Hmn, toch leuk idee, voor alle mensen die in de late uurtjesz nog ff gezellig met elkaar willen lullen in het forum, maak nie uit waar het over gaat, (moet wel ergens over gaan dan hé!, dit is niet het Hoi en Doei topicje )
What do you think about de late Leeuw, chat corner ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik wil iedereen met deze post er aan herinneren dat we geen dubbelposts maken. Je kunt hier lekker offtopic ouwehoeren maar zo snel mogelijk een topic vol krijgen met dubbelposts is niet toegestaan.
0 uur en 0 minute:p gear is nog steeds niet binne:p vrijdag of zaterdag gaan hale:den kga ook gelijk voor m'n moeder een set oordopjes kope dan Lolz haha:p
Maar ik ga Club en House draaien. Dus als ik dit een beetje goed doe, kunnen de buren en mijn ouders het toch wel een beetje waarderen ? ALthans, hopen we dan maar :p
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.