All-round /538/ house Dj nodig voor zaterdag (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Snoey    posted on 05-10-2009 19:17
Beste forumleden,

Aangezien ik deze maand aardig vol begin te zitten en ik keuzes moet gaan maken, ben ik opzoek naar vervanger voor een Club/Dancing in Zandvoort.?

De data staan voor Zaterdag 10 Oktober van 23:00 tot en met 05:00 aanstaande en Zaterdag 31 Oktober.

Gewenste profiel Dj,

Liefst 18 jaar of ouder (16 is minimum, voorkeur gaat naar ouder)

Enige ervaring met draaien in barren en discotheken (je snapt het spelletje van mensen binnen krijgen, houden en ze te laten drinken). Je draait voor de algemene sfeer (het moet gezellig zijn), dus niet voor jezelf en de tent leeg draaien.

J
e beschikt over een ruime cd collectie met de volgende stylen:

Disco (70's / 80's) Jackson5,?Michael Jackson, Wham, Walking on sunshine
Zomerhits (90's tot en met nu) Van de macarena tot pittbull tot en met follow de leader, ricky martin en suavemente.
Nederlandstalig (Als het maar swingt, dus geen Andre Hazes, maar viva hollandia en cowboys en indianen bijv.)
538 playlisted (Alle hitjes zoals I got feeling, sexy bitch en Pokerface bijv.)
RNB (bijv. Sean Paul, Byonce, 50cent, dr Dr? en Usher)
Reggaeton (bijv Hips dont lie, Daddy Yankee en Don Omar)
House 538 style (Put your hands up 4 detroid, call on me en satisfaction bijv)?
Gezellige muziek (a la Hermes House Band en Cotton eye Joe)
House 2009 sound (Dus Dj Chuckie, Afrojack, David Guetta)?

Kort om

Lekker gevarieerd en lekker in de mix!

Natuurlijk is er een vergoeding voor het draaien, deze is best leuk. En drankjes drinken mag ook, mits je je niet lam zuipt.

Doe je het goed, dan mag je ook op 31 oktober komen draaien. En in de toekomst nog andere data.

Dus ben jij opzoek naar een leuke plek om als Dj aan de bak te komen, stuur mij een PM met daarin:

Welke bovengenoemde stylen je beheerst
Ervaring
Naam
Leeftijd

Ik antwoord op elke PM, en mensen die ik geschikt vind, krijgen van mij een telefoontje.

Tip: biografie met ervaring, maakt meer kans! En voor de ?beginners, wees niet bang om te reageren (mixen is geen must) gezelligheid wel. Met de bovengenoemde nummers kom je al een heel eind.?

Voor de mensen die nieuwschierig zijn naar de apparatuur:

De booth bestaat uit 2 CDJ800MK2 en een Dateq Mixer, der is ruimte voor 2 cd mappen en je platen koffer. Der is voldoende privacy tussen jou en het publiek.?

De capaciteit bedraagt 250 man, in een modern ingerichte locatie met bar, moving head, ledparren en een ruime dansvloer met danspalen.?

www.soundcloud.com/ten-hooven

What do you think about All-round /538/ house Dj nodig voor zaterdag ??

Vote :   

struner    posted on 05-10-2009 19:33
Jammer dat ik al wat heb staan die datum...
main    posted on 05-10-2009 20:48
helaas heb ik die avond al 2 feesten. had heeeel graag gewild
JollyJunkie    posted on 05-10-2009 20:51
Jammer dat ik nog geen 16 ben....
Maar even dit: In je Titel zie ik duidelijk staan House DJ gezocht, vervolgens geef je eisen over de cd-map, waar ik nergens House tussen zie staan. Als ik dat lees denk ik aan een All-Round DJ ipv een House DJ...
Snoey    posted on 05-10-2009 20:55
Poster: JollyJunkie
Jammer dat ik nog geen 16 ben....

