Poster: Estacy
Ik zou voor de Syrincs gaan, je hoeft helemaal geen studio monitors te hebben om goed te kunnen DJ'en. Trouwens, hoe kom je aan dat geld als 13 jarige, vertel me je geheim!
Poster: JollyJunkie
Ik wil het geheim ook wel weten, altijd handig :P
Poster: Lomme_Poster: JollyJunkie
Ik heb geen geheim hoorIk geef gewoon bijna al mijn geld aan muziek. Het meeste geld heb ik van verjaardagen, en van sommige andere feestdagen.
Dat houd ik nooit vol, respect dat jij dat kan.
Ik moet mijn geld gewoon uitgeven aan bijvoorbeeld eten :D, en ik de verleiding ook niet weerstaan om een nieuwe mobiel te kopen...
EDIT: DJR doet raar, dus mijn opmaak ziet er niet uit, en dit stuk tekst hoort onderaan.
Maarja we dwalen een beetje af: Ontopic.
Ik vind de Synrics erg mooi klinken, ook lekker compact, maar om de een of andere manier staat zo'n KRK toch wel een stuk mooier
Poster: JollyJunkie
Poster: Estacy
Let maar op, dankzij dat geheim staan hier morgen 3 CDJ1000's en een Xone 92haha, nee ik kan het ook niet volhouden om niks te kopen. Binnenkort zijn de pepernoten er weer bij de super die op onze fietsroute ligt, en dan geef ik toch best wat geld uit in een week
Maar Lomme, jouw booth wil ik dan wel ff zien met die Syrincs en dat meubel!
Poster: tek-zotic
syrincs hebben een zeer zuivere klank, ik heb ze zelf staan, een echte aanrader
Poster: TheDutchDecks
ja en ik heb de KRK rp6 white moet ik die dan aanraden
niet lullig bedoeld hoor maar dat kun je pas zeggen als je ze beide hebt kunnen testen.
Poster: Lomme_
Ik ben nog aan het twijfelen als ik witte/zwarte Syrincs koop .. Mijn Dj booth wordt ook al wit, iemand een idee?
syrincs bestaan niet in het wit :d dus is de keuze snel gemaakt denk ik :d alleen in wijnrood, kobaltblauw, antraciet grijs of zwarten in het zilvergrijs wat erg op wit lijkt vanaf de plaatjes