Poster: T4Twister
mij lukt het nog steeds niej
Poster: djliberty
Mare wat ik me wel afvraag: jezus is met kerstmis(volgens ScottB ) geboren, maar een nieuw jaar begint in Januari. Mijn geschiedenis leraar zei me dat het jaar 0 was wanneer de 'tuuut' geboren werd? Klopt niet toch
Poster: djlibertyvolgens mij gewoon per level en diegene die het 1ste erop was vanboven...wat raar dan want ik was eerst semi-pro en net werd T4Twister ook semi-pro en die staat boven mij :s niet dat het mij wat uit maakt maar ik vind het een raar systeem :p Lead hoe zit het?
Poster: djlibertyScot jij bezorgt me een handttekening van Jesus?
ik wil je wel een handtekening geven van Mijn Zuslol nee tuurlijk was ik er niet bij :p
haha:p ik heb aan men vriendin genoeg hooren van dat mail adres ff vragen(hopelijk is mijn vriendin niet online, niet dus:p)
Poster: ScottBwist'k wel hoorik wil je wel een handtekening geven van Mijn Zuslol nee tuurlijk was ik er niet bij :p
Poster: djlibertyzozo zo denk je er dus over, zal wat meer moeten opletten op school:p lol
haha:p ik heb aan men vriendin genoeg hooren van dat mail adres ff vragen(hopelijk is mijn vriendin niet online, niet dus:p)
enne zorg dan dat je 4 of meer hebt, heb je dat probleem niet
Poster: Miss_keshia
zozo zo denk je er dus over, zal wat meer moeten opletten op school:p lol
Poster: DiscJunkie2ik zal maar al zijn posts eens beginnen door te lezen, ff aan de tand voelen
Oew!!
Jij spit gewoon een beetje de Posts door van je Vriendje, en haalt deze er dan uit?
Houd hem maar idd erg goed in de gaten. Is namelijk een mannetje waarbij je nooit weet waartoe hij in staat is
@ Fantasy
Al wakker geworden, onder de wonderschone Numarkjes?
ik zal maar al zijn posts eens beginnen door te lezen, ff aan de tand voelen
zozo zo denk je er dus over, zal wat meer moeten opletten op school:p lol
enne zorg dan dat je 4 of meer hebt, heb je dat probleem niet