Niks is Tof in Zandvoort!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Jorrit    posted on 08-10-2009 11:27

Anno 2009 wordt de house-scene gedomineerd door?organisatoren die steeds maar weer succes proberen tebehalen door elke keer opnieuw dezelfde standaard DJ?s te boeken... NIKSISTOF gaat hier verandering in brengen! Na talloze uitverkochte feesten in de randstad komen we naar Zandvoort om verfrissing te brengen.

Tijdens NIKSISTOF staat de getalenteerde DJ centraal, dienormaal alleen zijn tijd krijgt in het voorprogramma, terwijldeze DJ?s vaak minstens zo hard rocken als de 13-in-een-dozijn top-DJ?s na hun. NIKSISTOF wil terug naar dat gezellige housefeest, waar je niet altijd tof hoeft te zijn.

Tijdens NIKSISTOF hangt er altijd een relaxte sfeer, bepaald door de DJ?s waar wij enthousiast van worden!

Zaterdag 17 oktober staan er 5 top-talenten voor je klaar in Zandvoorts hipste club: Club Jade!

De DJ's:

- Jay-Run (Bekend van clubs als Club Storm en La Paix, waar hij onder andere voor de Sneakerz promo tour draaide)

- Steff Jaspers (Bekend uit de place to be in Amsterdam: Escape DeLux)

- Nick D (DJ op de Rotterdamse FFWD Danceparade en resident van zijn eigen house-concept 'The Hills')

- JorritB. (Winnaar van Slam! FM Mixmasters DJ contest, Winnaar van BNN BED DJ contest en DJ op concepten als Flavourz, Nighttime Superheroes en Stereo Flavours)

- Martien Le Forte (Niks is Tof resident DJ)

DJResource leden kunnen me mailen voor een gastenlijstplek. Dat is jorrit apenstaartje niksistof.nl

Mod edit by Jorrit on 08-10-2009 11:33 (22%)

What do you think about Niks is Tof in Zandvoort! ??

Vote :   

justjustin    posted on 08-10-2009 11:29
Lekker bezig jongen!! Je gaat ook maar door h?...Cool

Zal ff kijken of ik kan komen Winking my eye...

EDIT: flyer ziet er trouwens ook gelikt uit...Eigen design toch?
User edit by justjustin on 08-10-2009 @ 11:31:15 (76%)
Jorrit    posted on 08-10-2009 11:34
Poster: justjustin
Lekker bezig jongen!! Je gaat ook maar door h?...Cool

Zal ff kijken of ik kan komen Winking my eye...

EDIT: flyer ziet er trouwens ook gelikt uit...Eigen design toch?

Thnx! Ja doen we altijd zelf, stukje kostenbesparing... Winking my eye
Als je langskomt, stuur me even een mailtje (als het lukt, want ik geloof dat ik nog steeds een mailtje van je tegoed heb Cool)
NNaughty    posted on 08-10-2009 11:37
hey Jorrit, heb je niet eens een plaatsje op NIT voor me? flyer ziet er gelikt uit!

groeten,

Nick Naughty
justjustin    posted on 08-10-2009 13:32
Poster: Jorrit

Thnx! Ja doen we altijd zelf, stukje kostenbesparing... Winking my eye

Als je langskomt, stuur me even een mailtje (als het lukt, want ik geloof dat ik nog steeds een mailtje van je tegoed heb Cool)

Ik heb 2x mail naar je gestuurd! Zal wel een verkeerd mail adres van je gebruiken denk ik...PM nog ff je mail! zal ik zorgen dat je vant weekend deze nog krijgt...

Keep it Up! Met NIT
Bootstrap    posted on 08-10-2009 13:49
Ziet er erg gaaf uit en ik ben ook zeer te spreken over het concept! Ik heb helaas al een weekendje kopenhagen staan de 17e.. Anders was ik zeker gekomen.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Jorrit    posted on 09-10-2009 09:08
Poster: justjustin

Ik heb 2x mail naar je gestuurd! Zal wel een verkeerd mail adres van je gebruiken denk ik...PM nog ff je mail! zal ik zorgen dat je vant weekend deze nog krijgt...

