Anno 2009 wordt de house-scene gedomineerd door?organisatoren die steeds maar weer succes proberen tebehalen door elke keer opnieuw dezelfde standaard DJ?s te boeken... NIKSISTOF gaat hier verandering in brengen! Na talloze uitverkochte feesten in de randstad komen we naar Zandvoort om verfrissing te brengen.
Tijdens NIKSISTOF staat de getalenteerde DJ centraal, dienormaal alleen zijn tijd krijgt in het voorprogramma, terwijldeze DJ?s vaak minstens zo hard rocken als de 13-in-een-dozijn top-DJ?s na hun. NIKSISTOF wil terug naar dat gezellige housefeest, waar je niet altijd tof hoeft te zijn.
Tijdens NIKSISTOF hangt er altijd een relaxte sfeer, bepaald door de DJ?s waar wij enthousiast van worden!
Zaterdag 17 oktober staan er 5 top-talenten voor je klaar in Zandvoorts hipste club: Club Jade!
De DJ's:
- Jay-Run (Bekend van clubs als Club Storm en La Paix, waar hij onder andere voor de Sneakerz promo tour draaide)
- Steff Jaspers (Bekend uit de place to be in Amsterdam: Escape DeLux)
- Nick D (DJ op de Rotterdamse FFWD Danceparade en resident van zijn eigen house-concept 'The Hills')
- JorritB. (Winnaar van Slam! FM Mixmasters DJ contest, Winnaar van BNN BED DJ contest en DJ op concepten als Flavourz, Nighttime Superheroes en Stereo Flavours)
- Martien Le Forte (Niks is Tof resident DJ)
DJResource leden kunnen me mailen voor een gastenlijstplek. Dat is jorrit apenstaartje niksistof.nl
Poster: justjustin
Lekker bezig jongen!! Je gaat ook maar door h?...
Zal ff kijken of ik kan komen...
EDIT: flyer ziet er trouwens ook gelikt uit...Eigen design toch?
Poster: Jorrit
Thnx! Ja doen we altijd zelf, stukje kostenbesparing...
Als je langskomt, stuur me even een mailtje (als het lukt, want ik geloof dat ik nog steeds een mailtje van je tegoed heb)
Poster: justjustin
Ik heb 2x mail naar je gestuurd! Zal wel een verkeerd mail adres van je gebruiken denk ik...PM nog ff je mail! zal ik zorgen dat je vant weekend deze nog krijgt...
Keep it Up! Met NIT
hey Jorrit, heb je niet eens een plaatsje op NIT voor me? flyer ziet er gelikt uit!
groeten,
Nick Naughty
@ Bootstrap: Dank! Wellicht dat Niks is tof 28 november in Mijdrecht een optie is voor je?
Poster: Bootstrap
Ik heb hem in mijn agenda gezetMisschien dat er ooit ook voor mij een plaatsje is om te komen draaien?
Wie weet... wie weet heeft het ook meer zin om me daarvoor te mailen...
Ik heb nog ERG weinig mailtjes van DJResource leden mogen ontvangen hoor... Geen echte Nederlanders die geilen op gratis naar binnen mogen?
(en misschien zelfs handig om te netwerken, aangezien hier 3 DJResource leden staan te draaien...)
Schiphol - Zandvoort is haast te fietsen man...