Hmn, toch leuk idee, voor alle mensen die in de late uurtjesz nog ff gezellig met elkaar willen lullen in het forum, maak nie uit waar het over gaat, (moet wel ergens over gaan dan hé!, dit is niet het Hoi en Doei topicje )
What do you think about de late Leeuw, chat corner ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
mja,,,, m'n vriendin is meer van dansen enzo:P dus tjah niet echt een typ om lang in een platenzaak te hangen,,, dus dat word er ef in, uitzoeken en er weer uit
ja, dan moet mijn broer binnen in huis blijven:sen zit die de hele tijd aan mijn kop te zagen!! gelukkig nu zomer:pkan hij tegen de vogeltjes gaan zagen(als hij de boom niet omver zaagt)
Geen dubbele posts achter elkaar a.u.b. Deze posts worden direct verwijderd.
Ik erger me zeker aan die lange winters hier... Het lijkt ook wel of die winters steeds langer duren al hebben we gelukkig al 20 jaar geen elfstedentoch meer gehad
njaa.. binnekort weer lekker zwemmen, en in de zomer is het altijd beter, want 1: komt er de GROTE vakantie, en dus doen al mun vrienden dan allerlei feesten geven, en waarbij ik dan weer kan draaien(2), dus dat is dubbel zo mooi , en 3.. meer vrije tijd, plus meer werken --> meer gear .. Summer here I come
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.