Syrincs M3 220DT vs KRK RP6 G2 SE Monitor
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lomme_    posted on 06-10-2009 19:36
De titel spreekt voor zichzelf hoop ik Winking my eye Ik tijwfel nog tussen het KRK setje of de Syrincs. Ik ben een gewone DJ, ik speel dus niet in een studio of iets dergelijks. Mijn voorkeur gaat meer naar de KRK's toe omdat het actieve monitors zijn en een perfecte geluidsklank hebben. De syrincs gaan nogal luid, terwijl ik dat niet echt nodig heb. Ik heb nog niet gehoord wat het maximum is wat de KRK's geven, maar dat ga ik binnenkort uittesten. Advies is welkom!

Lomme

[Mod edit: Geen links naar webshops!]
Mod edit by tairip on 06-10-2009 22:19 (8%)

What do you think about Syrincs M3 220DT vs KRK RP6 G2 SE Monitor ??

Vote :   

Estacy    posted on 06-10-2009 19:42
Ik zou voor de Syrincs gaan, je hoeft helemaal geen studio monitors te hebben om goed te kunnen DJ'en. Trouwens, hoe kom je aan dat geld als 13 jarige, vertel me je geheim!Cool
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Boyd    posted on 06-10-2009 19:52
Als eerste zou ik de links naar new-line weghalen, dat word hier niet gewaardeer met als reden onafhankellijk te blijven. Mij zou het iig niet boeien maar ach.

Als je wil stampen moet je de syrincs hebben, die kunnen je oren laten piepen(wat helemaal niet goed is).

Wil je een meer neutraal geluid wat helemaal niet zo hard hoeft, dan de KRK's.

Als je de KRK's op normaal vermogen speelt is er niks aan de hand wat luidheid betreft
Cyspoz    posted on 06-10-2009 19:53
Er is hier recentelijk een topic geweest wat mogelijk interresant is voor jou. Verschil tussen studio monitoren en de Syrincs is dat studio monitoren een natuurlijk beeld van het geluid weer (proberen)geven. De Syrincs doen dit ook redelijk maar geeft wat meer kleur, mede doordat je de bass kan afstellen zonder dat het uit balans raakt.
Ik ben zelf een Syrincs bezitter en ben er erg tevreden over. Ik vind dat de prijs/prestatie verhouding ontzettend scherp is en vind het een super aankoop. Wil in de toekomst zelfs een tweede setje kopen voor beneden.
Ik heb een audiofiel er eens naar laten luisteren die zelf helemaal into audio is met dure speciale speakers, buizen versterkers, dedicated A/D converters en noem het maar op. Na een paar Jazz cd's luisteren vroeg hij nieuwsgierig wat het moest kosten en verbaasde zich over de prijs. Ook hij vond namelijk het geluid zeer goed en erg prettig luisteren.
En als je een keer gas wil geven, dan kan dat ook nog.
Lomme_    posted on 06-10-2009 20:26
Over hoe luid dat de Syrincs gaan, heb ik al vaker kunnen/mogen uittesten Cool Het gaat ongeveer over hetzelfde bedrag, dus dat is toch nog even twijfelen. Als ik voor de Syrincs ga, koop ik deze uit Duitsland. De naam van de winkel mag ik niet vermelden, dus zal ik dat ook niet doen. is dit Syrincs setje in Duitsland ook in het Wit/Zilvergrijs beschikbaar? In een Nederlandse shop heb ik ze al zien staan, maar in Duitsland nog nergens. Ik wil een wit setje omdat ik bezig ben met het maken van een nieuw DJ-Meubel in witte hoogglans, zwart past er niet zo bij vind ik Cool Mocht het jullie interesseren, zal ik binnenkort er een topic over maken hoever ik ermee sta Winking my eye

Edit: @Estacy: Zie PM, niet dat niemand het mag lezen, maar ik heb er geen behoefte aan om het hier neer te typen Winking my eye
User edit by Lomme_ on 06-10-2009 @ 20:27:09 (18%)
Cyspoz    posted on 06-10-2009 20:52
Topics over een booth in aanbouw worden altijd hoog gewaardeerd. Vooral als er veel beeld materiaal bij zit. Ik zou zeggen, succes met je keuze.
Lomme_    posted on 06-10-2009 20:55
De eerste 2 tekeningen heb ik al, het is gebaseerd op dit meubel Winking my eye Alleen dan een hoek om, apparatuur niet ingebouwd (vind ik niet mooi) Ook in witte hoogglans, of ik er led insteek, weet ik nog niet Cool
JollyJunkie    posted on 06-10-2009 20:56
Poster: Estacy
Ik zou voor de Syrincs gaan, je hoeft helemaal geen studio monitors te hebben om goed te kunnen DJ'en. Trouwens, hoe kom je aan dat geld als 13 jarige, vertel me je geheim!Cool

Ik wil het geheim ook wel weten, altijd handig :P
Lomme_    posted on 06-10-2009 20:57
Poster: JollyJunkie

Ik heb geen geheim hoor Winking my eye Ik geef gewoon bijna al mijn geld aan muziek. Het meeste geld heb ik van verjaardagen, en van sommige andere feestdagen.
JollyJunkie    posted on 06-10-2009 21:04
Poster: Lomme_

Ik heb geen geheim hoor Winking my eye Ik geef gewoon bijna al mijn geld aan muziek. Het meeste geld heb ik van verjaardagen, en van sommige andere feestdagen. 

