Poster: killerbeeen somige mensen moete werken!!!Al uhm wat doe ik nu op deze site.
p.s. ik heb nu 63 suiker klontjes in een spa flesje zitten :P:P gaat me lukken om dat daasje dr in te krijgen (spa flesje is gevult met water)
{edit 1} nog 13 min
{edit 2} nog 12 min
{edit 3} nog 11 min
{edit 4} nog 10 min
{edit 5} nog 9 min
{edit 6} nog 8 min
{edit 7} nog 7 min
{edit 8} nog 6 min
{edit 9} nog 5 min
{edit 10} nog 4 min
{edit 11} nog 3 min
{edit 12} nog 2 min
{edit 13} nog 1 min
{edit 14} nog 0 min whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vrij
Poster: ZuurNet vrij van het werk. Heb nu al weekend.Ga vanacht richting Duitsland (nurburgring) om van een weekend F1 te genieten!
echt vet daar,,je mag ook zelf op de buitenring..
de Nordsleife..kost 15 euro voor een rondje.. en je mag Offcource ZELF RIJDENik heb er ook al een aantal keer gereden :D.. echt vet,.alleen jammer dat je er zown pokke eind voor moet rijden.. om er te komen :P
Poster: fantasy164
is het zo of lijkt het de laatste tijd op Dj resource enorm stil??
Poster: fantasy164
is het zo of lijkt het de laatste tijd op Dj resource enorm stil??
Poster: djliberty
allemaal zo stil mensen?:s
Poster: fantasy164idd in het begin toen ik er was kon je geen 5 min ergens anders kijken of je had een halve pagina vol met reply's
ik zit lvr op resource, wnnr er iets gezegd wordt waarop je een reply kunt geven hoor, dan zo zitte te draaie met je vingers !
Poster: DeafDJ
houden jullie alle accounts eigenlijk bij? om kosten te besparen zou je accounts dat al in meer dan een jaar niet gebruikt werden kunnen wissen...
Poster: DeafDJ
houden jullie alle accounts eigenlijk bij? om kosten te besparen zou je accounts dat al in meer dan een jaar niet gebruikt werden kunnen wissen...