoeien...
wil ik iets van jou weten? nee. maar als jij zegt dat jij een mega dj booth hebt ben ik zeker geintreseerd, en niet alleen ik
maar ik heb al een aantal maanden geleden daar de Info gegeven over dat ik 2 DVJS had.. . nou die heb ik gewoon verkocht..
als die dingen int Stof lopen omdat ik er nix mee doe.. kan je ze beter verkopen ..
en geen foto ..?.. NEE.. had geen fotos van dat ding nee..
je loopt op het forum te roepen dat je zoveel draait enz. enz. en dan zeg je dat je dvj's stof happen omdat je ze niet gebruikt? hoe kan dit? het beste waar je momenteel mee kan draaien is een dvj.
en natuurlijk zou je wel foto's hebben van de dvj's (als je ze had) want iedereen wil zoiets laten zien zeker de mensen die op apparatuur geilen (en denk dat jij daar ook bij hoort want anders zou je niet zoveel gear willen)
ik zou zeggen MAMO.. stop met dat ACHTERLIJKE Afkraken van mensen.. zoek een andere hobbie..
JIJ bent hier de praatjes maker op deze manier..
Dit noemen ze KEIHARD.. FORUM WANKEN!.. Posts Scoren!! Mensen Uitlokken..
A.K.A.. Confrontatie zoeken..
Doe dat ff ergens anders..
Hier maak je niemand blij mee.. je maakt er alleen het Forum Lelijk door..
als jij Mij niet geloofd.. Thats Fine With Me! .. heb ik helemaal geen probleem mee
..
ik hoef namelijk niemand wat uit te leggen!
...
ten eerste als je gaat kijken op dit forum (verdiep je eigen eerst ergens in voordat je iets zegt) zul je zien dat mijn posts 9 van de 10 keer wel inhoud hebben en niet zoals hier:
Premiere Pioneer Clipnight en op welk punt heb ik jou afgekraakt? ik vraag gewoon waar jouw foto van jouw booth blijft omdat je op 28-10-2005 om 2 uur 51 had gezegd dat jij een super booth had... nou leuk voor je als je er zo mee tekoop loopt dan wil ik het natuurlijk ook graag zien.
dat jij mij dan gaat afzeiken in elk ander topic (wat wel erg zielig is)
en over het forum "lelijk" maken, lees jouw voorgaande post en eventuele reactie naar mij toe van de afgelopen 24 uur in elke ander willekeurig topic.
dus volgendekeer dat je iets post kijk dan eerst ff rond voordat je iets zegt, en loop niet meteen gepikeerd te weze want het enige wat ik doe is vragen naar de door jouw zo gezegde "super" booth, en als je dingen niet waar kan maken die je zegt moet je er niet over beginnen en zeker niet gaan zeiken want ik vroeg het in het begin normaal.
maar door jouw frustraties (van je eigen domme fout) kun je het niet aan dat er nu iemand is die er over begint.
Klopt helemaal

..