Poster: HouseContainer
@lek3ct & the-melody
Ik ben het er mee eens dat de full power van deze setup met Ableton nog lang niet tot zijn recht is gekomen. Er kan nog veel meer gedaan worden met effecten en met een betere afstemming moeten de saaie stukken verdwijnen. We waren nu meer aan het testen of het met controllers en een aantal gewarpte nummers tot een soepele mix zou komen. Voor mijn gevoel is dat gelukt en moeten we nu de technische obstakels weg gaan halen en er meer uit gaan halen.
Ik had o.a. slechts 50 acapella's tot mijn beschikking en op een paar na waren ze ook nog niet opgeknipt in kortere samples.
Binnen Ableton heb ik als enige effect de Simple Delay in gezet, voor een volgende keer wil ik mijn effecten setup verder uitbreiden. Ben nog wat aan het experimenteren welke effecten het beste werken in combinatie met acapella's.
Poster: Stagiar
Heb je ableton suite 8? Of gewoon live?
In Suite 8 zitten een aantal heel erg dikke DJ/Liveset presets die simpel zijn toe te wijzen aan je controls op je 4D en je APC! Check die vooral uit voor inspiratie en dergelijke. Heel erg leuke dingen met acapella's zijn de beatrepeats en dergelijke!
Poster: thomassmith
op 10min 44 gaat t beetje verkeerd
2 vocals door elkaar en dan zo vaag einde van t nummer
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.