Poster: Roov
Poster: Bouncy
Ryders ryders ryders jongens...
Nja, ik hoop dat dit een wijze les is geweest

Haha, ten eerste Ryders schrijf je Riders dacht ik 
En ten tweede, je gaat toch niet voor je eerste grote feest meteen een rider opstellen... Lijkt me iets overdreven.
Whoeps... het zijn Riders.. (ja, klasgenoot had een band rider opgestuurd en hij is dyslectiedinges, dus hij had ryder opgescreven... geen excuus voor mij natuurlijk.. gewoon foutje
)
Euh, een rider opstellen betekend niet vragen om 3xCDJ1000Mk3 en DJM800 ofzo. In mijn rider staat gewoon 2 FATSOENLIJKE cd spelers met pitch, true instant start, cue, play, jog en een FATSOENLIJKE 4 kanaals mixer (en ruimte in de booth voor m'n eigen spullen)
Dat een rider niet altijd mogelijk is klopt, ik moet nu voor school een bandje doen en die willen een podium van 6x3 vanwege de gigantische backline, echter is dat er niet op locatie, dus moeten we een gedeelte van de backline schrappen.
Bij de meeste riders word er nogal wat gecommuniceerd (zeker als het geen grote naam is die komt draaien) tussen de opdrachtgever en artiest/management, bij mij word zoiezo van te voren bekend gemaakt welke gear er nou daadwerkelijk komt te staan (en dat geld niet alleen voor DJing, dat geld ook voor uitversterking (dan heet het alleen geen gear, maar gewoon apparatuur in F.O.H).
T is gewoon een soort handel voor ons als kleinere artiesten