All-round /538/ house Dj nodig voor zaterdag (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Snoey    posted on 05-10-2009 19:17
Beste forumleden,

Aangezien ik deze maand aardig vol begin te zitten en ik keuzes moet gaan maken, ben ik opzoek naar vervanger voor een Club/Dancing in Zandvoort.?

De data staan voor Zaterdag 10 Oktober van 23:00 tot en met 05:00 aanstaande en Zaterdag 31 Oktober.

Gewenste profiel Dj,

Liefst 18 jaar of ouder (16 is minimum, voorkeur gaat naar ouder)

Enige ervaring met draaien in barren en discotheken (je snapt het spelletje van mensen binnen krijgen, houden en ze te laten drinken). Je draait voor de algemene sfeer (het moet gezellig zijn), dus niet voor jezelf en de tent leeg draaien.

J
e beschikt over een ruime cd collectie met de volgende stylen:

Disco (70's / 80's) Jackson5,?Michael Jackson, Wham, Walking on sunshine
Zomerhits (90's tot en met nu) Van de macarena tot pittbull tot en met follow de leader, ricky martin en suavemente.
Nederlandstalig (Als het maar swingt, dus geen Andre Hazes, maar viva hollandia en cowboys en indianen bijv.)
538 playlisted (Alle hitjes zoals I got feeling, sexy bitch en Pokerface bijv.)
RNB (bijv. Sean Paul, Byonce, 50cent, dr Dr? en Usher)
Reggaeton (bijv Hips dont lie, Daddy Yankee en Don Omar)
House 538 style (Put your hands up 4 detroid, call on me en satisfaction bijv)?
Gezellige muziek (a la Hermes House Band en Cotton eye Joe)
House 2009 sound (Dus Dj Chuckie, Afrojack, David Guetta)?

Kort om

Lekker gevarieerd en lekker in de mix!

Natuurlijk is er een vergoeding voor het draaien, deze is best leuk. En drankjes drinken mag ook, mits je je niet lam zuipt.

Doe je het goed, dan mag je ook op 31 oktober komen draaien. En in de toekomst nog andere data.

Dus ben jij opzoek naar een leuke plek om als Dj aan de bak te komen, stuur mij een PM met daarin:

Welke bovengenoemde stylen je beheerst
Ervaring
Naam
Leeftijd

Ik antwoord op elke PM, en mensen die ik geschikt vind, krijgen van mij een telefoontje.

Tip: biografie met ervaring, maakt meer kans! En voor de ?beginners, wees niet bang om te reageren (mixen is geen must) gezelligheid wel. Met de bovengenoemde nummers kom je al een heel eind.?

Voor de mensen die nieuwschierig zijn naar de apparatuur:

De booth bestaat uit 2 CDJ800MK2 en een Dateq Mixer, der is ruimte voor 2 cd mappen en je platen koffer. Der is voldoende privacy tussen jou en het publiek.?

De capaciteit bedraagt 250 man, in een modern ingerichte locatie met bar, moving head, ledparren en een ruime dansvloer met danspalen.?

www.soundcloud.com/ten-hooven

What do you think about All-round /538/ house Dj nodig voor zaterdag ??

Vote :   

RiX    posted on 11-10-2009 17:42
Snoey, vind ook dat bouncy gewonen vraag stelde, al was de toon beetje 'know-it-all' Happy, laughing

Daarnaast: ik ben allround dj en draai dus wel met traktor scratch. Kan prima... en 't was dat Zandfoort eindje weg is, anders had ik je wel pm gestuurd. Klonk als leuke tent met veel allround goede muziekjes.
FML    posted on 11-10-2009 17:42
tja volgende keer dus pas posten als je zekerheid hebt !
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Snoey    posted on 12-10-2009 00:50
Poster: RiX
Snoey, vind ook dat bouncy gewonen vraag stelde, al was de toon beetje 'know-it-all' Happy, laughing

Daarnaast: ik ben allround dj en draai dus wel met traktor scratch. Kan prima... en 't was dat Zandfoort eindje weg is, anders had ik je wel pm gestuurd. Klonk als leuke tent met veel allround goede muziekjes.

Hoe doe jij dat met je verzamel cd's dan? Ik werk nu nog steeds volledig met cd's, ik wil ook over op digitaal, omdat dat compact is. Maar als ik ken me map en me cd's voor 90% uit me hoofd en zo navigeer ik ook bij het zoeken van tracks. Als ik die boekjes niet meer heb en een hele lijst met mp3's ingedeeld op genres, dan word het voor mij lastig om door de bomen het bos te zien.