Maar even dit: In je Titel zie ik duidelijk staan House DJ gezocht, vervolgens geef je eisen over de cd-map, waar ik nergens House tussen zie staan. Als ik dat lees denk ik aan een All-Round DJ ipv een House DJ...

Ik verzoek je alleen te reageren als je interesse in mij aanbod hebt.?

Inmiddels van 3 personen PM gehad, ik ga morgen met me werkgever bellen, dan hoop ik snel iedereen te kunnen bellen voor een gesprek.
RemcoV    posted on 05-10-2009 21:06
Ik heb interesse.
Je hebt een PM van mij ontvangen!
Flexii    posted on 05-10-2009 22:00
ik heb ook interesse! ik ga je nu meteen een PM sturen!
tairip    posted on 06-10-2009 00:20
Poster: struner
Jammer dat ik al wat heb staan die datum...

Ja das maar goed ook... anders wist je zeker dat de tent leeg blijft! Winking my eye (Grapje!!!)
Tomazos    posted on 06-10-2009 02:05
ik heb hier al eens eerder gedraaid..
is wel een gezellig barretje/discoHappy, laughing

bar personeel is ook heel leukCool
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
rfljmh    posted on 06-10-2009 09:56
Ik heb je zojuist een PM gestuurd.

groeten, Richard
DJ and VJ
struner    posted on 06-10-2009 12:37
Poster: tairip

Ja das maar goed ook... anders wist je zeker dat de tent leeg blijft! Winking my eye (Grapje!!!)

Haha:p wil je nog een feest in Gveen?
Steephun    posted on 06-10-2009 17:23
Mocht je nog eens een house feest hebben dan zal ik je uit de brand helpen, maar ik ben bang dat ik het echt veel te saai vind om alleen maar hitjes te draaien:p..
Snoey    posted on 06-10-2009 17:54
Je moet ergens beginnen.
Flexii    posted on 06-10-2009 17:59
Poster: Snoey
Je moet ergens beginnen.

that's true

heb je mijn pm gelezen?
RemcoV    posted on 06-10-2009 18:07
Waarschijnlijk heeft hij onze pm's al gelezen, maar wacht hij nog even met reagerenCool
Snoey    posted on 06-10-2009 18:07
Jep heb ze allemaal gelezen, heb net gebeld naar de manager, die belt mij over een uurtje terug. Hij verteld even wat ie wilt, en dan bel ik vanavond de mensen die het meest geschikt zijn. De mensen die niet gebeld worden, krijgen van mij een pm, met de melding dat ze niet gebeld worden.
Flexii    posted on 06-10-2009 18:09
Jep heb ze allemaal gelezen, heb net gebeld naar de manager, die belt mij over een uurtje terug. Hij verteld even wat ie wilt, en dan bel ik vanavond de mensen die het meest geschikt zijn. De mensen die niet gebeld worden, krijgen van mij een pm, met de melding dat ze niet gebeld worden.

oke dat is duidelijke taalWinking my eye
Bouncy    posted on 06-10-2009 18:22
J
e beschikt over een ruime cd collectie met de volgende stylen:

(semi)digitaal draaien zit er dus niet in?
Snoey    posted on 06-10-2009 18:46
Poster: Bouncy

(semi)digitaal draaien zit er dus niet in?

Nobody likes a smart ass!

Maar speciaal voor jou: wat ik bedoelde aan te duiden, is dat gene die komt draaien, beschikt over een muziek verzameling die ruim en gevarieerd is, om aan de eisen van een allround bar/club/dancing te doen. Of dat per cd, laptop, midi controler of van mij part een ouderwetse Jukebox, waar je voor elke plaat een kwartje moet ingooien meeneemt, maakt me niks uit.

Enige eis die gesteld wordt, zolang het maar lekker gevarieerd en in de mix is.?

Maar over het algemeen, draaien allround dj's nog steeds met cd's. Ik heb in ieder geval nog geen allround dj gezien of gehoord die lekker snel en lekker vlot met een laptop draait. Heb ze alleen gezien bij dj's die een uurtje of 2 ??n style draaien, dus vandaar het stukje 'ruime cd collectie'.?

