Wat is de naam? (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

niiicola    posted on 05-10-2009 13:37
Hey DJR,

Ik en een paar vrienden van me hadden op school een discussie of house nou de hoofdgroep van techno, trance, dance, house etc. is. Ik ging hier niet in mee. Hoe noem je noual die genres bij elkaar?

Greetz.
Gewoon.

What do you think about Wat is de naam? ??

Vote :   
DjVictorF    posted on 14-10-2009 13:16
Poster: dJORD
beetje een late leeuw onderwerp slotje??

Inderdaad een beetje een wannabe mod actie.. Is toch gewoon een serieuze discussie dit? Dat hoeft echt niet altijd in de Late Leeuw hoor!

Volgens mij valt het allemaal onder het Genre Dance. Vertaald: Dans. Dus muziek waar je 'goed' op kan dansen!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
User edit by DjVictorF on 14-10-2009 @ 13:19:18 (56%)
Tekhead    posted on 15-10-2009 01:40
@ TheOutTaker:
Er is idd een groep jongeren die Hardcore, speedcore,Early Rave etc... goed vinden en suc6volle feestjes met veel publiek organizeren, maar Trance is in Nederland toch wel het populairst, en daar heeft o.a. Tiesto veel mee te maken.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
ArCee    posted on 17-10-2009 11:23
Tek, ik denk dat House in al zijn varianten in Nederland het meest populair is op het moment. Dat is nu echt mainstream.?Wereldwijd is Trance wel de meest populaire stijl.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

117 Users online: 65 Guests (52 Unknown)
Pages generated today : 254
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.816.800