@ Luni-b

Normaal gesproken (en dan heb ik het over een tijdsduur van bijna 3 jaar) was bij die tent vanzelfsprekend dat dj's die de planning willen wijzigen, zij zelf een vervanger regelen.

Maar dit topic was niet voor niks, heb flink wat gegevens van geschikte dj's kunnen opslaan. Dus hoef je ook niet meer te vrezen dat ik een nieuw topic open met dit onderwerp.
User edit by Snoey on 12-10-2009 @ 00:52:19 (2%)
DonBasco    posted on 12-10-2009 11:30
Snoey, ik zit er op dezelfde manier in met het kennen van mijn cds. Blijf mensen vaak verbazen dat ik precies weet op welke cd welk nr staat.
Ik denk dat de nieuwe CDJ900/2000 wel een uitkomst zou kunnen zijn. Er zijn namelijk ook wel cds waar ik heel zelden maar een nr van draai. Die kunnen dan mooi op een harde schijf gezet worden.

Verder ben ik benieuwd of ik je nog een?keer van dienst kan zijn nav mijn pm Happy, laughing
Laten we het hopen (want dan gaan de zaken bij jou dus ook goed haha)
Dolivieira    posted on 12-10-2009 11:43
Ben niet zo van de hollandstallig dus. maar ja zal wel even een CV sturen van de week.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
RiX    posted on 12-10-2009 12:09
@ Snoey:
Ik rip al mijn cd's. Van de verzamel cd's pak ik alleen de tracks die ik ook daadwerkelijk draai en dan valt het best in te delen. Ik wist ook vaak wel precies waar een track zich bevond, maar het kwam steeds vaker voor dat ik ook te lang aan het zoeken was en dus niet lekker een mix kon maken.
Voor de info: ik laad mijn itunes-mappen in traktor scratch. In itunes heb ik playlists gemaakt per genre en daarbinnen dus ook weer subgenres.
En in traktor kan je ook playlists aanmaken die ik weer onder een sneltoets heb zitten. Zo kan je makkelijk en snel je tracks vinden en zijn de lijsten mp3's niet te lang en goed overzichtelijk. Het scheelt gezeul je hebt je nummers sneller gevonden en je neemt niet al die tracks mee die je toch nooit draait.
Snoey    posted on 12-10-2009 16:05
Waar ik nog eigenlijk op wacht, is een tablet touchscreen ten grote van een UDG cdmap. In dat scherm heb je steeds 4 digitale afbeeldingen, die dan de boekjes moeten voorstellen. Als je op die afbeelding klikt, draait het boekje om en krijg je de tracklist. Dan selecteer je de track en speel je hem af van de speler die daar staat.
User edit by Snoey on 12-10-2009 @ 16:05:53 (1%)
RiX    posted on 12-10-2009 17:43
ghehe... niks mis met dromen hoor :d maar je zit dan nog steeds vast aan een tracklist per virtuele cd... de reden dat ik ben overgestapt op tijdcode is dat ik nu met mappen werk ipv cd's van max 10 tracks.

Maar een dj moet toch altijd vooruit denken. Ik weet vaak al de volgende 2 a 3 tracks en dan kan ik ze ook snel vinden.
Flexii    posted on 12-10-2009 19:16
Poster: RiX
Maar een dj moet toch altijd vooruit denken. Ik weet vaak al de volgende 2 a 3 tracks en dan kan ik ze ook snel vinden.

maar als je ze dan slecht geordend hebt kun je wel in je hoofd de komende 10 tracks plannen maar dan moet je ze eerst nog zien te vinden.
Ywe    posted on 12-10-2009 19:31
Poster: Flexii

maar als je ze dan slecht geordend hebt kun je wel in je hoofd de komende 10 tracks plannen maar dan moet je ze eerst nog zien te vinden.

dat heb ik nou ALTIJD..... ik heb dan ook misselijk veel cd's. Neem nu nog maar 250 mee voor een avond en dan een tijdcode systeem voor alle nummers die ik niet heb.
RiX    posted on 12-10-2009 23:46
Poster: Flexii

Ik heb dus een tijdcode systeem. Als ik de map niet kan vinden ofzo, zoek ik op naam in het 'search-veld' Happy, laughing
Zo kan ik snel tracks laden en klaar maken voor de mix.

Tijdens een track hoor ik soms ook een andere track al in m'n hoofd die er qua sound, tempo, feel lekker bijpast en vaak klopt het nog ook haha

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

231 Users online: 100 Guests (131 Unknown)
Pages generated today : 19.038
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.712.429