Poster: djliberty
in engeland is het ook een stuk goedkoperuit amerika zou ik nooit iets nemen, veel te riskant voor te verzenden(afstand, riskant,..)
Poster: greupja weet ik maar hier in belgie kost een Xone 92 tegen de 2000 euro, daar op die webshop 1400
Hou wel even rekening met het feit dat een engelse pond een stuk meer waard is dan een euro ( als ik me neit vergis)
Poster: fantasy164
morge op 2daagse met school, wrl geen les YES:phaha:d
Poster: DeafDJ
al bijna 50 bladzijden over niets... heerlijkik denk nogsteeds dat een heuze java chat de beste oplossing is
Poster: Jorrit
Ik vond wim's oplossing anders ook wel grappig :D
Zijn er hier trouwens members onder ons die van zichzelf kunnen zeggen dat 8/10 tot 9/10 van hun posts in dit topic staan?
Poster: Jorrit
Ik vond wim's oplossing anders ook wel grappig :D
Zijn er hier trouwens members onder ons die van zichzelf kunnen zeggen dat 8/10 tot 9/10 van hun posts in dit topic staan?
Poster: T4Twister
kunnen ze hier niet gewoon in de head-sectie(html) van deze pagina's(van de late leeuw)een code plaatsen datie zich na 5 seconden het berichtengedeelte van de pagina refresht?
kunnen ze hier niet gewoon in de head-sectie(html) van deze pagina's(van de late leeuw)een code plaatsen datie zich na 5 seconden het berichtengedeelte van de pagina refresht?
Met een geschiedenis van bijna 40 feesten in de Heineken Music Hall, waarbij we altijd voor het maximale gaan, lijkt het eindelijk ‘gelukt’ te zijn. We hebben de subs opgeblazen.. Het beste geluidssysteem in de hal met de beste akoestiek, er is blijkbaar toch een max.
Omstreeks 3 uur vannacht zijn in één klap de 16 SB218 subwoofers gesneuveld, waarna we het geluid volledig over de rest van de speakers moesten sturen en niet meer konden bieden wat jullie van ons gewend zijn: snoeihard en loepzuiver geluid.
Met de hele organisatie zijn we achter de schermen flink in de weer geweest om het te regelen en uiteindelijk hebben we uit Utrecht vervanging kunnen laten komen zodat de rest van de nacht weer konden knallen. En geknald werd er! Het werd alsnog een geweldige editie en daarvoor willen wij graag de artiesten en natuurlijk de bezoekers bedanken.
Heeee, das een bekend verhaal Kreeg vannacht om 3.00 telefoon... Q-Dance, of we nog subs hadden Jahoor geen probleem Ik stond zelf op een andere klus, maar gelukkig met nog een paar man, dus in aller ijl de bakwagen gescoord, richting loods gekacheld en alle subkasten die er nog waren meegeritseld (12x Turbo TSW718 en 6x XS-218) om vervolgens met een rotvaart richting HMH te karren, waar we zowat als helden onthaald werden Alles aangesloten, processors beetje bijgesteld en er was weer sub/laag om 5.30
Ben nog nooit zo warm onthaald, en heb nog nooit zo snel een wagen zien gelost worden (laadlift? nee laat maar boven duurt te lang, tillen wel )
Subs die stuk waren waren overigens geen SB218's maar LABSubs (heb t nooit zo op die dingen gehad). Waren vorige week al stukgespeeld en afgelopen week gereconed, maar te snel weer ingezet (lijm heeft slechts 24u kunnen drogen ipv 48...). Maar over dat hele verhaal weet MisterBoem hier aanwezig op het forum (die kwam ik daar al gelijk tegen ) wel meer te vertellen.