Hmn, toch leuk idee, voor alle mensen die in de late uurtjesz nog ff gezellig met elkaar willen lullen in het forum, maak nie uit waar het over gaat, (moet wel ergens over gaan dan hé!, dit is niet het Hoi en Doei topicje )
What do you think about de late Leeuw, chat corner ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
En hier staat het nog eens uitgelegd. De donaties en de Google ads zijn de enigste manieren
Je kunt ook (indien je die nog niet hebt) Firefox downloaden via de knop in mijn commentaar onderaan die topic Maar wij mogen mensen niet oproepen om te gaan klikken...
hoezo, oproepen tochwel, maar verplichten toch niet?? Verplichten MOET je doen en oproepen = MOGEN!!! dus kun je beter mensen oproepen om eens 1 keer te klikken in een week bv. maar niet dat je dit perse dan moet doen eh??
srry ma das echt belachelijk eh,, wij hebben hun advertentie's erop staan en wij mogen niet eens zegge wil je eens klikken op die advertentie's wat is daar dan eig toch het nu van:s
verveelde me dus heb mn set naar beneje gebracht... wie wel wat van alternatieve house houdt kan me op <mail>deafdj@hotmail.com</mail> toevoegen op msn en luisteren
Poster: DeafDJ verveelde me dus heb mn set naar beneje gebracht... wie wel wat van alternatieve house houdt kan me op deafdj@hotmail.com toevoegen op msn en luisteren
zittend in de tuin, met wat te eten en te drinken,
thnx blij dat je het nog leuk vond... ben nog steeds erg newbie in het genre maar heb ondertussen een erg leuk lable gevonden: leaf. ben net naar hun website geweest, en zie dat je zo ongeveer al hun tracks online kan luisteren
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.