MP3 DJ console, goed idee (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Joep    posted on 04-10-2009 14:04
Ik heb bijna geen ervaring met mixen en dj-apparatuur. Ik heb alleen kleine mixtapes gemaakt met adobe audition.
Nu wil ik gaan starten met "live" mixen, gewoon op mijn kamer. Omdat ik er niet al te veel geld aan uit wil geven, leek mij een DJ console wel een goed idee. Om mee te starten dan... Als ik het leuk blijf vinden, kan ik altijd nog een complete set kopen.
Ik heb verschillende consoles gevonden: de Hercules DJ Console Rmx, de DJ Console MK2 (ook Hercules), de Behringer BCD2000 en 3000 enz.

Nu vraag ik mij af, of het volgens jullie verstandig is om te beginnen met zo'n console. En zo ja, welke zou ik dan het beste kunnen aanschaffen?
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP

What do you think about MP3 DJ console, goed idee ??

Vote :   

errrrrrik    posted on 05-10-2009 17:21
Poster: Joep
Waarom koop je dan niet de reloop digital jockey 2 interface edition?

Ik wil ook producen, dus dan leek mij een losse geluidskaart handiger. Ik zal toch niet snel mijn rdj buiten de deur meenemen. Maar wat voor geluidskaart raden jullie mij aan om te gebruiken voor dj'en en producen? Ik wil niet meer dan 200 euro uitgeven..
User edit by errrrrrik on 05-10-2009 @ 17:21:30 (1%)
FML    posted on 06-10-2009 09:38
2x stereo Begint vanaf 200 euro ong
1x stereo heb je voor 200 wel een redelijk goeie

Tell me if im wrong
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Joep    posted on 06-10-2009 13:37
Oja, ik had nog wat vragen over een mp3 console:
- Kun je er boxen op aansluiten? Zo ja, wat voor boxen?
- Moet je er nog een versterker op aansluiten?
- Kun je eventueel nog cd-spelers aansluiten?
DonBasco    posted on 06-10-2009 13:39
Je hebt ook de Audio2DJ van Native Instruments (maker van Traktor) voor 1 x stereo.