Hmn, toch leuk idee, voor alle mensen die in de late uurtjesz nog ff gezellig met elkaar willen lullen in het forum, maak nie uit waar het over gaat, (moet wel ergens over gaan dan hé!, dit is niet het Hoi en Doei topicje )
What do you think about de late Leeuw, chat corner ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ja, ik zat je reactie gisteren al te lezen, maar ik kon geen goed moment vinden om deze reply te maken... Ik heb net eindelijk een pauzetje ingelast om even dit reply tegeven... Ik ga zo gewoon nog een paar uurtjes verder :D
heeyz peeps .. ben net thuis van een vette new years party .. Bij ons in de lokale jongeren disco georganiseerd .. ben lekker uit mijn dak gegaan ! heb nog met de X van mijn broer gedanst ! was een vette avond !! Phenix .. jammer dat je iets te snel weg ging . Mijn nieuwe jaar gaat goed van start .. have a nice year (once more)
Damn zit op school,, agter m'n pctjuh... nu ben ik wel wee rwakker jah:d... ow shit,, k'wil hier weg.. k'wil naar huis... lineage 2 doen :d:D (jah naast dj ook nog game verslaafd:p)
kben nie meer de enige die nog op is zo te zien :p.... een "newbie playground" ofzo als gedeelte van het forum, met de door winston gesugereerde tutorials (ben zelf al een tijdje bezig met een voor CD spelers)... lijkt dat jullie wat?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.