Poster: ccc
Het verschil is wel dat jij heel wat ervaring hebt en als ik het goed heb je beroep ervan hebt gemaakt.
Je kunt je toch wel voorstellen dat een beginde producer die ervaring niet heeft.
Poster: RiX
Dankzij internet is alles maar te krijgen. 13-jarige jochies (sorry, maar zo is het nu eenmaal) downloaden de duurste software illegaal en willen daar dan hun ding mee doen. Jammer... Dan krijg opgeschoten tieners die zich als een volwassene gaan gedragen...
Ik weet nog: ik had geen cubase, logic of musicmaker. Waarom niet? Omdat het stinkin' duur was, daarom!
Hele kwestie is een kwestie van verwende jeugd, i.m.o.
Poster: RiX
Dat je ziet dan sommigen op dit forum iemand als tek en bambam niet serieus nemen. Hardwerkende mensen die de software legaal aanschaffen vs. luitjes die, omdat alles toch gratis via internet te krijgen is, alles maar illegaal downen. Ze kennen immers niet anders meer door Limewire, torrents, nieuwsgroepen, etc. snap je?
Poster: bambamstudio
ja dat weet ik
Poster: SnoeyEn als je als producer, die wel netjes zijn software gekocht heeft, je ergert dat andere het ge?nstalleerd heeft zonder te betalen, zou je het ook niet hebben moeten kopen. En dan met de reden dat zo'n software fabrikant geen andere optie heeft, dan hun eigen software beter te beschermen tegen piraterij.
Poster:?bambamstudio
klopt. Maar een beginners pakket waar ke een DAW en een paar softsynths hebt )want je hebt echt geen 100e paketten nodig' komt je uit rond de 400 euro. Dus dat valt allemaal wel mee. Ook zijn er veel freeware synths en fx die zeer goed klinken.
Poster:?kippebotje
Dus jij weet binnen 14 dagen dat de software die je mischien wilt kopen het gene is wat je wilt hebben om te produceren en het maximaal eruit kan halen?
Poster:?RiX
Dankzij internet is alles maar te krijgen. 13-jarige jochies (sorry, maar zo is het nu eenmaal) downloaden de duurste software illegaal en willen daar dan hun ding mee doen. Jammer... Dan krijg opgeschoten tieners die zich als een volwassene gaan gedragen...?
Poster: bambamstudio
ja dat weet ik
Poster: Luni-B
kortom ze verdienen genoeg, en zonder internet en iligaal downloaden zouden ze net zo veel verdienen of mischien nog minder!
Poster: Illusion
Je kan de vraag direct antwoorden met een ja of een nee. Zo simpel is het. Dus het is niet erg om dit onderwerp uit te breiden naar waarom het juist of onjuist zou zijn.
Nu weer Ontopic.. want wij zijn nu wel offtopic
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.