Tiesto - Kaleidoscope
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ilja    posted on 09-10-2009 20:56
Gisteren avond binnen gekomen, nieuwe album van mijn allergrootste held Tiesto. ??Cool

Is heel erg anders maar heel lekker, al zijn sommige nummers niet al te fijn met zijn oudere ( echte trance ) tracks te mixen.?Cool

Wat vinden jullie van de album ?
User edit by Ilja on 09-10-2009 @ 20:57:00 (2%)
Flaged

What do you think about Tiesto - Kaleidoscope ??

Vote :   
Estacy    posted on 09-10-2009 21:10
heb het album niet, maar louder than boom is ronduit dramatisch.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
main    posted on 09-10-2009 21:55
klinkt anders idd, vind m wel lekker!! rustige louge muziek.
Ywe    posted on 09-10-2009 21:57
wisselvallig album, zitten knallende tracks tussen maar niet echt een plaat die ik in de woonkamer aan zou zetten. Doe ik met al zn vorige albums wel
Tekhead    posted on 10-10-2009 00:48
wrong way to succes !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
bambamstudio    posted on 10-10-2009 01:29
Hier is al een topic over
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Snoey    posted on 10-10-2009 08:20
Poster: Estacy
heb het album niet, maar louder than boom is ronduit dramatisch.

Heb je hem al live gehoord in een grote hal met lasers en vuurwerk?
www.soundcloud.com/ten-hooven
Snoey    posted on 10-10-2009 08:35
Poster: Tekhead
wrong way to succes !

Succes?

Deze man heeft alles al bereikt wat je als dj kan bereiken. En nu is ie toe aan iets anders en groot worden in Amerika is iets wat veel Nederlandse artiesten en filmsterren maar niet wil lukken. Daarnaast geeft ie zelf ook nog eens aan, dat hij meer ruimte heeft gemaakt, om te mensen kennis te laten maken met wat er nog meer voor muziek op de wereld is. En dat hij bewust niet met sterren als Akon, B.E.P. en Kelly Rowland tracks heeft gemaakt, is daar het gevolg van.?

En het 3e album was niet heel vernieuwend ten opzichte van In My Memory en Just Be. Just Be was wel vernieuwend ten opzichte van In My Memory, luister Love come again maar eens, toen moest ik ook erg wennen aan zijn nieuwe sound. Maar het album was erg tof, als het 4e album weer niet heel vernieuwend was zoals met EOL, dan had het pas klote geweest.?

In iedergeval, de twee tracks die ik erg relaxed vind, zijn feel it in my bones en century. Bepaalde platen klinken in mijn oren nog niet af, zoals bent it like you dont care.?

Zijn optredens daar en tegen is het wel gewoon lekker knallen, wel veel meer techno invloeden dan de isos en EOL shows. Maar dan wel weer afgewisseld met een Tiesto hitje en af en toe een kaas trance plaat.
bambamstudio    posted on 10-10-2009 08:36
Poster: Snoey

Heb je hem al live gehoord in een grote hal met lasers en vuurwerk?

dat maakt het album niet beter.....
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Snoey    posted on 10-10-2009 08:43
Dat zeg ik ook niet.

Maar het feit is wel, dat de track toen beter tot zijn recht kwam. Het gevolg is, wanneer je dus de track vanuit een andere hoek bekijkt, deze nog helemaal niet zo slecht is.?

Ik heb het zelfde met de tracks van Sander van Doorn, wanneer die heavy shuffle tracks uitbrengt, denk je thuis 'wat een gare track' en wanneer je in grote zaal staat, damn wat een dikke track.?

En Sander is technisch een van de beste tech/trance producers die er rond loopt. De track blijft het zelfde, maar komt op bepaalde plekken beter tot zijn recht dan andere.?

ArCee    posted on 13-10-2009 15:23
Ik kan niet in extase raken van dit "nieuwe" geluid van Tiesto.

This is an old Topic

No new postings for 5.824 days.
 Post CommentThat would be 194.1 months
or a whopping 16 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

188 Users online: 65 Guests (123 Unknown)
Pages generated today : 48.497
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.455.131