Beste forumleden,
Aangezien ik deze maand aardig vol begin te zitten en ik keuzes moet gaan maken, ben ik opzoek naar vervanger voor een Club/Dancing in Zandvoort.?
De data staan voor Zaterdag
10 Oktober van 23:00 tot en met 05:00 aanstaande en Zaterdag
31 Oktober. Gewenste profiel Dj,
Liefst 18 jaar of ouder (16 is minimum, voorkeur gaat naar ouder)
Enige
ervaring met draaien in barren en discotheken (
je snapt het spelletje van mensen binnen krijgen, houden en ze te laten drinken). Je draait voor de algemene sfeer (
het moet gezellig zijn), dus niet voor jezelf en de tent leeg draaien.
Je beschikt over een
ruime cd collectie met de volgende stylen:
Disco (70's / 80's)
Jackson5,?Michael Jackson, Wham, Walking on sunshineZomerhits (90's tot en met nu)
Van de macarena tot pittbull tot en met follow de leader, ricky martin en suavemente.Nederlandstalig (
Als het maar swingt, dus geen Andre Hazes, maar viva hollandia en cowboys en indianen bijv.)
538 playlisted (
Alle hitjes zoals I got feeling, sexy bitch en Pokerface bijv.)RNB (
bijv. Sean Paul, Byonce, 50cent, dr Dr? en Usher) Reggaeton (
bijv Hips dont lie, Daddy Yankee en Don Omar)
House 538 style (
Put your hands up 4 detroid, call on me en satisfaction bijv)?
Gezellige muziek (
a la Hermes House Band en Cotton eye Joe)
House 2009 sound (
Dus Dj Chuckie, Afrojack, David Guetta)?
Kort om
Lekker
gevarieerd en lekker
in de mix!
Natuurlijk is er een
vergoeding voor het draaien, deze is best leuk. En drankjes drinken mag ook, mits je je niet lam zuipt.
Doe je het goed, dan mag je ook op 31 oktober komen draaien. En in de toekomst nog andere data.
Dus ben jij opzoek naar een leuke plek om als Dj aan de bak te komen,
stuur mij een PM met daarin:Welke bovengenoemde stylen je beheerst
Ervaring
Naam
Leeftijd
Ik antwoord op elke PM, en mensen die ik geschikt vind, krijgen van mij een telefoontje.
Tip: biografie met ervaring, maakt meer kans! En voor de ?beginners,
wees niet bang om te reageren (mixen is geen must) gezelligheid wel. Met de bovengenoemde nummers kom je al een heel eind.?
Voor de mensen die nieuwschierig zijn naar de apparatuur:
De booth bestaat uit 2 CDJ800MK2 en een Dateq Mixer, der is ruimte voor 2 cd mappen en je platen koffer. Der is voldoende privacy tussen jou en het publiek.?
De capaciteit bedraagt 250 man, in een modern ingerichte locatie met bar, moving head, ledparren en een ruime dansvloer met danspalen.?