Dus Boucy, zoals eerder vermeld, als je interesse hebt in mijn aanbod, lees de start post en stuur een pm.
User edit by Snoey on 06-10-2009 @ 19:53:04 (12%)
Bouncy    posted on 06-10-2009 18:53
sorry, k had niet verwacht dat je jezelf nu aangevallen ging voelen... ik dacht, misschien is het een eis om met cd's te draaien...
JollyJunkie    posted on 06-10-2009 19:17
Snoey, ik heb geen interesse, dus als je dit niet wilt lezen doe dat dan ook vooral niet.

Ik vind dat je een beetje te fel reageerd, wat is er mis aan als Bouncy gewoon wat wil weten, oke het staat inprincipe ook in de startpost: 2x CDJ-800, daar kunnen voor zover ik weet geen usb's op aangesloten worden, dus zou het antwoord nee zijn op bouncy's vraag, tenzij jezelf Gear meeneemt.

Maar stel nou dat Bouncy dit niet snapt, wat moet ie dan doen?

Als jij iets niet snapt, wat doe jij dan? Juist: vragen, dit is het enige wat Bouncy doet en hij probeert in mijn ogen totaal niet jouw visie onderuit te schoppen.

Verder over mijn post helemaal bovenaan: ik had ergens overheengelezen, namelijk dat er ook All-Round en 538 DJ stond, en dat er ook House stond bij het lijstje met stijlen, maar wat doe jij als jij ergens overheen leest, dan maak je toch ook zo'n soort opmerking, en dan verwacht je toch niet dat je dan genegeerd word (soort van). Als ik die opmerking niet gemaakt had, had ik nu nog gedacht: beetje vage kerel die Snoey?Cool

Wou ik even kwijt, is totaal niet aanvallend bedoeld?Cool

Bouncy    posted on 06-10-2009 19:29
Poster: JollyJunkie
Ik vind dat je een beetje te fel reageerd, wat is er mis aan als Bouncy gewoon wat wil weten, oke het staat inprincipe ook in de startpost: 2x CDJ-800, daar kunnen voor zover ik weet geen usb's op aangesloten worden, dus zou het antwoord nee zijn op bouncy's vraag, tenzij jezelf Gear meeneemt.

Nja, ik doelde meer op het niet willen van eigen gear/digitaal draaien omdat het onbetrouwbaar kan zijn (ja... net zoals dansgroepen die bang zijn voor movings...) en niet gewilt door de zaaleigenaar enzo
Yorick    posted on 06-10-2009 20:11

En is er al bekend wie er mogen?
Snoey    posted on 06-10-2009 20:27
Ik ben net gebeld door de manager, hij denkt zelf wat te kunnen regelen. Mocht hij er niet uitkomen, dan laat hij mij het weten en kan ik als nog bellen. Normaal gesproken moest ik zelf een vervanger regelen, dus daar ging ik nu ook van uit. Blijkbaar deze keer niet dus..

Voor alle mensen die een pm hebben gestuurd, ik heb jullie gegevens opgeslagen. Mocht ik ooit weer in de positie komen, dat ik zelf ergens niet kan en er dus een vervanger nodig is, dan neem ik contact met jullie op.?

Op dit topic kan een slotje.
Snoey    posted on 06-10-2009 20:27

User edit by Snoey on 06-10-2009 @ 20:27:53 (100%)
CaSE    posted on 11-10-2009 17:26
Poster: Tomazos
ik heb hier al eens eerder gedraaid..
is wel een gezellig barretje/discoHappy, laughing

bar personeel is ook heel leukCool

Double that, ook weleens een collega neergezet!
Prima toko om te draaien, altijd gezellig!

192 Users online: 95 Guests (97 Unknown)
Pages generated today : 12.961
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.706.352