de late Leeuw, chat corner (49/62)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Laidback    posted on 08-10-2005 02:33
Hmn, toch leuk idee,  voor alle mensen die in de late uurtjesz nog ff gezellig met elkaar willen lullen in het forum, 
maak nie uit waar het over gaat,  (moet wel ergens over gaan dan hé!, dit is niet het Hoi en Doei topicje Winking my eye )

Lul erop los mensen!

Vooruitblik :

Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 1 
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 2
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 3
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 4
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 5
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 6
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 7
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 8
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 9
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 10
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 11
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 12
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 13
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 14
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 15
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17

Greetsz!
Have Fun!

Al dit samengevat..
is dit het Gezelligste Topic op Dj Resource ! :D

en nu al weer een jaar verder 15-12-2008 .. 17 delen alweer.. 19 alweer!
How Cool is that.. My idea!!
User edit by Laidback on 15-12-2008 @ 02:17:09 (100%)
Mod edit by tairip on 07-04-2009 00:26 (1%)

What do you think about de late Leeuw, chat corner ??

Vote :   

Zuur    posted on 31-05-2006 12:07
110 volt.
Dj_Fantasy    posted on 31-05-2006 12:08
:s wtf zoweinig?? is echt wel raar vindt ik..maja die amerikane ook:pblijft een raar volkjeWinking my eye
dj2dj.nl
greup    posted on 31-05-2006 12:20
TJa, als je het in europa niet redt, dan ga je naar amerika... Daar zit het uitshot van europa
the-melody    posted on 31-05-2006 12:35
in engeland is het ook een stuk goedkoperHappy, laughing uit amerika zou ik nooit iets nemen, veel te riskant voor te verzenden(afstand, riskant,..)
greup    posted on 31-05-2006 12:40
Poster: djliberty
in engeland is het ook een stuk goedkoperHappy, laughing uit amerika zou ik nooit iets nemen, veel te riskant voor te verzenden(afstand, riskant,..)

Hou wel even rekening met het feit dat een engelse pond een stuk meer waard is dan een euro ( als ik me neit vergis)
Dj_Fantasy    posted on 31-05-2006 12:41
voor de mensen die het nog niet hebben gzn er is een nieuwe pro !! greup!!!

dj2dj.nl
the-melody    posted on 31-05-2006 12:48
Poster: greup

Hou wel even rekening met het feit dat een engelse pond een stuk meer waard is dan een euro ( als ik me neit vergis)
 ja weet ik maar hier in belgie kost een Xone 92 tegen de 2000 euro, daar op die webshop 1400Happy, laughing als je een prijs van pind naar euro wilt doen: je neemtde prijs in pond x 1.5Happy, laughing
Dj_Fantasy    posted on 31-05-2006 16:52
morge op 2daagse met school, wrl geen les YES:phaha:d
dj2dj.nl
DiscJunkie2    posted on 31-05-2006 16:55
Poster: fantasy164
morge op 2daagse met school, wrl geen les YES:phaha:d

Wat is 2 daagse?!
Ik morgen en vrijdag aangepast rooster! Morgen pas half 1 naar school, maar wel tot 3 uur!
En Vrijdag half 9 school, maar dan ook 10uur weg! Happy, laughing
Lovely...
Jorrit    posted on 31-05-2006 18:12
dit topic is hopeloos, 1 pagina ging het ergens over... en nu gaat het weer over school Confused
Camino    posted on 31-05-2006 18:14
al bijna 50 bladzijden over niets... heerlijk Happy, laughing ik denk nogsteeds dat een heuze java chat de beste oplossing is
Jorrit    posted on 31-05-2006 18:15
Poster: DeafDJ
al bijna 50 bladzijden over niets... heerlijk Happy, laughing ik denk nogsteeds dat een heuze java chat de beste oplossing is

Ik vond wim's oplossing anders ook wel grappig :D
Zijn er hier trouwens members onder ons die van zichzelf kunnen zeggen dat 8/10 tot 9/10 van hun posts in dit topic staan?
Camino    posted on 31-05-2006 18:17
ik denk wel dat er een paar zijn ja
W.i.M    posted on 31-05-2006 18:24
Poster: Jorrit
Zijn er hier trouwens members onder ons die van zichzelf kunnen zeggen dat 8/10 tot 9/10 van hun posts in dit topic staan?

Wat was mijn idee dan ?
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
djjw    posted on 31-05-2006 18:26
Poster: Jorrit

uhh zal ik ze maar opnoemen dan.. whaha ik ken er wel een paar,
en idd dat gezever over: ik moet naar school, ik heb geen zin in die k*t school,
dat moet verboden worden, en een dikke boet op komen testaan, die dan aan W.I.M of Lead betaald moet worden hahaha (makkelijk voor site onderhoud)

edit:
volgens mij had je er 2 W.I.M:
1)  het topic verwijderen zodat iedereen zijn posts hier in verliest (haha)
2)  een chat gedeelte openen

( mijn favoriete idee, de posts in de late leeuw niet mee laten tellen)
User edit by djjw on 31-05-2006 @ 18:59:18 (41%)
Twizz    posted on 31-05-2006 18:46
kunnen ze hier niet gewoon in de head-sectie(html) van deze pagina's(van de late leeuw)een code plaatsen datie zich na 5 seconden het berichtengedeelte van de pagina refresht?
_ruud_    posted on 31-05-2006 18:50
Poster: T4Twister
kunnen ze hier niet gewoon in de head-sectie(html) van deze pagina's(van de late leeuw)een code plaatsen datie zich na 5 seconden het berichtengedeelte van de pagina refresht?