Keep it Up! Met NIT

Vreemd ik heb nog nooit wat van je mogen ontvagen...
ik PM je even wat emailadressen Winking my eye

hey Jorrit, heb je niet eens een plaatsje op NIT voor me? flyer ziet er gelikt uit!

groeten,

Nick Naughty

Ook voor dat soort dingen kan je me beter mailen op het bovengenoemde adres, dan het op een forum te plempen.
Cool

@ Bootstrap: Dank! Wellicht dat Niks is tof 28 november in Mijdrecht een optie is voor je? Cool
Mod edit by Jorrit on 09-10-2009 09:10 (31%)
Jorrit    posted on 12-10-2009 14:23
Ik heb nog ERG weinig mailtjes van DJResource leden mogen ontvangen hoor... Geen echte Nederlanders die geilen op gratis naar binnen mogen? Winking my eye
(en misschien zelfs handig om te netwerken, aangezien hier 3 DJResource leden staan te draaien...)
walteur    posted on 12-10-2009 16:08
jammer dat ik in Belgi? woon =(
Bootstrap    posted on 12-10-2009 16:11

@ Bootstrap: Dank! Wellicht dat Niks is tof 28 november in Mijdrecht een optie is voor je? Cool

Ik heb hem in mijn agenda gezet Happy, laughing Misschien dat er ooit ook voor mij een plaatsje is om te komen draaien? Cool
Jorrit    posted on 13-10-2009 11:19
Poster: Bootstrap
Ik heb hem in mijn agenda gezet Happy, laughing Misschien dat er ooit ook voor mij een plaatsje is om te komen draaien? Cool

Wie weet... wie weet heeft het ook meer zin om me daarvoor te mailen... Winking my eye
NNaughty    posted on 13-10-2009 11:40
hahaha Happy, laughing
Bootstrap    posted on 13-10-2009 11:43

Wie weet... wie weet heeft het ook meer zin om me daarvoor te mailen... Winking my eye

Haha natuurlijk, mail komt eraan Cool
Ywe    posted on 13-10-2009 11:49
Ik heb nog ERG weinig mailtjes van DJResource leden mogen ontvangen hoor... Geen echte Nederlanders die geilen op gratis naar binnen mogen? Winking my eye
(en misschien zelfs handig om te netwerken, aangezien hier 3 DJResource leden staan te draaien...)

die feestjes zijn altijd leuk, maar heb helaas al wat. Weekendje zandvoort met mijn vriendin zou leuk zijn geweest... Maar dan doen wij weekje Ibiza Winking my eye

oftwel, op moment dat feest is zit ik een STUK dichterbij dan Assen (die nacht zitten we in A4 hotel bij Schiphol) maar heb geen vervoer...
User edit by Ywe on 13-10-2009 @ 11:51:32 (33%)
Jorrit    posted on 13-10-2009 19:52
Schiphol - Zandvoort is haast te fietsen man... Winking my eye
RiX    posted on 13-10-2009 20:27
staat die punt van de 2e 'i' bewust meer naar links of is dat een foutje? (vormgeversvraagje) Happy, laughing
Jorrit    posted on 13-10-2009 20:35
Dat is bewust gedaan!
Ywe    posted on 13-10-2009 22:20
Schiphol - Zandvoort is haast te fietsen man... Winking my eye

nou het is beter dan midden in de ochtend na nacht draaien van Mijdracht naar Assen terugrijden, via Apeldoorn Cool

Jorrit    posted on 16-10-2009 17:55
Morgen is het zover, stuur me nog even snel een mailtje als je langs wil komen! Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 5.804 days.
 Post CommentThat would be 193.5 months
or a whopping 15.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

429 Users online: 326 Guests (103 Unknown)
Pages generated today : 55.393
Most visitors online this month : 576
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.262.393

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use