"
Your Big Break" is een nieuw "vakantie" party concept voor o.a. de Time Out In Gemert. Vanuit TMF In De Mix werken wij hieraan mee met de TMF In De Mix Talentroom. Om tijdens de eerste "
Your Big Break" mee te draaien in de talentroom is er een dj-contest opgezet. De info voor deelname vind je hieronder. Inzenden kan tot 25 oktober 20.00 uur. De inzendingen worden beoordeeld door o.a. Jacob van Hage (Time Out resident), Dennis Verheugd (538 Powermix) & Stephanie Cassandra (TMF In De Mix).
Om het eerlijk te maken voor iedereen:
-Maak je mix live, niet met Ableton, Mixmeister, Virtual dj oid. Als je doorgaat moet je het tijdens het feest ook live doen!
-De aangeboden apparatuur op het feest is 3xCDJ1000MK3, 2xSL1200, 1xDJM800. Zelf mag je alleen je koptelefoon en tracks meenemen.
-Stijl is de huidige clubmuziek, maar als je denkt op een verrassende wijze andere stijlen te kunnen laten aansluiten dan zijn we benieuwd!
Meer info over "
Your Big Break" vind je op?http://yourbigbreak.hyves.nl/
Vindt jij jezelf een talent en wil je ons ervan overtuigen en wil je kans maken op Your Big Break? Doe dan het volgende:?
1. Maak je allerbeste mixtape (max 30 min) Upload die via?////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/?
2. Stuur de link van je mix + een tracklist naar : talentroom.bigbreak@gmail.com?
We maken in de week van de Big Break bekend welke talenten hun skills mogen laten horen en zien in de Big Break Talent Room (powered & hosted by TMF in de MIX) !!?
"En wat als ik win??"?
Dan wordt je automatisch tijdens de eerst volgende Big Break in de line up gezet. Dus dan sta je misschien wel B2B met DJ's als Chuckie, Quintino, Vato Gonzalez of een andere Nederlands Top DJ!?
"En als ik nou ook producer ben en ik heb eigen tracks?? "?
Later deze maand maken we bekend met welk label Big Break producties van talenten gaat promoten dus hou de hyves maar goed in de gaten!!?
Big Break Team