[M] Hoodie - We, Rock Rocktober (liveset)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

hoodiemusic    posted on 07-10-2009 20:16

Hoodie - We Rock, Rocktober

Hoodie

Biografie: With Hoodie's great electro sounds, he is going to make every club crazy. Daniel Pattiata was born in Nieuwegein, Utrecht in The Netherlands on 28th of august 1990.At the age of five years old he installed a drum program on daddy's apple computer.from then he grewd up into the hiphop scene right up into the dance scene.Now he is known as "Hoodie" a house dj and producer from Amersfoort.Discografie:Made2dance Records:Hoodie ft. Bass Robbers - ElectroHoodie ft. Fixx - Oh! Hoodie - I Wanna Gett Up! Hoodie - Marco Polo Remix Release datums nog onbekendHoodie ft. Chico - Dirty Maluku Style Hoodie - Up, Down Release datum: 26 oktoberSneakerz Muzik:Hoodie - Drop The BeatHoodie - T!GHTReleasedatum: 17 augustus 2009Furiusz Music:Hoodie - Funky Riddim EPReleasedatum: 03 SeptemberHoodie - Now SwitchReleasedatum: 24 septemberRuckerz:Demian Ngo - Panya Vibe Hoodie RemixReleasedatum: 10 septemberInspiration records:Jackin Wez - Starting Now (Hoodie Remix)Releasedatum: November 2009Dutch Only / Groove Masters:2 EP's including 4 remixesReleasedatum: December 2009
User edit by hoodiemusic on 11-10-2009 @ 12:40:18 (33%)
Mod edit by Lead on 13-10-2009 20:29 (19%)

What do you think about [M] Hoodie - We, Rock Rocktober (liveset) ??

Vote :   

MaximDJ    posted on 07-10-2009 20:17
Zoek even rond in de recente forums, daar staan wel een aantal: DJ gevraagd topicsCool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
hoodiemusic    posted on 07-10-2009 23:50
Poster: MaximDJ
Zoek even rond in de recente forums, daar staan wel een aantal: DJ gevraagd topicsCool

Meeste zijn oud he..
ik vraag me gewoon af, of ik hier ook wat kan scoren
FML    posted on 08-10-2009 00:02
Poster: MaximDJ

zegt hij zo dat je kan zien dat het niet echt werkt , even aanmelden topicje posten , beter kijk je naar dj gezocht topics
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Bootstrap    posted on 08-10-2009 00:21
Ik denk niet dat dit de manier is om aan boekingen te komen. Je moet jezelf gaan promoten bij clubs bij jou in de buurt. Laat zien dat je al een aardig portfolio hebt en stel bijvoorbeeld voor om een avond voor weinig geld te komen draaien. De club kan op die manier kennis met je maken. Je kunt op dit forum wel de 'DJ gezocht' topics in gaten houden zoals al eerder genoemd is.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Flexii    posted on 08-10-2009 00:28
Poster: hoodiemusic

Meeste zijn oud he..

ik vraag me gewoon af, of ik hier ook wat kan scoren

Dit vind ik toch wel echt een heel grappig topic. je meldt je aan bij een Djforum met duizenden dj's die lid zijn en dan post je een topic, hey ik ben dj wil je me boeken, kun je niet zelf bedenken dat dat niet werkt zo. Waarom jou en niet of zelf gaan draaien of een van de vele andere leden?
RemcoV    posted on 08-10-2009 00:29
Ik wil niet vervelend doen, maar ik heb deze jongen ooit zien draaien in Rumours Amersfoort.

Hij is een goede DJ/Producer, ik denk alleen dat hij nog niet helemaal weet hoe het hier gaat op DJR.

Hoeven we hem niet gelijk allemaal zo aan te vallenSmile
Bootstrap    posted on 08-10-2009 00:36
Ik val hem toch ook niet aan Happy, laughing Ik probeer alleen maar duidelijk te maken wat mijn manier is om aan boekingen te komen. Het zal best dat hij erg goed is, maar dan moet hij zichzelf nog steeds goed promoten. Zonder promotie ben je nergens. Als niemand je kent, dan word je ook niet geboekt. Hoe goed je ook bent.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
FML    posted on 08-10-2009 10:29
Poster: RemcoV
Ik wil niet vervelend doen, maar ik heb deze jongen ooit zien draaien in Rumours Amersfoort.

Hij is een goede DJ/Producer, ik denk alleen dat hij nog niet helemaal weet hoe het hier gaat op DJR.

Hoeven we hem niet gelijk allemaal zo aan te vallenSmile

Dit is niet alleen op DJR zo dat is overal zo , niemand valt hem aan. we zeggen alleen hoe het is.
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
hoodiemusic    posted on 11-10-2009 12:37
ik wou alleen ff kijken hoe jullie reageren :P
maar moet je zeggen tuurlijk, is het leuk als je iets krijgt.
Limb-Girdle    posted on 11-10-2009 12:44
Misschien handig om een tracklist bij je "rocktober" mixtape te leveren...?Smile
Where the music meets the deejay!
Lead    posted on 13-10-2009 20:27
hiervoor kun je een profiel aanmaken in de DEEJAY

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

202 Users online: 101 Guests (101 Unknown)
Pages generated today : 12.824
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.706.215