Wegens het los verkopen van mijn DJ gear ( Verkocht het eerst als een totaalpakket ), verkoop ik ook mijn RMX-40. Na aanschaf altijd in mijn flightcase gezeten en nooit vervoerd. Gekocht in Februari 2008 bij een winkel in goes ( Weet niet of de naam hier genoemd mag worden? ) Prijs: 290,- Met de foto wil het nog niet echt lukken, maar hieronder kan je hem zien: http://link.marktplaats.nl/286561005
Tomas
User edit by Tomas15 on 10-10-2009 @ 23:22:41 (3%)
What do you think about [TK] Reloop RMX-40 Blackfire. ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik zou m graag van je overnemen maar dan moet je m vast houden tot ik genoeg geld bij elkaar heb gespaard, en dat kan nog wel een aantal maanden duren (tot de zomervakantie als je pech hebt). dus of je daar op wilt wachten...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.