Poster: Estacy
MAAR: wat niet weet, wat niet deert
Poster: Siardr
Haha, dan stuur ik het toch maar op.
Des ondanks het met illegale software gemaakt is.
Poster: Siardr
Hallo,
Als ik wil meedoen met een producing contest. Moet ik dan legale software daarvoor gebruiken of maakt dat niet uit?
Siard
Poster: bambamstudioik denk dat menig mens aardig zou verschieten van het aantal nummers dat wordt uitgebracht waarbij de software niet 100% legaal is... ?Uiteindelijk verkies ik liever het feit dat zo de kleinere producers ook nummers kunnen maken en bekend worden daar waar anders bepaalde nummers nooit hadden bestaan...
iedere producer zou legale software moeten gebruiken
Poster: Gery
ik denk dat menig mens aardig zou verschieten van het aantal nummers dat wordt uitgebracht waarbij de software niet 100% legaal is... ?Uiteindelijk verkies ik liever het feit dat zo de kleinere producers ook nummers kunnen maken en bekend worden daar waar anders bepaalde nummers nooit hadden bestaan...
Poster: Snoey
Om antwoord te geven op je vraag,
het maakt niks uit.?
Aan de ene kant is het niet netjes en mag het eigenlijk niet.?
Maar aan de andere kant, moeten die software fabrikanten zorgen dat mensen niet zo makkelijk hun software kunnen stelen (illegaal downloaden).
En als je als producer, die wel netjes zijn software gekocht heeft, je ergert dat andere het ge?nstalleerd heeft zonder te betalen, zou je het ook niet hebben moeten kopen. En dan met de reden dat zo'n software fabrikant geen andere optie heeft, dan hun eigen software beter te beschermen tegen piraterij.
Ik en me compagnon hebben ieder 50/50 gedaan en delen een licentie.
Poster: bambamstudio
klopt. Maar een beginners pakket waar ke een DAW en een paar softsynths hebt )want je hebt echt geen 100e paketten nodig' komt je uit rond de 400 euro. Dus dat valt allemaal wel mee. Ook zijn er veel freeware synths en fx die zeer goed klinken.
Poster: Stagiar
400 euro is heel erg veel geld voor iets waar je nog mee moet beginnen al leek, waarvan nog niet eens duidelijk is of je het uberhaupt leuk vindt.
Poster: TimmyV
Natuurlijk, geef de schuld maar aan de software fabrikanten..lekker makkelijk.
Als ik me fiets open laat staan omdat ik nog ff snel naar binnen ren omdat ik iets ben vergeten en me fiets word gejat..is het natuurlijk allemaal mijn schuld. Want ja, die mensen kunnen er niks aan doen, hij staat immers zo voor het grijpen. Ik zet er ook altijd een bordje bij met: hij staat open, neem hem gerust mee. NIET DUS!
Iedere trail versie werkt perfect, dus ik zie het probleem niet.
Iedere trail versie werkt perfect, dus ik zie het probleem niet.
Poster: ccc
Don't make money on illegal software, zoiets was toch het zinnetje.
Poster: kippebotje
Dus jij weet binnen 14 dagen dat de software die je mischien wilt kopen het gene is wat je wilt hebben om te produceren en het maximaal eruit kan halen?]
ja dat weet ik