je kunt zelf ook gewoon ff op vernieuwen drukken
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
djjw    posted on 31-05-2006 18:57
@ t4twister
nee, dan kun je namelijk zo snel mogelijk reageren op het vorige bericht,
en krijg je nog meer bagger op de site...
User edit by djjw on 31-05-2006 @ 18:58:10 (10%)
Nvie    posted on 31-05-2006 19:06
En als ie om de 5 seconden refresht, probeer nog maar 'ns een bericht te typen :P
djjw    posted on 31-05-2006 19:07
jah of je zit telezen en hij springt telkens weer naar de boven kant van de pagina..

nog meer goede ideeen? hihi
Twizz    posted on 31-05-2006 19:10

Nvie    posted on 31-05-2006 19:16

Lijkt me sterk als de berichten en de teksteditor los staan Winking my eye
greup    posted on 31-05-2006 19:45
het zou in iedergeval wel fijn zijn als het nog een BEETJE met de muziek/disco wereld te maken zou hebben.

om wat gespreksvoer aan te leveren heb ik even een bericht van het new-line forum gestolen.

Met een geschiedenis van bijna 40 feesten in de Heineken Music Hall, waarbij we altijd voor het maximale gaan, lijkt het eindelijk ‘gelukt’ te zijn. We hebben de subs opgeblazen.. Het beste geluidssysteem in de hal met de beste akoestiek, er is blijkbaar toch een max.

Omstreeks 3 uur vannacht zijn in één klap de 16 SB218 subwoofers gesneuveld, waarna we het geluid volledig over de rest van de speakers moesten sturen en niet meer konden bieden wat jullie van ons gewend zijn: snoeihard en loepzuiver geluid.

Met de hele organisatie zijn we achter de schermen flink in de weer geweest om het te regelen en uiteindelijk hebben we uit Utrecht vervanging kunnen laten komen zodat de rest van de nacht weer konden knallen. En geknald werd er! Het werd alsnog een geweldige editie en daarvoor willen wij graag de artiesten en natuurlijk de bezoekers bedanken.

en dan hier het verhaal van Tom van cyberdance, de gene die de vervangende subs heeft geleverd.

Heeee, das een bekend verhaal  Kreeg vannacht om 3.00 telefoon... Q-Dance, of we nog subs hadden  Jahoor geen probleem  Ik stond zelf op een andere klus, maar gelukkig met nog een paar man, dus in aller ijl de bakwagen gescoord, richting loods gekacheld en alle subkasten die er nog waren meegeritseld (12x Turbo TSW718 en 6x XS-218) om vervolgens met een rotvaart richting HMH te karren, waar we zowat als helden onthaald werden  Alles aangesloten, processors beetje bijgesteld en er was weer sub/laag om 5.30 

Ben nog nooit zo warm onthaald, en heb nog nooit zo snel een wagen zien gelost worden (laadlift? nee laat maar boven duurt te lang, tillen wel  )

Subs die stuk waren waren overigens geen SB218's maar LABSubs (heb t nooit zo op die dingen gehad  ). Waren vorige week al stukgespeeld en afgelopen week gereconed, maar te snel weer ingezet (lijm heeft slechts 24u kunnen drogen ipv 48...). Maar over dat hele verhaal weet MisterBoem hier aanwezig op het forum (die kwam ik daar al gelijk tegen  ) wel meer te vertellen.Ga naar boven

User edit by greup on 31-05-2006 @ 19:47:17 (3%)
Nvie    posted on 31-05-2006 20:04
Tsja, je zou toch beter verwachten :P En wie gaat nou in godsnaam om 3 uur 's nachts nog sub's regelen om ze vervolgens om 5:30 draaiklaar te hebben. Nu weet ik niet tot hoe laat het duurde, maar denk niet dat het nog de moeite waard was.

Daarnaast vind ik het knap dat ze die subs op hebben geblazen. Mijn verhuurmannetje, dat niet eens de maat 'groot' heeft zat pas in geuren en kleuren te vertellen over z'n systeem controller (dat aan de grootste LABGruppen versterker hing :P). Als er ook maar ietsjes rood was werd het gecorrigeerd in een fractie van honderdsten. Dan zou je verwachten dat zo iemand dat op z'n minst ook heeft.
greup    posted on 31-05-2006 20:36
dat ze stuk gingen lag aan het feit dat ze net allemaal opnieuw gereconnend ware, en dat moest Heel snel, waardoor er niet netjes is gewerkt en ook de lijm niet de volle 48 uur heeft kunnen drogen ( slecht 24 uur)

als iemand mij om 3 uur 's nachts opbeld dan kost ze dat zeker 200% ( en dat is dan toch wel even de moeite waard om voor op en neer te rijden)

Het feest duurde tot er vroeg, dus ze zullen er zeker wel wat aan gehad hebben.
verder heeft het publiek gewoon door kunnen feesten op de boxen die d'r stonden ( alleen dan wat minder bas...)

304 Users online: AudioRelives & 16 Guests (287 Unknown)
Pages generated today : 8.947
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.486.948