Dat houd ik nooit vol, respect dat jij dat kan.

Ik moet mijn geld gewoon uitgeven aan bijvoorbeeld eten :D, en ik de verleiding ook niet weerstaan om een nieuwe mobiel te kopen...

EDIT: DJR doet raar, dus mijn opmaak ziet er niet uit, en dit stuk tekst hoort onderaan.

Maarja we dwalen een beetje af: Ontopic.

Ik vind de Synrics erg mooi klinken, ook lekker compact, maar om de een of andere manier staat zo'n KRK toch wel een stuk mooier Winking my eye
User edit by JollyJunkie on 06-10-2009 @ 21:10:24 (26%)
Mod edit by Lead on 07-10-2009 12:10 (6%)
Lomme_    posted on 06-10-2009 22:45
@Jolly: ik heb ook een goedkope gsm, aan dat soort spullen geef ik niet veel (meer).

Ot: ik denk dat ik voor de zilvergrijze syrincs ga Winking my eye
tek-zotic    posted on 07-10-2009 18:25
syrincs hebben een zeer zuivere klank, ik heb ze zelf staan, een echte aanrader
Estacy    posted on 07-10-2009 18:47

Let maar op, dankzij dat geheim staan hier morgen 3 CDJ1000's en een Xone 92 Winking my eye haha, nee ik kan het ook niet volhouden om niks te kopen. Binnenkort zijn de pepernoten er weer bij de super die op onze fietsroute ligt, en dan geef ik toch best wat geld uit in een weekCool
Maar Lomme, jouw booth wil ik dan wel ff zien met die Syrincs en dat meubel!
JollyJunkie    posted on 07-10-2009 21:20
Poster: Estacy

Let maar op, dankzij dat geheim staan hier morgen 3 CDJ1000's en een Xone 92 Winking my eye haha, nee ik kan het ook niet volhouden om niks te kopen. Binnenkort zijn de pepernoten er weer bij de super die op onze fietsroute ligt, en dan geef ik toch best wat geld uit in een weekCool

Maar Lomme, jouw booth wil ik dan wel ff zien met die Syrincs en dat meubel!

Pepernoten, die zijn echt al een maand bij ons in de winkel.
Ik herinnerde me trouwens ook weer wat ik van de KRK vond (ooit getest bij DJ-les) : Ze klinken nietr zo sfeervol, geluid is wel vol, veel bas, goede zuivere klanken maar het past gewoon niet zo heel lekker vind ik, klinken meer als no-nonse-gigantisch-veel-watt-speakers :P
De synrics klinken veel meer als een Home-Cinema set, vind ik mooier.
Lomme_    posted on 08-10-2009 19:29
Ik ben nog aan het twijfelen als ik witte/zwarte Syrincs koop .. Mijn Dj booth wordt ook al wit, iemand een idee?
Estacy    posted on 08-10-2009 19:38
Wit is wel mooi, zeker met de zwarte speaker units. Moet je wel de kabels goed wegwerken, en de sub mooi plaatsje geven. en JJ, bij de Action hebben ze nog geen pepernoten Winking my eye
TheDutchDecks    posted on 08-10-2009 19:40
Poster: tek-zotic
syrincs hebben een zeer zuivere klank, ik heb ze zelf staan, een echte aanrader

ja en ik heb de KRK rp6 white moet ik die dan aanraden Cool
niet lullig bedoeld hoor maar dat kun je pas zeggen als je ze beide hebt kunnen testen.
tek-zotic    posted on 08-10-2009 21:24
Poster: TheDutchDecks

ja en ik heb de KRK rp6 white moet ik die dan aanraden Cool
niet lullig bedoeld hoor maar dat kun je pas zeggen als je ze beide hebt kunnen testen.

ik heb de krk ook al gehoord
de KRK heeft een neutraler geluid, beter voor te producen
tek-zotic    posted on 08-10-2009 21:26
Poster: Lomme_
Ik ben nog aan het twijfelen als ik witte/zwarte Syrincs koop .. Mijn Dj booth wordt ook al wit, iemand een idee?

syrincs bestaan niet in het wit :d dus is de keuze snel gemaakt denk ik :d alleen in wijnrood, kobaltblauw, antraciet grijs of zwart
Lomme_    posted on 08-10-2009 21:59
Dan heb ik de grijze voor ... Grijs of zwart wordt het dan ..
Woudtje    posted on 09-10-2009 08:20
Ook moet je kijken of je wel genoeg ruimte op je booth heb voor de krk's. de syrincs nemen veel minder ruimte in beslag. Voor het geluid doe je met geen van beide een miskoopCool.
User edit by Woudtje on 09-10-2009 @ 08:21:13 (1%)
spacecrap    posted on 09-10-2009 10:23
syrincs bestaan niet in het wit :d dus is de keuze snel gemaakt denk ik :d alleen in wijnrood, kobaltblauw, antraciet grijs of zwart
  en in het zilvergrijs wat erg op wit lijkt vanaf de plaatjes Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 5.803 days.
 Post CommentThat would be 193.4 months
or a whopping 15.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

356 Users online: 225 Guests (131 Unknown)
Pages generated today : 75.975
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.873.012

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use